Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentäen Legolandiin - neuvoja

Vierailija
27.12.2016 |

2 aikuista ja 2 lasta.
Haluaisimme itse Legolandin hotellista huoneen tai vaihtoehtoisesti kaksi huonetta.
Legolandin sivuilla ei ole tarjolla ainakaan haun mukaan kuin 4 hengen huoneita. Jostain luin, että jos erikseen kysyy, sieltä on saatavissa myös 2 hengen huoneita. Onko näin?
Tuleeko halvemmaksi omatoiminen matka, eli varataan itse lennot ja hotelli? Vai tuleeko halvemmaksi joku muu tapa (Matka-Vekka tarjoaa tällä hetkellä pakettimatkaansa hotellia, joka ei ole tuo Legolandin hotelli).
Miten kaukana lentokenttä on hotellista? Saako sieltä sitten taksin vai onko niin lähellä, että kävellen voi mennä?
Muita vinkkejä? Huoneissa ei ole näköjään jääkaappeja. Mites omat eväät käytännössä siis onnistuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Finnair lentää edelleen suoria lentoja Tanskan Pillundiin, missä tuo Legoland sijaitsee. Kannattaa katsoa, jos lennot ja majoituksen saisi itse edullisemmin. Tanska tosin on erittäin kallis maa, joten matkatoimiston tarjous voi olla hyväkin.

Vierailija
2/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis haluat mieluummin 2 hengen huoneet, jos teitä kuitenkin on 4? Halvemmaksihan se varmasti tulee olla samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billundin Lentokentältä on joku 3 kilsaa Legolandiin eli voi kävellä mutta eipä se taksikaan paljoa maksa. Noin muuten on sitten kallis maa.

Vierailija
4/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa niin lujaa, että jos haluan edes jotenkuten nukkua,  (enkä nukkua 8 h ja heräten noin 10-15 kertaa tuona aikana) ja olla virkeä ja nauttia matkasta, niin silloin ottaisimme 2 huonetta, mikäli niitä on tarjolla. Nettisivuilla 2 hengen huoneista ei mainita mitään, vaikka huonehakukriteeriksi laittaa 1 aikuinen ja 1 lapsi. 

Vierailija
5/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolandin hotelli on karmea murju tähtimääräänsä verrattuna.

Vierailija
6/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Billundin Lentokentältä on joku 3 kilsaa Legolandiin eli voi kävellä mutta eipä se taksikaan paljoa maksa. Noin muuten on sitten kallis maa.

ok, eli omatoimimatkalla siis taksilla tuo matka sit

Vierailija
7/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legolandin hotelli on karmea murju tähtimääräänsä verrattuna.

Vähän sellaista lueskelinkin booking.com arvosteluista.

Vierailija
8/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen pakko sitten olla juuri tuo Lego-hotelli, jos nimenomaan haluatte kahden hengen huoneita? Kyllä sinne Legolandiaan pääsee muistakin hotelleista.

Vierailija
9/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Legoland on erittäin kallis hotelli ja kannattaa ottaa se neljän hengen huone.. Viime kesänä yö kahdelta aikuselta ja lapselta olisi ollut 800€.

Bookin.comin 2h huoneet voi olla myyty, mutta huoneita on silti hotellissa vapaana.

Billundin lentokenttä on ihan vieressä.

Vierailija
10/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole 3 km, kun tien toisella puolella. Ehkä kannattaa ihan katsoa netistä matka- vekan hinta ja sitten itse hotellin ja lentojen hinta. Riippuu aika lailla ajankohdasta varmaan ja tarviitteko kuljetusta suomessa

Vierailija
11/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Finnair lentää edelleen suoria lentoja Tanskan Pillundiin, missä tuo Legoland sijaitsee. Kannattaa katsoa, jos lennot ja majoituksen saisi itse edullisemmin. Tanska tosin on erittäin kallis maa, joten matkatoimiston tarjous voi olla hyväkin.

Kyllä, Finskillä maksais 4 hlö noin tonnin edes takas matkat. Itse lennon suorittaa kai joku muu yhtiö kuitenkin, vaikka Finnair lukee, tällaisen käsityksen sain lukiessani Finskin sivuilla.

Mutta haluaisimme siihen Legoland hotelliin ihan sen takia, että siitä pääsee jonottamatta legolandiin sisään ja huoneessa voi käydä kesken päivän milloin haluaa. Siksi se, ja MatkaVekka nyt ei ainakaan tarjoa pakettimatkaan tuota hotellia, vaan jotain muuta.

Vierailija
12/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin viime kesällä ja helponta ottaa Matka-Vekan paketti. Ne kaikki hotellit niin lähellä että toimii parhaiten. Mutta edullisempaa ostaa lennot Billundiin ja perhehuone. Kannattaa sähköpostailla hotelliin niin selviää riittääkö kahden hengen huone lisäsängyin vai neljän. Hotelli Legoland paras joskin heidän ravintolansa erittäin kallis. Legolandissa järkevintä lounastaa itse huvipuistoalueella. Kaupungissa toki ruokakauppoja.

Vierailija
13/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyviä kokemuksia näistä pakettimatkoista. Voithan selvittää tarkat hinnat molemmille ja tehdä valinnan sitten.

