Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päättelet minusta musiikkimakuni perusteella?

Vierailija
28.12.2016 |

Teini-iän diggauksen kohteita olivat: Hassisen Kone, Paul Oxleys Unit, Pelle Miljoona, Eppu Normaali, Juice Leskinen. Myöhemmin muu Suomi-rock, ulkomaisista Kiss, Rainbow, Doors, David Bowie. Rolling Stones. Nykyään kuuntelen musiikkia hyvin vähän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keski-ikäinen ja musiikki on vähän niinkuin taustalla elämässäsi, ei keskeinen asia. 

Vierailija
2/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt 60-luvulla tai viimeistään 1972.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen, että kaikki tuo surkea musiikki on traumatisoinut sinut.

Vierailija
4/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oot teini-ikäisenä tykännyt edellä mainituista. Arvelisin, että oot 40, mutta toisaalta oma teinikin arvostaa monia noista.

Vierailija
5/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syntynyt 60-luvun lopppupuolella, asunut teininä jossain pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja kuunnellut sitä mitä kaveritkin. Aikansa massateini.

Vierailija
6/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aikuisiän diabetes, korkea verenpaine, ihmissuhteesi on ulkopuolisten silmissä mallillaan, mutta itse koet olosi usein yksinäiseksi ja lempivärisi on sininen.

Vierailija
7/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pikkukaupungista tuleva duunari. Olet käyttänyt nuorempana alkoholia säännöllisesti. Olet keskimittainen.

Vierailija
8/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni arvasi oikein! Olen pikku paikkakunnalta, syntynyt 1968, olen keskimittainen, välillä korkea verenpaine, mutta en tosiaan ole traumatisoitunut tuosta musiikista! Onko muita hengenheimolaisia? ap

Vierailija
9/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät itseäsi sielukkaana ja itse asiassa aika älykkäänäkin. Kuuntelithan Doorsia. Jos tässä elämässä asiat menisivät oikeudenmukaisesti, niin olisit menestyjä. Olet kuin hiomaton timantti. Oikeasti naisten pitäisi laota sinut nähdessään. Nyt tätä kaikkea odotellessa teet jauhelihakastiketta, avaat perjantaisin muutaman kaljan ja katsot sarihelenan kanssa suomalaista viihdeohjelmaa. Haaveilet kesälomasta, mutta sitten lomalla grillaat kerran ja tyhjyys tulee taas.

Vierailija
10/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut farkkutakista hihat repimällä tehty farkkuliivi nuorena ja vaaleat kihartuvat hiukset. Olet mies.

Vierailija
11/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen David Bowieta tuossa seurassa. WT with a twist.

Vierailija
12/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelen, että jos ystävystyisimme, meillä täytyisi olla muuta yhteistä kuin musiikkimaku. (Bowie ja Eppu Normaali tosin ovat ok.)

Vierailija
13/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelisin että suosikkisi KISSiltä ja Rainbow'lta eivät edusta kyseisten orkesterien raskaampaa antia ottaen huomioon nuo muut luettelemasi artistit.

Vierailija
14/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että musiikki ei ole kovinkaan tärkeä asia sinulle, kun musiikkimaku on noin vaiheeseen jäänyt.

Vierailija
15/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen David Bowieta tuossa seurassa. WT with a twist.

Arvelen, että ap tuntee ainoastaan albumin nimeltä Let's Dance.

Vierailija
16/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oot teini-ikäisenä tykännyt edellä mainituista. Arvelisin, että oot 40, mutta toisaalta oma teinikin arvostaa monia noista.

Mä oon 43 ja minun idoleita teininä oli Dingo ja Duran Duran. AP on ainakin sen 50v. Minä kuuntelen edelleen musiikkia paljon. Riippuu mitä teen. Päivisin soi taustalla NRJ ja siivotessa voin kuunnella hyvinkin 50sc to Marsia, Prodigyä tai Linkin Parkkia. Ja joo minusta nuo on jo aika vanhanaikaisia bändejä, mutta niillä irtoo kämpästä lika. Nykyään mieluiten kuuntelen mm. Adelea, Siaa, Bruno Marsia.

Aloittaja on selkeästi vanha käpy, joka jämähtänyt johokin x'kyt-luvulle.

Vierailija
17/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 43 ja minun idoleita teininä oli Dingo ja Duran Duran. AP on ainakin sen 50v. Minä kuuntelen edelleen musiikkia paljon. Riippuu mitä teen. Päivisin soi taustalla NRJ ja siivotessa voin kuunnella hyvinkin 50sc to Marsia, Prodigyä tai Linkin Parkkia. Ja joo minusta nuo on jo aika vanhanaikaisia bändejä, mutta niillä irtoo kämpästä lika. Nykyään mieluiten kuuntelen mm. Adelea, Siaa, Bruno Marsia.

Aloittaja on selkeästi vanha käpy, joka jämähtänyt johokin x'kyt-luvulle.

Onko se sitten huonompi kuin olla runsas viisikymppinen ja olla jämähtänyt sinun laillaisi tuohon tapotavalliseen mainstream-tauhkaan.

Vierailija
18/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti ikisinkku Tampereelta.

Vierailija
19/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen ja käyn Jenni vartiaisen keikoilla. Odotan hänen uutta leyvä kieli pitkällä. Itken kun kuulen suru on kunniavieras biisin. Mitäs päättelette minusta?

mies 27

Vierailija
20/24 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen ja käyn Jenni vartiaisen keikoilla. Odotan hänen uutta leyvä kieli pitkällä. Itken kun kuulen suru on kunniavieras biisin. Mitäs päättelette minusta?

mies 27

Sinusta on helppo tulkita että olet hinttapuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi