Onko normaalia että miehen läsnäolo ärsyttää?
Olen 25-vuotias ja olemme seurustelleet 2,5 vuotta josta yhdessä asuneet 2 vuotta.
Onko normaalia että miehen läsnäolo häiritsee ja ärsyttää? Tuntuu kuin en olisi oma itseni.. En hakeudu hänen seuraan, koska juttu ei vaan jotenkin kulje ja emme naura toisillemme. Yhdessä olo ei siis ole sellaista rentoa ja viihtyisää, vaan enemmän jäykkää ja vakavaa..
En edes tiedä miten päädyimme suhteeseen, sillä tämä taisi alusta asti olla sellaista.. Kai ajattelin että asiat muuttuu kun tutustumme toisiimme.
Seksi luonaa, mutta emme harrasta sitä kovin usein eikä minun tee mieli mennä mieheni kimppuun. Seksuaalisesti hän ei kauheasti siis kiihota minua vaikka seksi onkin hyvää.
Mikä minua vaivaa? Haluaisin olla onnellinen tässä suhteessa mutta kun en vaan ole? Mies ärsyttää.
Kommentit (10)
Kannatti muuttaa heti yhteen. Normaali seurusteluaika jäi kokematta ja nyt se kostautuu.
Esim missä? Musta tuntuu että ongelmamme on nyt siinä, että kemiat eivät kohtaa.
Minua ahdistaa ajatus esimerkiksi siitä, että miehellä on samaan aikaan vapaa päivä kun minulla.. Ahdistaa katsoa sitä koko päivä, meillä ei millään riitä tekemistä tai puhumista toistemme kanssa, ja suurimmaksi osaksi se vain vituttaa eikä ole hauskaa..
Se suhde ois siinä. Et välitä hänestä enää joten lopeta suhde.
Toi ei ole sulle oikeenlainen suhde, siks se ärsyttää.
Ette taida sopia toisillenne ja nyt kun arki on koittanut se tulee selvemmin esille?
Tempo kirjoitti:
Esim missä? Musta tuntuu että ongelmamme on nyt siinä, että kemiat eivät kohtaa.
Minua ahdistaa ajatus esimerkiksi siitä, että miehellä on samaan aikaan vapaa päivä kun minulla.. Ahdistaa katsoa sitä koko päivä, meillä ei millään riitä tekemistä tai puhumista toistemme kanssa, ja suurimmaksi osaksi se vain vituttaa eikä ole hauskaa..
Kaupungilla, kahviloissa, elokuvissa, ja kaikkialla missä näet kuinka sinkut katselee teitä kadehtien. Opit taas arvostamaan mitä sulla jo on, mitä muut vasta tavoittelee! :)
On se normaalia silloin kun teidän ei kuuluisi olla yhdessä. Mutta älä huoli... av-mamma yleensä turtuu tilanteesen muutamassa vuodessa.
Tempo kirjoitti:
Seksi luonaa, mutta emme harrasta sitä kovin usein eikä minun tee mieli mennä mieheni kimppuun. Seksuaalisesti hän ei kauheasti siis kiihota minua vaikka seksi onkin hyvää.
Mikä minua vaivaa? Haluaisin olla onnellinen tässä suhteessa mutta kun en vaan ole? Mies ärsyttää.
"luonaa" ... Onko tuo jokin slangisana ja mitähän silä tarkoitat?
Suhdeongelmissa yleensä erossa oleminen auttaa, tai sitten tappaa kaikki pienetkin tunteet. Vai kokeilemalla sen tietää.
Jos toinen ärsyttää, niin olisi hyvä tarkentaa, että mikä/mitkä piirteet hänessä ärsyttää.. vaikea kenenkään antaa vinkkejä tältä pohjalta.
Me olemme olleet yhdessä 16 vuotta eikä meillä ole tuollaista muutoin kuin päivinä jolloin olen itse ihan puhki, juuri saanut lapset nukkumaan ja soisin itselleni hetken ihan yksin. Välillä se on niin tarkkaa etten oiken jaksa olla miehen kanssa samassa huoneessakaan. Mutta ei muutoin.
Koti on naisen valtakunta. :) Olkaa enemmän yhdessä jossain muualla.