Vierailija
14/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole 3 km, kun tien toisella puolella. Ehkä kannattaa ihan katsoa netistä matka- vekan hinta ja sitten itse hotellin ja lentojen hinta. Riippuu aika lailla ajankohdasta varmaan ja tarviitteko kuljetusta suomessa

Mentäis välillä toukokuu-kesäkuu, ei tarvita kuljetusta Suomessa ku asutaan lähellä Helsinki-Vantaan lentoasemaa

Vierailija
15/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentältä kulkee ilmainen bussi Legolandiin. Yövyimme szleepy tms. nimisessä hotellissa, jonka ikkunoista näkyi kiitoradalle ja ko. hotellilta meni ilmaiskussa Legolandin portille. Tämä pari vuotta sitten.

Vierailija
16/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin itse kaivelen hinnat. Ajattelin, että jos joku osaa suoralta kädeltä sanoa, kumpi varmasti fiksumpaa, omatoimi vai eikö.

Mites sitten esim. iltapalat, kun ei ole jääkaappia huoneessa? Olemme tähän mennessä aina siis majoittuneet muissa kohteissa huoneistohotelleissa, joissa on jääkaapit ja kunnon keittiöt ja kaksi makuuhuonetta ovilla. Sen verran luin negatiivista niistä mökeistä 500 m päässä Legolandista (haisee homeelle, ovat nuhjuiset yms.) niin ei oikein kiinnosta. Lisäksi tuo mahdollisuus käydä huoneessa kesken päivän on hyvä ja se mahdollisuus on kai vain Legolandin hotellissa yöpyville?

Vierailija
17/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kun ei menty johonkin lähistön maatilalle b&b tyyppisesti vaan kärvisteltiin tuossa legohotellissa. hintaerolla olisi päräytellyt taksilla tai vaikka vuokrannut auton kentältä. aamiainen ja muka luksusillallinen oli yhtä räkäisten lasten huutoa ja seisovat pöydät pikkutahmakäsin sotkettuja laareja. Olimme vielä kesäkuussa ja hotelli eikä puisto olleet edes läheskään täynnä/ei jonoja. Heinäkuussa helteellä varmaan sietämätön paikka, hotellin ilmastointikaan ei toiminut mikä jo kesäkuussa ahdisti.

Vierailija
18/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmitti kun ei menty johonkin lähistön maatilalle b&b tyyppisesti vaan kärvisteltiin tuossa legohotellissa. hintaerolla olisi päräytellyt taksilla tai vaikka vuokrannut auton kentältä. aamiainen ja muka luksusillallinen oli yhtä räkäisten lasten huutoa ja seisovat pöydät pikkutahmakäsin sotkettuja laareja. Olimme vielä kesäkuussa ja hotelli eikä puisto olleet edes läheskään täynnä/ei jonoja. Heinäkuussa helteellä varmaan sietämätön paikka, hotellin ilmastointikaan ei toiminut mikä jo kesäkuussa ahdisti.

Yök. Tuota en muuten ajatellutkaan. Olen jonkin sortin bakteerikammoinen ihminen ja siksi mietinkin, miten onnistuu omat eväät (esim. iltapalan syönti) yms. kun huoneessa ei olis edes jääkaappia ja aamupalabuffet ei houkuttele juuri näistä bakteerisyistä ja lapset nirsojakin. Pitäiskö sittenkin unohtaa se itse Legolandin hotelli ja ottaa sellainen, jossa olis se oma keittiönurkkaus, jossa vois tehdä aamupalat ja iltapalat (ostaa kaupasta tarvikkeet). Onko jollain suositella jotain tällaista kohdetta, melko tasokasta haemme siis. En ole koskaan käynyt Tanskassa.

Vierailija
19/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen lentoa Kööpenhaminaan ja auton vuokrausta. Tanska on pieni maa ja täynnä kivoja pikkukaupunkeja. Ainakin meillä lapset olivat ihan innoissaan upeista ja pitkistä silloista, joita pitkin ajeltiin.

Me majoituttiin Odensessa ja Veljessä, jotka olivat molemmat mukavia pieniä paikkoja. Kivat hotellit molemmissa paikoissa.

Ja matka Legolandiin ei ollut kovin pitkä.

Meille riitti 1 päivä Legolandissa. Tosin oli sateista ja porukkaa vähän, eikä jonoja lainkaan. Me oltiin varauduttu sadekamppeilla!

Vierailija
20/32 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosittelen lentoa Kööpenhaminaan ja auton vuokrausta. Tanska on pieni maa ja täynnä kivoja pikkukaupunkeja. Ainakin meillä lapset olivat ihan innoissaan upeista ja pitkistä silloista, joita pitkin ajeltiin.

Me majoituttiin Odensessa ja Veljessä, jotka olivat molemmat mukavia pieniä paikkoja. Kivat hotellit molemmissa paikoissa.

Ja matka Legolandiin ei ollut kovin pitkä.

Meille riitti 1 päivä Legolandissa. Tosin oli sateista ja porukkaa vähän, eikä jonoja lainkaan. Me oltiin varauduttu sadekamppeilla!

Miten auton vuokraus käytännössä tapahtui? Voitko suositella teidän? Tuo on myös muuten hyvä vaihtoehto, lentäisin mieluiten Finnairilla ja eikös se lennä suoraan Helsingistä Köpikseen? Voidaan varata koko reissuun vaikkapa 2 viikkoa. Ette olleet huoneistohotellissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi