Miten jotkut eivät osaa edes tilata hissiä oikein?
Jos menete alas, painakaa alas. Jos menette ylös, painakaa ylös. Mutta älkää olko typeriä ja painako molempia. Ei voi olla niin vaikeaa! 😂
Kommentit (60)
Laivalla tämä korostuu kun hissiin tottumattomatta maalaiset pääsee ajelemaan hissillä. Parhaimmillaan täpötäyteen ahdetussa hississä on kolme kertaa peräkkäin samat naamat kun ovi aukeaa. Eli ovat halunneet mennä alaspäin, mutta hissi lähtikin ylös koska siis menivät väärän suunnan hissiin, paluumatkalla alas pysähtyvät taas samaa kerrokseen ja sitten lopulta huomaavat että se kohdekerroshan oli sittenkin ylemmissä kerroksissa ja pysähtyvät taas kolmannen kerran samaan kerrokseen jossa olen lastenvaunujen kanssa odottamassa hissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos haluatte tehdä kiusaa muille, niin kävelkää portaat alas tai ylös ja painakaa joka kerroksessa hissin nappulaa. Ihanaa kun laiskat ja lihavat hermostuvat joka kerroksessa pysähtyvästä hissistä!
Asun ylimmässä kerroksessa. Joskus jos joku jää alas odottamaan hissiä painan hissin pysähtymään joka kerroksessa kun se lähtee alaspäin... en tiedä miksi tuosta saa niin paljon tyydytystä
-n35
Ihanaa, että joku muukin tekee tätä! Minä teen näin myös ja syytän talossa asuvia lapsia, kun joskus kuulen muiden talolaisten päivittelevän joka kerroksessa pysähtyvää hissiä. Siinä sitten yhdessä päivitellään näitä "nykyajan kurittomia kakaroita".
Minä ihan oikeasti en osannut, ihan muutama vuosi sitten opin. En vieläkään automaattisesti osaa vaan pitää aina miettiä. Anteeksi. Olen ihan fiksu noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos haluatte tehdä kiusaa muille, niin kävelkää portaat alas tai ylös ja painakaa joka kerroksessa hissin nappulaa. Ihanaa kun laiskat ja lihavat hermostuvat joka kerroksessa pysähtyvästä hissistä!
Asun ylimmässä kerroksessa. Joskus jos joku jää alas odottamaan hissiä painan hissin pysähtymään joka kerroksessa kun se lähtee alaspäin... en tiedä miksi tuosta saa niin paljon tyydytystä
-n35
Ihanaa, että joku muukin tekee tätä! Minä teen näin myös ja syytän talossa asuvia lapsia, kun joskus kuulen muiden talolaisten päivittelevän joka kerroksessa pysähtyvää hissiä. Siinä sitten yhdessä päivitellään näitä "nykyajan kurittomia kakaroita".
Asun alimmassa kerroksessa ja käyn avaamassa hissinoven, jotta te yläkertalaiset saatte kävellä alas :D Syyt menee vielä muille, sillä minähän en käytä hissiä lainkaan koska asun alimmassa kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihan oikeasti en osannut, ihan muutama vuosi sitten opin. En vieläkään automaattisesti osaa vaan pitää aina miettiä. Anteeksi. Olen ihan fiksu noin muuten.
Peruspalstalainen. Hissi ei vaan kulje ylös asti.
Ennen tätä ketjua en ärsyyntynyt muiden hissikäyttäytymisestä. AV on tehnyt minusta mäkättäjä-mamman :(
En minäkään lapsuuskaupungissani tullut koskaan käyneeksi taloissa, joissa on hissi, koska sellaisia ei siellä maaseudulla edes ollut. Vasta kun muutin lukion jälkeen pois muualle opiskelemaan, kävin ensimmäistä kertaa taloissa, joissa oli hissi. Painelin pitkät ajat mitä vain nappuloita, jotka saivat hissin liikkeelle. Eihän niissä usein edes ollut kuin yksi nappula. Joissakin oli sitten kaksi. En tiennyt miksi, oletin että koska hissejäkin oli monta, nappuloitakin oli monta. Erään kerran minua valistettiin asiasta. Sen jälkeen olen osannut käyttää nappuloita oikein. Siis painaa nappulaa sen mukaan, mihin suuntaan haluan mennä.
Itse ainakin käytän portaita mieluummin
Varmaan just tällaisten "neuvojen" takia jotkut on niin kipsissä, ettei paina mitään nappia.
Jäävät prkle kyttään, että joku muu painaa nappia heidän puolestaan.
Kopioimalla oppii