Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Hurme ja Petra Poutanen-Hurme

Vierailija
27.12.2016 |

Juha Hurme (57 v) on todella mielenkiintoinen ohjaaja ja kirjailija, joka asuu nykyään Tampereella. Hänen vaimonsa on ilmeisesti muusikko Petra Poutanen-Hurme, joka näyttää todella nuorelta.

Tietääkö kukaan heidän tarinansa ja kuinka paljon heillä on ikäeroa? Veikkaisin Poutasta 30-vuotiaaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poutanen-Hurme on 32v. 

Livenä eivät ainakaan mielestäni ole mitenkään epäsuhtainen pari, molemmat vaikuttavat jotenkin "iättömiltä" jos näin voi sanoa, tai mielestäni molemmista on aika vaikea sanoa ulkonäön perusteella, kuinka vanhoja ovat.

Vierailija
2/14 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poutanen-Hurme on 32v. 

Livenä eivät ainakaan mielestäni ole mitenkään epäsuhtainen pari, molemmat vaikuttavat jotenkin "iättömiltä" jos näin voi sanoa, tai mielestäni molemmista on aika vaikea sanoa ulkonäön perusteella, kuinka vanhoja ovat.

No itse en ole tavannut Petraa mutta arvasin kyllä siis iän oikein kuvan perusteella. Juha näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta, sellaiselta 52-vuotiaalta. Mutta on tuo silti aika kova ikäero, yli 20 vuotta...

Asuiko Juha ennen Helsingissä? Miten hän Treella päätyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poutanen-Hurme on 32v. 

No itse en ole tavannut Petraa mutta arvasin kyllä siis iän oikein kuvan perusteella. Juha näyttää kyllä ikäistään nuoremmalta, sellaiselta 52-vuotiaalta. Mutta on tuo silti aika kova ikäero, yli 20 vuotta...

Asuiko Juha ennen Helsingissä? Miten hän Treella päätyi?

En tunne heitä henkilökohtaisesti, joten en tiedä taustaa sen enempää. Käsittääkseni Petra on asunut/opiskellut Tampereella joten ehkä siksi ovat sinne asettuneet? Työskentelen itse musiikin ja kulttuurin parissa ja sitä kautta tiedän heidät etäisesti, karismaattisia ihmisiä molemmat.  

Vierailija
4/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku muu tainnut menettää järkensä, kuin Juha :'D

Vierailija
5/14 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä suhteessa nuoren naisen mielenterveys oli koetuksella. Siksi lähdin ennen kuin sekoan itse.

Vierailija
6/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä kaksi vielä yhdessä? Petran fb-statuksessa ei enää lue naimisissa  mutta sehän ei mitään tarkoita.

Vierailija
7/14 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasiko se nainen ruotsia?

Vierailija
8/14 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Hurme haastatteli kirjamessuilla 27.10.22 kirjailija Ossi Nymania. Hurme puhuu ajasta minimissään 80 %. Olen asunut ulkomailla vuosikymmenet, joten Juha Hurme on minulle aiemmin täysin tuntematon. Sai olla viimeinen haastattelu, jonka em. henkilöltä katson tai kuuntelen.

Vierailija
9/14 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako Juhalle kuppi maistua?

https://img.ilcdn.fi/erVOk27Ev6rvs3vfDnutYNQe9xQ=/full-fit-in/612x0/img…

Kirjailijat on kaikki juoppoja.

Vierailija
11/14 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Hurme haastatteli kirjamessuilla 27.10.22 kirjailija Ossi Nymania. Hurme puhuu ajasta minimissään 80 %. Olen asunut ulkomailla vuosikymmenet, joten Juha Hurme on minulle aiemmin täysin tuntematon. Sai olla viimeinen haastattelu, jonka em. henkilöltä katson tai kuuntelen.

Tästä samasta syystä googletin Juhan Hurmeen ja päädyin tähän ketjuun.

Nyman on todella hyvä, ja on kiva kun Hurme niin innostuneesti kehui tämän kirjoja. Mutta olisi kai ollut kohtuullista, että Nyman itsekin olisi päässyt ääneen.

Vierailija
12/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Juha Hurme juuri Efter Niossa. Mahtava asenne kieliin!

Vierailija
13/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan kiinnitin huomiota tuossa haastattelussa. Hurme on ihminen, jolla on hyvin jyrkät ja varmat mielipiteet, en haluaisi olla eri mieltä. Oli kuitenkin erinomainen vetäjä ja jäsen YLE:n radio1:n lukupiiriohjelmassa.

Vierailija
14/14 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Hurmeen esittämässä jotain monologia joskus ehkä 15 vuotta sitten Oulussa. Teemana oli kuinka monta yötä ihmisen elämään mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan