Mihin ikään saakka teidän rintanne kasvoivat?
^^ Luulin että rintojen kasvu loppuisi parikymppisenä, mutta nyt 25-vuotiaana luulen, että ne ovatkin yhtäkkiä saaneet lisää kokoa. En ole raskaana enkä ole ikinä ollutkaan. :)
Kommentit (22)
Taas olisi perusbiologiantunti poikaa.
Ja sitten vielä sanotaan, että miehet ei ymmärrä naisen anatomiasta mitään. :D
Katsopa vaikka keskiverto 20 v naista ja keskiverto 45 naista, niin huomaat että viimemainitulla ryhmällä on keskimäärin isommat tissit. Kyllä ne kasvavat raskauksien ja imetysten, painon nousemisten, vaihdevuosien tms myötä osalla ihan 50 v ikään asti.
Tissit saa syömällä. 19v 75A, nyt 41v 75F.
Tiedän kyllä että raskaus ja imetys muokkaavat rintoja. :) ap
Hmm... jos tissit kasvavat kasvamistaan vuodesta toiseen koko eliniän.. niin miksi sitten niin monet naiset käyvät hakemassa silikonit jo parikymppisinä, "kehityksen loputtua" kun eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa?
Edelleen 49-vuotiaana vaan kasvavat ja kasvavat.
Kasvaa ja pienenee, kun laihdun niin rinnat pienenevät ensimmäisenä, kun lihon niin rinnat kasvaa. Ikää 46 vuotta,ja rinnat ovat suuremmat kuin kolmekymppisenä.
N. 21-vuotiaaksi. Toki painoa on tullut lisää, jiten kuppikoko on muuttunut noista ajoista 70D->80F
Mulla kasvaa koko ajan sitä mukaa ku lihon 😊
Kasvaa ne tietenkin jos lihoo ja laihtuessa pienenee, nehän on rasvakudosta pääosin. Murrosiän kasvu on eri asia, silloin kehittyy rauhaskudosta.
Kasvavat koko ajan vaikka en liho. Parikymppisenä rintaliivikoko oli 80C, nyt viisikymppisenä 75G.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että raskaus ja imetys muokkaavat rintoja. :) ap
Kyllä se on näihin liittyvät hormonitoiminta, jotka muovaat naisen kehoa. Hormonitoiminta vaihtelee muutenkin kuin vain raskaana ja imettäessä läpi naisen elämän.
Eivät ole vielä lopettaneet kasvamista.
Mulla oli 38v saakka A-kupin rinnat (3 lasta), sitten tuli lihasmassaa ja painoa lisää 8 kg (laihasta normaaliksi) ja rinnat kasvoi B:hen. Nyt 50+ todella kauniit:)
Ei minulla vaan ne ole vieläkään lopettanut kasvuaan... N28