Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ihmiseen, jota en edes tunne

Vierailija
27.12.2016 |

Ollut kohta vuoden. Tilanne on todella ongelmallinen, en voi pyytää häntä ulos koska suhteemme on ollut potilas/lääkäri tyylinen. Hän ei siis ole lääkäri, mutta sama kuvio.

No, aina voi unelmoida.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi esimerkki naisen järjenjuoksusta.

Vierailija
2/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten niin.

Vierailija
4/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun asiakassuhde päättyy, pyydä sen jälkeen ulos. Korkeintaan pakit voit saada ja mielenrauhan.

Vierailija
5/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkätyyppinen asiakassuhden teillä ON?

Vierailija
6/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttiinsa "rakastuu" moni, se kuuluu prosessiin. Terapeutti ei voi ryhtyä suhteeseen edes entisen asiakkaansa kanssa, joten päiväunet pysykööt sellaisina.

Vierailija
7/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mihin oikeastaan olet rakastunut, kun et tunne häntä.

Vierailija
8/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttiinsa "rakastuu" moni, se kuuluu prosessiin. Terapeutti ei voi ryhtyä suhteeseen edes entisen asiakkaansa kanssa, joten päiväunet pysykööt sellaisina.

Miksei voi?

Vierailija
9/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua.

Olet todennäköisesti kuvitellut tyypin persoonasta ne hyvät puolet. Niin käy kun ei tunne tyyppiä hyvin.

Oikeasti kohteesi on luonnevikainen, epäseksuaalinen tai kaltaisiasi haaveilijoita hyväksi käyttävä limanuljaska. Veikkaan viimeisintä.

Vierailija
10/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin voi kuitenkin ottaa.

Vierailija
11/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua.

Olet todennäköisesti kuvitellut tyypin persoonasta ne hyvät puolet. Niin käy kun ei tunne tyyppiä hyvin.

Oikeasti kohteesi on luonnevikainen, epäseksuaalinen tai kaltaisiasi haaveilijoita hyväksi käyttävä limanuljaska. Veikkaan viimeisintä.

Tietämättä mitään jostain miehestä ajattelet hänestä heti kaikkein pahinta. Aikamoinen miesvihaaja.

Vierailija
12/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi?

Miten terapeuttisuhteesta voi saada täysin tasa-arvoisen? Helposti varmaan jäisi se hoidettava/hoitaja asetelma päälle..ei terve suhde ole sellainen.

Vierailija
13/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia vastauksia olet saanut Ap.

Nauti rakastumisen tunteesta ja unelmoi. Niin minä tekisin, ja teen.

Vierailija
14/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan aika lopettaa. Sulle tuskin on enää hyötyä terapiasta, jonka aikana kehittelet vain "rakastumisen" tunteita terapeuttia kohtaan.

Vierailija
15/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ihminen, joka vetää olettamia hatusta. Eikä usko rakkauteen.

Vierailija
16/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vähän ihastunut psykiatriseen sairaanhoitajaan joka hoitaa minua. Ymmärrän kyllä tilanteen enkä pidä asiaa vakavana. Jos asia alkaa vaivaamaan niin kerron kyllä hänelle.

Transferenssi jutustakin olen jotain lukenut, mutta en tiedä onko kyse siitä koska ihastun muutenkin todella herkästi melkein jokaiseen naiseen joka suostuu puhumaan minulle(:D)

Mutta hän on kyllä ammattitaitoinen ja ymmärtää.

Osasyy ihastumiseen voi olla että hän on yksi kauneimmista naisista kenet olen tavannut. Ja luonnollisesti hän on minua kohtaan mukava niin kyllähän se vaikuttaa todella paljon..

Vierailija
17/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumbbaan kerran koska aihe kiinnostaa.

Vierailija
18/22 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bumbbaan kerran koska aihe kiinnostaa.

Kiinnostaa myös. Mieli tekisi tehdä jonkinlainen ehdotus, mutta mutta...

Vierailija
19/22 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, ei kyseessä ole mikään terapeutti vaan Urheiluhieroja/fysioterapeutti kenen luona kävin tapaturman jälkeen.

Ihastuin häneen koska hän vaikutti todella upealta ihmiseltä. Ensiksi en kiinnittänyt mitään huomiota häneen, ulkonäöllisesti hän ei vastannut "makuani" silmälasit yms. Mutta jossain vaiheessa huomasin, että onkohan hän jotenkin ihastunut muhun, tai tuntui kuin välillämme olisi ollut jotain kemiaa. Ymmärrän tietysti, että tuo koko kuvio on hyvin intiimi, mutta ei se johtunut nyt siitä. Ihastun hänen tapaansa puhua ja katsoa kaikkea, hän pitää urheilusta ja ns. Samoista asioista kuin minäkin.

Mutta enhän mä häntä tunne. Apua kuulostaa niin hullulta edes kirjoittaa tätä. Hän on mua vanhempikin.

Vierailija
20/22 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä, ei kyseessä ole mikään terapeutti vaan Urheiluhieroja/fysioterapeutti kenen luona kävin tapaturman jälkeen.

Ihastuin häneen koska hän vaikutti todella upealta ihmiseltä. Ensiksi en kiinnittänyt mitään huomiota häneen, ulkonäöllisesti hän ei vastannut "makuani" silmälasit yms. Mutta jossain vaiheessa huomasin, että onkohan hän jotenkin ihastunut muhun, tai tuntui kuin välillämme olisi ollut jotain kemiaa. Ymmärrän tietysti, että tuo koko kuvio on hyvin intiimi, mutta ei se johtunut nyt siitä. Ihastun hänen tapaansa puhua ja katsoa kaikkea, hän pitää urheilusta ja ns. Samoista asioista kuin minäkin.

Mutta enhän mä häntä tunne. Apua kuulostaa niin hullulta edes kirjoittaa tätä. Hän on mua vanhempikin.

Ihana tarina! Mielestäni voisit ihan hyvin pyytää häntä kahville tai vaikka ulkoilemaan, jos liikunta on se juttu. Ihanan romanttista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi