Ihanaa, kun olen päässyt yli vaiheesta, kun elämässäni oli tärkeä asia miellyttää miehiä
Joillakin ei ole sitä vaihetta koskaan, joillakin kuten minulla tosi pitkään, n. 14-48-vuotiaaksi, mutta sitten se alkoi hiipua hiipumistaan, kunnes voin nyt sanoa, että se on loppunut. Jos jotain teen ulkonäköni hyväksi, ensimmäistä kertaa puhtaasti itseni takia. Ei tarvitse tuhertaa kasvojen, karvojen, vaatteiden kanssa, ei käyttää korkkareita, hankaavia alusvaatteita - vaan olla vain oma vanheneva itseni.
Ei yhtään haittaa, että nuoremmat naiset vievät miehet, ikäisenikin. Olkaa hyvä vaan, suon sen teille ja ymmärrän sen toki erittäin hyvin. Minusta tämä jos mikä on biologiaa.
Minulla on nyt aikaa ja energiaa vaikka mihin, kun yksi paljon energiaa vienyt asia elämästäni on poistunut :)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te "vain itsenne miellyttäjät" enää halua seksiä? Kyllä minä myönnän täysin suoraan, että haluan näyttä hyvältä miesten vuoksi - koska rakastan seksiä, ja sitä saa helpommin/laajemmalta tarjonnalta jos näyttää hyvältä. Ruma/lihava nainen toki voi saada vielä seksiä joiltakin, mutta nätti ja hyväkroppainen voi valita kenen kanssa haluaa sekstailla. Se on minulle todella tärkeää, eikö teille?
En. Ainoa seksi mitä on ollut tähänkin mennessä tarjolla on irtoseksiä ja se on omakohtaisen yhden kokemukseni perusteella surkeaa. Mieluummin olen täysin ilman.
Vartalo on kunnossa, mutta se on pikemminkin seuraus vartalotyypistäni ja ahkerasta liikunnasta, ei keino saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te "vain itsenne miellyttäjät" enää halua seksiä? Kyllä minä myönnän täysin suoraan, että haluan näyttä hyvältä miesten vuoksi - koska rakastan seksiä, ja sitä saa helpommin/laajemmalta tarjonnalta jos näyttää hyvältä. Ruma/lihava nainen toki voi saada vielä seksiä joiltakin, mutta nätti ja hyväkroppainen voi valita kenen kanssa haluaa sekstailla. Se on minulle todella tärkeää, eikö teille?
Seksikkyyttä on muukin kuin ulkonäkö. Sinä olen saanut seksiä kun olen halunnut ja niiden kanssa joilta olen halunnut sitä saada. Enemmän sanon ei kiitos kuin että lähdetään vaan. Jostain syystä miehet juoksevat perässäni. Nekin joita ärsytän itsenäisyydelläni, haluaisivat kuitenkin sänkyyn kanssani.
Ja mitä se on se ulkonäöstä holehtiminen sitten? Kaikki vaatteeni ovat mukavia, kengät ja hiusmalli käytännöllisiä. Suunnilleen puolet ajastani "en pukeudu", eli liikun meikittä urheiluvaatteissa. (Urheilusta huolimatta kehoni on muuten vähän pyöreähkö. Lihakset on siellä rasvan alla piilossa. Se on mulle ihan ookoo.) Tyylitajuani kuitenkin vilpittömän vuolaasti kehuttiin viimeksi eilen.
T:Se karvainen uimari.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan outo koska mulla ei koskaan ole ollut mitään kauheaa tarvetta miellyttää miehiä. Olen sanonut suorat sanat tarvittaessa ja myös ojentanut ruumiillisesti jos ei kaunis sana ole mennyt perille (sori te tanssilattialla lääppineet joita nuorempana potkin munille). Nykyisenkin haukuin heti kättelyssä pystyyn mutta se on onneksi ymmärtänyt että lohikäärme on tappava vain ärsytettynä.
Kannattaa tutustua itseensä ja omiin voimavaroihinsa ja kykyihinsä ja unohtaa se mummojen mielipide jonka mukaan nainen ilman miestä on vähemmän kuin ollessaan parisuhteen toinen osapuoli. Se ei päde enää nykyaikana joten se voi ihan tosissaan unohtaa.
Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää.
Kyllä tuossa sinun kohdallasi kyse on vain epäonnistuneesta, vapaasta kasvatuksesta ja ehkä muista luonnehäiriöistä myös. Se, että joku sietää epätoivoisuuttaan mitä tahansa ei tee siitä mitenkään jaloa tai edes hyväksyttävää ettei osaa käyttäytyä. Nopeasti sinuunkin tulisi kuri kun vain kohtaisit miehen, joka ei siedä mitä tahansa.
Tanssilattialle kuuluu pieni koskettelu ja jos joku käyttäytyy liian läheisesti, sitä varten siellä on järjestyksenvalvojat, joilla on fyysiset ja henkiset valmiudet kohdata tuollaiset tilanteet, joihin ei todellakaan kuulu tuollaiset äärikeinot kuten munille potkimiset, jotka ovat paljon vakavampia fyysisitä seurauksiltaan kuin erilaiset raiskaukset.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis elämä tekee olonkin hyväksi.
Olet oikeassa! Oman elämäni kauneus tulee omin käsin rakennetun firman pyörittämisestä, kanssaihmisten tasavertaisesta arvostuksesta, aktiivisesta seksielämästä, puutarhanhoidosta, purjehtimisesta, sorsastuksesta, Suomen luonnosta, siitä että olen tähän mennessä nähnyt yli puolet maailman valtioista ja osavaltioista, siitä että työni jälki tunnustetaan ulkomaillakin. Lisäksi lapsista, ystävistä, saunasta, ruuanlaitosta, kesäöisistä viinikänneistä, liikunnasta, itseni näköisestä ihanasta kodista, koirista ja kissoista, kynttilöistä, kukista yöpöydällä, asuntoni tuhansista kirjoista, ja kätteni jäljen näkemisestä.
Persvakoon pureutuvat alushousut ja karvanpoisto on ihan hirveän alhaalla tällä listalla.
Olen tietyn "miehisen" erityisalan asiantuntija. Olen aiemmin ollut sillä tavalla hienotunteinen, että kun puolitutut miehet tulevat pätemään ko. alan tiedoillaan (=luuloillaan), en ole korjannut heidän virheitään. Nykyään korjaan. Menköön pätemään mieskollegoilleni luuloineen. Eivät mene, jostain syystä.
Tuo on ihan normaalia, että kun lisääntymiselimet sammuvat, ei ole enää syytä sukupuoliselle aktiivisuudelle. Naisilla tuo sammuminen tulee kertarytäkällä, miehellä asteittain eikä miehellä koskaan pääty täysin.
Olisi todella kamalaa olla ryppyinen vanhus parikymppisen haluilla ja haaveilla. Jos luonto ei olisi järjestänyt asioita näin, varmaan vanhukset riehuisivat tuolla ulkona ja olisivat poliisien pahamaineisimpia asiakkaita, koska heidän halujensa ja mahdollisuuksiensa välillä olisi niin iso ristiriita; toki myös vanhusten itsemurhat olisivat paljon yleisempiä. Siksi ihminen toimii siten, että kun mahdollisuudet alfauroksen- tai naaraan asemaan hiipuvat, myös halut hiipuvat siinä samalla ja ihminen voi keskittyä nuorempien sukupolvien valistamiseen ja tiedon siirtämiseen eteenpäin sekä oman poismenon hyväksymiseen.
Minun mielestä miesten ja naisten kohdalla tuo miellyttäminen on muutenkin vähän eri asia; naisella se miellyttäminen on inhimillisiä peruskäytöstapoja ja oman viattomuuden säilyttämistä mahdollisimman pitkään ja miehillä sitä varsinaista aktiivista miellyttämistä erilaisilla tempuilla, kiinnostavalla elämäntyylillä, imartelulla ja positiivisten emotionaalisten kokemusten tarjoamisella. Nainen enemmänkin yrittää tehdä itsensä sen näköiseksi, että häntä miellytettäisiin ja että hän miellyttäisi ihan vain olemalla olemassa. Kieltämättä luulisi että tämä myös pakottaa miehiä aikuistumaan aikaisemmin ja pitemmälle jollakin tasolla, koska mies tietää ettei voi tulla toimeen vain olemalla olemassa mitä tulee omaan onnellisuuteen. Jos nainen ei ole tajunnut tuota nuorena, voi keski-iässä olla ikävää herätä joku päivä kun pitäisi sitten ns.'mennä töihin' eli ruveta ajattelemaan muutakin kuin omaa ulkonäköä ja joku voi tietysti konstruoida tämän niin päin, että sitten otetaankin 'lomaa' miellyttämisestä kun niitä aktiivisia miellyttäjiä ei enää näy.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia, että kun lisääntymiselimet sammuvat, ei ole enää syytä sukupuoliselle aktiivisuudelle. Naisilla tuo sammuminen tulee kertarytäkällä, miehellä asteittain eikä miehellä koskaan pääty täysin.
Olisi todella kamalaa olla ryppyinen vanhus parikymppisen haluilla ja haaveilla. Jos luonto ei olisi järjestänyt asioita näin, varmaan vanhukset riehuisivat tuolla ulkona ja olisivat poliisien pahamaineisimpia asiakkaita, koska heidän halujensa ja mahdollisuuksiensa välillä olisi niin iso ristiriita; toki myös vanhusten itsemurhat olisivat paljon yleisempiä. Siksi ihminen toimii siten, että kun mahdollisuudet alfauroksen- tai naaraan asemaan hiipuvat, myös halut hiipuvat siinä samalla ja ihminen voi keskittyä nuorempien sukupolvien valistamiseen ja tiedon siirtämiseen eteenpäin sekä oman poismenon hyväksymiseen.
Tuo on totta. Kyllä menopausiin myötä naisen halut hiipuvat. On kai aika harvinaista, että yli 60-vuotialla naislla on voimakasta seksuaalista halua. Ehkä se on läheisyyden kaipuuta, jota seksissä saa, mutta tuskin kuitenkaan sitä nuoruuden puhdasta halua?
Miehillä se kyllä on toisin.
Useat eronneet 50+ naiset jäävät elämään yksin ja vaikuttavat täysin tyytyväisiltä ja kukoistaviltakin. Sen ikäisen ex-mies taas usein alkavat väkertää uutta perhettä uuden, nuoremman vaimon kanssa. Miehet ja naiset ovat todella erilaisia nimenomaan yli 50-vuotiaina..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyyttä on muukin kuin ulkonäkö. Minä olen saanut seksiä kun olen halunnut ja niiden kanssa joilta olen halunnut sitä saada. Enemmän sanon ei kiitos kuin että lähdetään vaan. Jostain syystä miehet juoksevat perässäni. Nekin joita ärsytän itsenäisyydelläni, haluaisivat kuitenkin sänkyyn kanssani.
Olet sitten onnenpirkko, jos saisit noin helposti. Itse en kuulu niihin/teihin "luonnonkauniisiin naisiin, joilla miehet roikkuu perässä". Tai niihin, joilla on jotain mystistä vetovoimaa miehiä kohtaan vaikka pukeutuisi säkkiin ja ajaisi pään kaljuksi...
Nytkään en saa ehdotuksia ikinä, mutta sentään saan miehiä jos itse teen rohkeasti ja paljon aloitteita. Mikäli jättäisin ulkonäköni "herran haltuun", ei sekään todennäköisesti onnistuisi. Tässä siis naiset selvästi ovat kahta kastia - ne jotka saavat mitään tekemättä, ja me jotka joudutaan näkemään todella paljon vaivaa että saataisiin edes itse vongaten...
Joo, no kaikille itsestä huolehtiminen ei ole ikinä ollutkaan miesten miellyttämistä. Mä tykkään laittautua, vaikka en olisi edes ulos menossa, koska siitä tulee itselle hyvä mieli. Kiva olla raikkaana, silmät pirteänä ja hyvin istuvat nätit vaatteet päällä. Tulee itselle mukava olo kun peilistä katsoo esteettisesti omaa silmää miellyttävä ihminen.
Eli onko niin, että "en halua miellyttää" -naiset joko
a) eivät halua seksiä (/parisuhdetta)
tai
b) saavat miehiltä huomiota muutenkin?
Helppohan se silloin on sanoa, että miesten mielipiteillä ei ole väliä, jos ei halua olla miesten kanssa tekemisissä tai saa miehiä muutenkin :D.
Mitenkähän tyttöystäväni ymmärtäisi saman asian? Karvoista, hiuksista, alkavista rypyistä, vaate- ja hiustyylistä, meikeistä jne. tuo on aina niin kovin huolissaan, vaikka aina yritän sanoa, että ei hänen tarvitse muita miellyttää.
Kaipa ikä tekee tehtävänsä, niin loppuu tuo turha murehtiminen.
Kaunis elämä tekee olonkin hyväksi.