Minusta rumat naiset ei ansaitse miestä
On parempi vain että rumat eivät pariudu ja lisäänny.
Kommentit (27)
Eli myöskään rumat miehet eivät ansaitse naista?
Miestä ei ansaita, mies on rangaistus.
Voi luoja taas löytyy joku joka on kasvanut kultalusikka perseessä. Miten se sinun elämääsi oikein vaikuttaa ketkä lisääntyy ja pariutuu ja ketkä ei...?
Vierailija kirjoitti:
Eli myöskään rumat miehet eivät ansaitse naista?
Miten helvetissä voit tuollaisen johtopäätöksen vetää? Miksi kuvittelet, että noilla on mitään tekemistä toistensa kanssa?
Unohdit toisen avauksen otsikosta sanan läski. Provosi ei nyt aivan vastaa sitä.
Olen ruma ja mieheni on komea. Mutta onko asia ok kun ollaan veloja?
Miksi teit tämän aloituksen. Millaisia vastauksia halusit provosoida?
Näin kuluneella aloituksella
Ymmärrän että tulee paha mieli, jos ei itsellä ole mahdollisuuksia minkäänlaiseen naiseen.
Parisuhde ei tarkoita lisääntymistä.
Rumat ja tyhmät ei tulisi lisääntyä!
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun himot ylittää järjen.
Rumuutta on monenlaista - tai oikeastaan sitä on vain yhdenlaista. Se on sitä, mitä sinun sisälläsi on ap. Etkö yhtään pelkää, että kasvosi vaurioituvat vaikka ilotulitteesta nyt uutena vuotena ja sinustakin tulee ruma oman näkemyksesi mukaan? Mitäs sitten teet?
Ei ehkä ansaitse, mutta saa silti. Esimerkkinä minä. Komea mies vielä ja kauniit lapset, vaikka itse olen ruma. Kyllä elämä hymyilee naiselle aina:)
Vierailija kirjoitti:
Miten olet selvinnyt koko elämäsi ilman mitään rangaistusta?
Silti rumat naiset saavat seksiä -ja parisuhteen huomattavasti rumia, tai edes tavallisen näköisiä miehiä helpommin :) Tämähän on se asia mikä aloittajaa sylettää. Hän itse runkkaa, ja katselee haikeana, katkeran sekaisin tuntein kun toiset ovat onnellisesti suhteissa, jopa ne naiset, jotka eivät hänen mielestään ansaitsisi kumppania. Tukehdu kateuteesi.
Ei kai kukaan ansaitse mitään. Tai no ihan sama oikeastaan, voi ansaita tai olla ansaitsematta, mutta ihmiset saavat sen minkä haluavat ja kykenevät ottamaan. Ruma saa tavoitella ihan samaa kuin kauniskin. Kaunis saa toki vedota siihen että hän on kaunis, hänen pitää saada enemmän, mutta ei kenenkään tarvitse siitä vetoomuksesta mitään välittää.
Syy miks ap:lla ei oo miestä... katkera ja silleen .
Minusta tyhmien lisääntyminen on vakavampi ongelma kuin rumien. Tyhmistä kärsii kaikki muutkin, mutta ruman voi vielä säkillä peittää.
Okei.