Miten tästä hallituksesta pääsee eroon??!
Mitä vaatii, että saadaan hallitus nurin ja uudet vaalit? Yleislakko? Kapina? Sisällissota? Köyhiä kyykytetään muutekin tarpeeksi ja hyväveli-verkostot vain rikastuvat. Bernerin liikenneuudistus sai jo oksennuksen suuhun, tässä ei voi olla mitään muuta taustalla kuin törkeä oman edun tavoittelu.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005022320.html
Ranskassa vastaava hallitus olisi lakkoiltu nurin jo aika päivää sitten! Suomalaiset vaan alistuu.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen asia kuin vaalit. Tietysti vasuriluuseri ei käsitä että demokratia tuottaa hänelle epämieluisia, siis vääriä, lopputuloksia. Tällöin luuserivasuri aloittaa mylvimisen, möykkäämisen ja väkivallan jotta rauha ja vapaus voittaisi.
Sinunkin olisi syytä huolestua asiasta, ellet sitten kuulu siihen rikkaimpaan 1%:iin.
Puolueet harhauttivat äänestäjiä vaalilupauksillaan. En minä ainakaan antanut ääntäni koulutusleikkauksille enkä tällaiselle yksityistämisvimmalle.
Kannatan markkinataloutta, mutta en tällaista äärikapitalismia, koska se ei hyödytä minua, hyvätuloista palkansaajaa, millään lailla, itse asiassa päinvastoin.
Maksan veroja paljon, mutta saan vastineeksi yhä vähemmän. Minun sijaan hyötyjinä ovat liian usein ulkomaalaiset yritykset ja ulkomaalaiset sijoittajat. Itse maksan mm.osingoistani pääomatuloveroa vaaditun prosentin mukaan, mutta nuo edellämainitut eivät.
Jossain mättää nyt ja pahasti. Minun ääneni ei enää mene oikeistolle, taidan antaa sen demareille.
Anna pois, vapaa maa. Itse olen hallitukseen pääosin tyytyväinen.
Tulos tai ulos on Sipilän motto-mitenhän Bernerin kanssa ilmoittavat ja perustelevat "tuloksen...?!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen asia kuin vaalit. Tietysti vasuriluuseri ei käsitä että demokratia tuottaa hänelle epämieluisia, siis vääriä, lopputuloksia. Tällöin luuserivasuri aloittaa mylvimisen, möykkäämisen ja väkivallan jotta rauha ja vapaus voittaisi.
Sinunkin olisi syytä huolestua asiasta, ellet sitten kuulu siihen rikkaimpaan 1%:iin.
Puolueet harhauttivat äänestäjiä vaalilupauksillaan. En minä ainakaan antanut ääntäni koulutusleikkauksille enkä tällaiselle yksityistämisvimmalle.
Kannatan markkinataloutta, mutta en tällaista äärikapitalismia, koska se ei hyödytä minua, hyvätuloista palkansaajaa, millään lailla, itse asiassa päinvastoin.
Maksan veroja paljon, mutta saan vastineeksi yhä vähemmän. Minun sijaan hyötyjinä ovat liian usein ulkomaalaiset yritykset ja ulkomaalaiset sijoittajat. Itse maksan mm.osingoistani pääomatuloveroa vaaditun prosentin mukaan, mutta nuo edellämainitut eivät.
Jossain mättää nyt ja pahasti. Minun ääneni ei enää mene oikeistolle, taidan antaa sen demareille.
Tulos tai ulos on Sipilän motto-mitenhän Bernerin kanssa ilmoittavat ja perustelevat "tuloksen...?!"
Niin heillä on se 4 vuotta aikaa. Mikä siinä on sinulle vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika vahva tuo Pietarin murre.
Vierailija kirjoitti:
Laittomat siirtolaiset kyllä saavat liikkua vapaasti, mutta suomalaisten liikkumista alkaa isoveli valvoa. Olemme siirtymässä demokratiasta totalitarismiin. Berner petaa tuloja kavereilleen. Suomi suomalaisille ja moiset sveitsiläiset pois rahojamme sosialisoimasta.
Joku muu viiteryhmä olisi osuvampi kuin sveitsiläiset
Bernerin lisäksi "varsinaisen", entisen ympäristöministerin ja Talvivaara-sijoittajan, Paula Lehtomäen suosiminen ihmetyttää ja epäillyttää Sipilän "valinnoissa...?"
-Tietojeni mukaan "kaikki kunnossa" Talvivaarassa vastaili rva ympäristöministeri ylimielisesti aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vaihtuu Suomessa nykyisin ainoastaan vaalien jälkeen, korkeintaan päähallituspuolue voi vaihtaa pääministerin halutessaan. Jos äänestit puoluetta joka ei ollut valmis kantamaan vastuuta, niin voi voi.
Rehellisyyden nimissä on kyllä todettava että meillä on paras hallitus miesmuistiin, vaikka sen hommat ovatkin menneet suurelta osin vatuloinniksi. Mietippä nyt vaikka Kataisen, Stubbin, Vanhasen, Kivinimen tai Lipposen hallituksia! Niinpä!
