Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä facessa / messengerissä tarkoittaa paikallaolo? Paikallaoloa MISSÄ?

Vierailija
27.12.2016 |

eli jos katson esim. kännykällä, niin näen vain mesen (siis sen facebookin yksityisviestiosion) kautta sieltä viesteistä että joku henkilö on ollut paikalla esim. 15min. sitten.
Niin onko hän ollut paikalla ylipäänsä vain Facebookissa, vai nimenomaan mesettänyt jonkun kanssa?
Tietokoneella katsoessa taasen en nää tuota läsnäoloa sieltä mese-viestiosion kautta, vaan näen oikealla palkin missä näkyy jos joku paikalla / milloin ollut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ja miksi joidenkin henkilöiden kohdalla myös tietokoneella näkyy siellä sivupalkissa että ovat olleet paikalla esim 5 minuuttia sitten mutta joillain ei näy mitään? Riippuuko se siitä käyttääkö kyseinen henkilö messengeriä vai ei?

Vierailija
2/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi laittaa niin ettei näy toisille milloin ollut paikalla

Vierailija
4/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mutta silti - mitä se paikalla olo koskee? Koko facea vai vaan meseä`?

ap

Vierailija
5/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kirjaudu facesta pois, joten näyttää silloin että olisin koko ajan paikalla, vaikka en ole?

Vierailija
6/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan kirjaudu facesta pois, joten näyttää silloin että olisin koko ajan paikalla, vaikka en ole?

Silloin kun olet aktiivisesti paikalla eli Selaat jotain on se paikalla

Vierailija
7/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi laittaa niin ettei näy toisille milloin ollut paikalla

MISTÄ JA MITEN? :D

Vierailija
8/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy tietokoneella facebookissa ja kirjautuu ulos, niin näkyykö silloinkin aika nimen perässä milloin ollut viimeksi paikalla? Vai ainoastaan kun käy puhelimella/messengerissä?

Vierailija
9/21 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos keskustelee facebook messenger sovelluksessa niin miten se aktiivinen nyt näkyy? Onko aktiivinen vaan sillon kun on itse sovelluksessa ja keskustelee jonkun kanssa vai onko aktiivinen aina kun netti on puhelimessa päällä?

Vierailija
10/21 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa myös näyttää ihan puuta heinää. Sen siis pitäisi näyttää koska on ollut viimeksi paikalla/tällä hetkellä=paikalla facebookissa/messengerissä, mutta olen kuulemma itse ollut paikalla vaikken ollut ollut ainakaan muutamaan tuntiin.

Vierailija
11/21 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/21 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tarkoittaa se, että kaverin nimen vieressä on vihreä pallo? On sillä hetkellä facebookissa?

Vierailija
13/21 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se tarkoittaan läsnäoloa.

Vierailija
14/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko paikallaolo messingerissä esim 15 min sitten sama,että on ollut facebookissa 15 min sitten..vai onko vaan ollut messingerissä viestittelemässä..

Vierailija
15/21 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla kumpi vaan, face tai messenger.

Vierailija
16/21 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin alkuperäisen Facebookin ja latasin uuden, niin ei enää näy vihreää pallukkaa, että milloin on paikalla tai milloin on ollut viimeksi paikalla. Mistä tämä johtuu?

Vierailija
17/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet fasebookissa niin näkyykö se keskusteluna mesessä.

Vierailija
18/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissihi sitä ettei liiku mihinkään, siihen ei nyky ADHD teinit pysty

Vierailija
19/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla niitä kuuluuisia aivottomia pissiksiä.

Vierailija
20/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla FB ja Messenger ovat käytössä kolmella laitteella. Olen monta kertaa säätänyt asetukset niin, ettei läsnäolostani näkyisi vihreitä palloja tai minuuttimääriä, mutta kyllä vain näkyy ihan väkisin. Näkyminen ei noudata mitään selvää periaatetta. Pari kaveriani on onnistunut näkymään vihreänä pallona päiväkausiakin putkeen.

Minä en tästä asiasta piittaisi, mutta jotkut ottavat näkymisen tosissaan ja vakavasti. Yksi FB-kaverini, jota en voi poistaa tai estää, vahtii läsnäoloani ikävästi. Löysin uuden toiminnon, jolla voi estää yksittäiselle FB-kaverille näkymisen, mutta se ei ole yrityksistäni huolimatta toiminut vielä kertaakaan.