Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä ex-miehen uudet naikkoset osaksi yhteisen lapsen elämää

Vierailija
27.12.2016 |

Eli otsikossa se kysymys jo tulikin. Erosin ex-miehestäni pari vuotta takaperin. Suurin syy oli hänen kyvyttömyys sitoutua perhe-elämään ja kaikenlaiset naispuoliset "ystävät". Ymmärrän kyllä naisen ja miehen välisen ystävyyden mutta nykyäänkin mies kutsuu naisia ystäviksi joiden kanssa esim.seurustellut 8 kk ja jonka kanssa siis harrastettu koko ajan seksiä. Tietysti hän saa tapailla ketä haluaa mutta en mahda sille mitään että ärsyttää aivan tajuttomasti kun nää kaikki lyhytaikaisetkin hoidot pitää lapselle esitellä "ystävänä". Lapsi on jo 8-vuotias ja ymmärtää kyllä jo kuka on ystävä ja kuka ei. Lisäksi äijä elää uudelleen jotain menetettyä nuoruutta vissiin ja nää kaikki ystävät on kakskymppisiä bimboja. Olen yrittänyt exälle sanoa että eikö lapselle voisi esitellä vaan vakavat seurustelut mutta ei mene jakeluun. Lapsi on hänellä 9 pv/kk, joten ei luulisi olevan vaikea totetuttaa..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lapselle ole tärkeintä se, että lähivanhemman (tässä tapauksessa ap:n) elämä on vakaata, eikä kotona ramppaa vaihtuva kaarti vieraita miehiä. Irtonaiset harvemmin ovat uhka lapsen turvallisuudelle, vaikka eivät välttämättä kauhean kivoja olekaan.

Vierailija
22/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei lue vauva-palstaa, joten ei hän tiedä millä nimellä kutsun isänsä vaihtuvia naisia:D  Minulla ei kyllä mene jakeluun miksi ne hoidot pitää esitellä lapselle, mutta olen ilmeisen vanhanaikainen siinä mielessä sitten. Kyllä hän ehtisi myöhemminkin oppimaan tuon käytösmallin että monia naisia pyöritetään samaan aikaan jne..AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ei lue vauva-palstaa, joten ei hän tiedä millä nimellä kutsun isänsä vaihtuvia naisia:D  Minulla ei kyllä mene jakeluun miksi ne hoidot pitää esitellä lapselle, mutta olen ilmeisen vanhanaikainen siinä mielessä sitten. Kyllä hän ehtisi myöhemminkin oppimaan tuon käytösmallin että monia naisia pyöritetään samaan aikaan jne..AP

Itsekin olet sanonut hänen esittelevän ystävinä, eikä minään hoitoina. Lapsi ei osaa tuollaisesta tehdä mitään numeroa, jos ei aikuinen tee sitä ensin. Oletko itse ollut utelias noiden ystävien suhteen ja kysemällä heistä hämmentänyt lasta?

Vierailija
24/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on ystävä niin esittelee ystävänä, jos on tyttöystävä niin esittelee sellaisena, mutta jos on satunnainen hoito, jättää esittelemättä lapselle.helppoa! AP

Miksi satunnaiset ystävät ei saisi kuulua aikuisen ihmisen elämään? 

Vierailija
25/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut minun miehelle näistä naisista lapsen kuullen! tämä ex-mieheni haluaa kaveerata nykyisen mieheni kanssa ilmeisesti uteliaisuudesta tai ties mistä, joten kuulen nykyiseltä kaikki tarinat halusin tai en! Ap

Vierailija
26/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ex-mieheni on kertonut nykyiselle...:-) AP

Vierailija
27/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kannattaisi naisten miettiä ennen eroa. Eron jälkeen sulla on oma elämä ja mulla on oma elämä. Lapset on yhteisiä, mutta siihen se jääkin niin kauan kuin lain mukaan lapsilla on hyvä olla. Eksä teki mulle niin ikävän tempun syöksyessään toisen miehen syliin, että taatusti esittelen kaikki hoitoni lapsille "ystävinä" jos sattuvat olemaan luonani kun ystävä on käymässä kylässä. ;)

Vierailija
28/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä lapsella nyt joku hätä? Jos koet, että tapaamiset vanhingoittaa lasta otat yhteyden lastenvalvojaan. 

Vierailija
29/29 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin muksu oli mutkaton "jaa sä oot tullu takas"  kun välillä piti antaa iiskälle omaa tilaa..  nauratti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän