Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne mennä Uutta vuotta pakoon?

Vierailija
27.12.2016 |

En tykkää yhtään. Ei ole koiraa, minä itse en tykkää. Haluaisin vain mennä ajoissa nukkumaan, kuten muulloinkin. Lapissa talviasuttavat mökit on varattuja ja ihan pohjoiseen ei ehdi tai jaksa kun ei ole lomaa. Mummola maalla oli hyvä pakopaikka ennen meillä, mutta sitä ei enää ole, kun ei ole mummoakaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... mikset ole kotona? Siellä mä ajattelin uv:ni viettää.

Vierailija
2/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen korvatulppien ja kuulokkeiden taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se meteli kuuluu väkisin tähän. Asutaan lähellä sitä paikkaa, mistä lähtee myös kaupungin ilotulitus ja viereinen puisto, johon meiltä avautuu makuuhuoneesta näkymä on alaikäisen nuorison suosiossa :/. Rauhallinen paikka 363 päivää vuodessa, mutta Uuden Vuoden aatto ja toinen Vappu, silloin ei ole. Ulkonakin olis kiva vähän käydä, jos keli on hyvä, mutta olen pelännyt raketteja ihan sairaasti sen jälkeen kun sain juuri ja juuri väistettyä sivullisen hutipommin. 

Vierailija
4/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää paeta? Me oltiin yksi uv mökillä ja olihan siellä ihanan rauhallista ja todella pimeetä:)

Vierailija
5/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parintuhannen ihmisen kylältä noin kuusi kilometriä korpeen. Ei kuulu mekkalaa.

Voitko vuokrata mökin?

Vierailija
6/6 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin vuokraus olisi hyvä idea, mutta tuntuu olevan varattuna ne, mihin luotamme ja keneltä on esim. kesällä vuokrattu. No ehkä vaan pysytään sisällä ja kestetään, kuulokkeet on hyvä idea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi