Mieheni mielestä lihoin paljon jouluna.
3 pv.sisällä? En usko, koska en ymmärrä joulun syömistä muutenkaan, ja mitään ns.joulupöytää ei meillä ollut. Mies itse mätti suklaata naamaan varmaan 4 kiloa. ...Tarkoitti siis, että olin lihava jo ennen sitä.
Kommentit (7)
Ehkä vain kertynyt nestettä. Jouluruuat ovat usein suolaisia.
Höpö höpö kukaan parista päivästä liho tosiaankaan. Ihme sekoja ihmiset. Ja jos miehes olis sulle oikeasti noin sanonut niin olisit jo pieksenyt sen! Provo!
Ei todellakaan liho parista päivästä. Kun raskauden jälkeen laihdutin yhdeksässä kuukaudessa 80 kg:sta 62 kiloon ( olen 170 cm), niin jouluna mässäsin ja söin suklaata kaksin käsin, ei tullut lisää painoa niistä muutamasta päivästä. Tuntuu, että miehet haluaa vain kontrolloida vaimojaan. Mun ex-mies ei sanonut silloin mitään, vaikka yleensä kärkäs onkin.
No voihan se housun vyötärö joulun jälkeen kiristää, jos on tullut paljon syötyä, mutta ei se mitään oikeaa lihomista ole vaan tasaantuu muutamassa päivässä ilman mitään dieettejä. Ei kukaan 2-3:ssa päivässä voi paljon lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan liho parista päivästä. Kun raskauden jälkeen laihdutin yhdeksässä kuukaudessa 80 kg:sta 62 kiloon ( olen 170 cm), niin jouluna mässäsin ja söin suklaata kaksin käsin, ei tullut lisää painoa niistä muutamasta päivästä. Tuntuu, että miehet haluaa vain kontrolloida vaimojaan. Mun ex-mies ei sanonut silloin mitään, vaikka yleensä kärkäs onkin.
Miksi alapeukku? Siitä, ettei 3 päivän syömiset oikeasti lihota, korkeintaan keräävät nestettä, joka haihtuu sitten? Vai siitä, että naisen pitäisi mielestäsi olla miehen määräysvallan alla? Vai siitä, että onnistuin laihtumaan 18 kg?
No niin olet.