Mitä ajattelet jo jonkin verran kaljuuntuneesta miehestä, jolla on lääkitys hiustenlähtöä varten?
Jos hän heittää finasteriditabun huiviin päivittäin ja hieroo minoksidiilia päänahkaansa kaksi kertaa päivässä. Onko nolo vai kenties neutraali asia? Epämiehekästä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa eikä epämiehekästä. On hyvä, jos muutenkin pitää huolen terveydestään eikä välttele lääkäriä. Jos siili sopii niin sitäkin kannattaa miettiä.
Hiustenlähtöä varten käytetyllä lääkityksellä ei ole terveyttä edistäviä ominaisuuksia. Päinvastoin niistä on mahdollisesti jopa haittaa terveydelle.
Ap
Minulla ei ole mitään miehen kaljuuntumista vastaan. Toki joillain suhtautuminen omaan kaljuuntumiseen on neuroottista, heittokampauksilla yritetään viimeiseen asti peitellä paljaita kohtia tai sitten lutrataan lääkkeitä ja popsitaan lisäravinteita pakonomaisesti. Tämä torjumiskäyttäytyminen voi olla turn off, mutta jos kaljuuntumisen ottaa vastaan asiallisesti, ei se minuakaan haittaa. Lääkkeitäkin voi ottaa asiasta numeroa tekemättä.
Ihan sama minulle. Jatka vain puuhiasi.
Jos haluaa yrittää estää kaljuuntumistaan edes jotenkin, niin mikä siinä epämiehekästä? Ihan siinä missä minä yritän laittaa naamaani yövoidetta, joka ehkä hyvällä tuurilla ehkäisisi hieman ryppyjä, niin sama asia kai tuokin on. Ihan ok siis. Itsestään huolehtimista se on ja jokainen siihen käyttää lienee ihan omia rahojaan. N42
Hyvä ystävä kaljuuntui 30-vuotiaana ja omalta mieheltä tukka harvenee nyt 5-kymppisenä. Kumpikaan ei ole ihmisenä toiseksi muuttunut, joten kaljuuntuminen ei haittaa ainakaan minua.
Joku lääke ja hieronta vaikuttaa ihan turhalta, kalju on kuitenkin ihan normaali ominaisuus.
Pidän tuollaista touhua neitimäisenä. Itse pidän kaljuuntuvista miehistä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Jos jäljellä oleva tukka on vielä vedetty ihan lyhyeksi siileksi tai sängeksi, niin se on todella seksikästä. Neitele rauhassa, onneksi minun ei tarvitse sitä katsella.
Jos nämä kyseiset lääkkeet ovat niitä jotka oikeasti auttavat kaljuuntumiseen niin ei ole mielestäni noloa eikä epämiehekästä. Suurin osa kaljuuntumisenparannustuotteista on täyttä humpuukia samoin kuin naisten ryppyrasvat ja niiden käyttäminen on noloa.
Noloa asiasta tekee se että yleensä kaikki noi "lääkkeet" kaljuuntumista vastaan on ihan huuhaata. Kun se hiusjuuri on jo kuollut niin ei siihen mitkään pillerit tai rasvat auta. Kannattaa mielummin ne rahat laittaa hiustenleikkuukoneseen ja pitää tukka kokonaa poissa.
Ei ole noloa, vaan hienoa että myös jotkut miehet yrittävät pitää huolta ulkonäöstään. Tälläkin palstalla useta on valittanut sitä että miehet kaljuuntuu ja viis veisaavat ulkonäöstä.
Mä syön finaa ja ebaysta tilaan kirkland minoxidiilit. 100e menee näihin vuodessa.
Neutraali asia. Olen myöskin kaljuuntumassa, mutten käytä lääkkeitä sivuvaikutusten pelossa. Kukin valitsee itse, mitä tekee. Kaljuuntuminen voi olla rankka asia. Mua se ei juuri vaivaa enää. Aluksi siinä oli sulattelemista, mutta ei se enää tunnu isolta asialta. Sänkitukalla mennään. Ymmärrän kuitenkin hyvin myös niitä, jotka valitsevat lääkkeet.
En yhtään mitään. Minua ei liikuta tippaakaan, mitä joku random-mies tekee omalle terveydelleen, jos hän tekee sen täysissä sielun- ja ruumiinvoimissa. Jos läheiseni olisi noin epätoivoinen niin yrittäisin puhua hänelle järkeä, mutta silloinkin päätös jäisi hänelle itselleen.
Noloa. Vedä loputkin pois ja hyväksy ettei hiukset kasva enää.
Mikään ole niin karmean näköistä kun kaljuuntuva mies joka epätoivoisesti yrittää pitää kiinni viimeisistä haivenistaan. Siinä vaiheessa kun hiusraja alkaa nousta ja päälaelta nahka paistamaan niin silloin on aika ottaa kone ja ajella loputkin pois. Ne ei kasva enää millään aineilla takasin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tuollaista touhua neitimäisenä. Itse pidän kaljuuntuvista miehistä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Jos jäljellä oleva tukka on vielä vedetty ihan lyhyeksi siileksi tai sängeksi, niin se on todella seksikästä. Neitele rauhassa, onneksi minun ei tarvitse sitä katsella.
Ok. En minä ehkä olekaan hakemassa kumppania, joka käyttää omaan sukupuoleensa viittaavia ilmauksia miehen halventamiseen. Tuolla tavalla kun tulee halventaneeksi myös omaa sukupuoltaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos hän heittää finasteriditabun huiviin päivittäin ja hieroo minoksidiilia päänahkaansa kaksi kertaa päivässä. Onko nolo vai kenties neutraali asia? Epämiehekästä?
Jo se että pohdit "mitä naiset ajattelee" kertoo huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta. Molemmat ovat miehellä niin vahvoja turn-off:eja, että oksat pois.
Noihin verrattuna jää jonkin "erektiohäiriö purkissa"-finasteriidin syöminen toiseksi.
Fiksuinta kun ajat vaan loputkin pois ja hankit itsetunnon. Naisen tuppaa arvostamaan enemmän päänsisältöä, kuin sitä mitä sen päältä löytyy...
Tiesitko muuten:
Finasteriidi on 5-alfa reduktaasin estäjä, joka siis estää DHT:n muodostumista testosta. DHT on se teston muoto, joka saa aikaan teston androgeenisen vaikutuksen muun muassa keskushermostossa. Eli tekee susta henkisesti miehen. Lisäksi DHT blokkaa aromataasi-entsyymiä, joka muuntaa testoa estrogeeniksi.
Finasteriidilla siis saat, sekä teston hermostovaikutuksen tiputettua noin kolmannekseen, että helposti tuplattua naishormonitasosi. ..No jos olet aina halunnut olla tyttö, niin tuohan on ihan hyvä alku..
Noloa. Vielä nolompaa oli kerran kohdata mies, jolla oli otsalohkoilla hyvin epäluonnollisen näköiset hiussiirteet. Kanna kaljusi kuin mies. Monille kalju siksi toiseksi sopii tosi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa yrittää estää kaljuuntumistaan edes jotenkin, niin mikä siinä epämiehekästä? Ihan siinä missä minä yritän laittaa naamaani yövoidetta, joka ehkä hyvällä tuurilla ehkäisisi hieman ryppyjä, niin sama asia kai tuokin on. Ihan ok siis. Itsestään huolehtimista se on ja jokainen siihen käyttää lienee ihan omia rahojaan. N42
Typeryyttä on estää kaljuuntumista jollain lääkkeillä, ihan samoin on typeryyttä yrittää estää ryppyjä jollain kemikaalivoiteilla. Ei suinkaan itsestä huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Noloa asiasta tekee se että yleensä kaikki noi "lääkkeet" kaljuuntumista vastaan on ihan huuhaata. Kun se hiusjuuri on jo kuollut niin ei siihen mitkään pillerit tai rasvat auta. Kannattaa mielummin ne rahat laittaa hiustenleikkuukoneseen ja pitää tukka kokonaa poissa.
Finasteridi ja minoksidiili ovat tutkitusti toimivia keinoja miestyyppiseen kaljuntumiseen. Noita käyttämällä suurin osa miehistä saa jonkin verran "jo menetettyä" tukkaansa takaisin. Eli käytännössä pää on useimmilla aloitushetkeä tuuheampi, kun edellä mainittuja lääkkeitä on jonkin aikaa käyttänyt.
Ap
Ei ole noloa eikä epämiehekästä. On hyvä, jos muutenkin pitää huolen terveydestään eikä välttele lääkäriä. Jos siili sopii niin sitäkin kannattaa miettiä.