Perusteluja? Meille muille tuo sinun uskosi ei riitä.
Oletko tyytyväinen siihen, että hallitus, siis Kok+Kepu )(persut yritää kampittaa) ajaa hallintarekisteriä lähes väkisin? Kannatatko hallintarekisteriä ja jos, niin miksi?
Ovatko sinusta koulutusleikkaukset järkeviä Suomen tulevaisuuden kannalta?
Onko sinusta järkevää lisätä tuloeroja, vaikka kasvaneet tuloerot ovat OECD:n mukaan kutistaneet jo nyt Suomen talouskasvusta 9%?
Minusta tämä hallitus ei ole saanut aikaan muuta kuin valtavaa sekasortoa, kaikin puoli. Lakiesityksiäkin on vedetty pois toistakymmentä, mikä on jonkinlainen ennätys sekin.
Lipposen aikana BKT kasvoi 18,5% ja työttömyys laski reippaasti, joten näiltä osin Lipponen ei tuohon seuraan sovi. Sen jälkeen nimittäin yksikään hallitus ei ole kyennyt samaan. Valtionvelkaa Lipposen jälkeiset hallitukset kyllä ovat kasvattaneet, sangen tuntuvasti jopa.
Sipilän hallituksen aika ei riitä eikä yritysmaailman opit, keinot ja otteet pure eikä onnistu politiikassa ja demokratiassa.
Valtio eikä kunnat eivät ole yrityksiä vaan kansalaisten ja kuntalaisten demokraattisesti toimivia yhdistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Bernerin lisäksi "varsinaisen", entisen ympäristöministerin ja Talvivaara-sijoittajan, Paula Lehtomäen suosiminen ihmetyttää ja epäillyttää Sipilän "valinnoissa...?"
-Tietojeni mukaan "kaikki kunnossa" Talvivaarassa vastaili rva ympäristöministeri ylimielisesti aikanaan...
"Sipilän naisiin" ja fanittajiin kuuluu myös Annika Saarikko joka odottaa ministerin salkkua Rehulalta jopa Soinia ja puolustusministeri Niinistöä kiihkeämmin.
-Kepun alkoholipolitiikka on muuten vuosien ja eduskunkausien varrella ollut erityisen hauskaa ja poukkoilevaa-laidasta laitaan...
(Välillä kristillisten tanttamaista ja kireäpipoista ja nyt taas niin "liberaalia" että asiantuntijoitakin hirvittää!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vaihtuu Suomessa nykyisin ainoastaan vaalien jälkeen, korkeintaan päähallituspuolue voi vaihtaa pääministerin halutessaan. Jos äänestit puoluetta joka ei ollut valmis kantamaan vastuuta, niin voi voi.
Rehellisyyden nimissä on kyllä todettava että meillä on paras hallitus miesmuistiin, vaikka sen hommat ovatkin menneet suurelta osin vatuloinniksi. Mietippä nyt vaikka Kataisen, Stubbin, Vanhasen, Kivinimen tai Lipposen hallituksia! Niinpä!
Perusteluja? Meille muille tuo sinun uskosi ei riitä.
Oletko tyytyväinen siihen, että hallitus, siis Kok+Kepu )(persut yritää kampittaa) ajaa hallintarekisteriä lähes väkisin? Kannatatko hallintarekisteriä ja jos, niin miksi?
Ovatko sinusta koulutusleikkaukset järkeviä Suomen tulevaisuuden kannalta?
Onko sinusta järkevää lisätä tuloeroja, vaikka kasvaneet tuloerot ovat OECD:n mukaan kutistaneet jo nyt Suomen talouskasvusta 9%?
Minusta tämä hallitus ei ole saanut aikaan muuta kuin valtavaa sekasortoa, kaikin puoli. Lakiesityksiäkin on vedetty pois toistakymmentä, mikä on jonkinlainen ennätys sekin.
Lipposen aikana BKT kasvoi 18,5% ja työttömyys laski reippaasti, joten näiltä osin Lipponen ei tuohon seuraan sovi. Sen jälkeen nimittäin yksikään hallitus ei ole kyennyt samaan. Valtionvelkaa Lipposen jälkeiset hallitukset kyllä ovat kasvattaneet, sangen tuntuvasti jopa.
Lipposen hallitusten aikana Suomi elpyi kautta aikojen pahimmasta lamasta ja se elpyminen ei todellakaan ollut Lipposen ansiota vaan markan rajun devalvoinnin, jossa Iiro Viinanen käytännössä uhrasi oman maineensa valehtelemalla julkisuuteen että devalvaatiota ei tule. Suomi oli silloin konkurssin partaalla. Myös Nokian nousu veti Suomea ylöspäin.
Lipponen sen sijaan vaati agressiivisesti Suomen liittymistä euroon, joka on nyt jälkeenpäin osoittautunut emämöhläykseksi Suomen kaltaisessa erittäin vahvojen ja agressiivisten AY-liittojen maassa.
Suomen ongelma nyt on se että meidän talouden moottori eli vientiteknologiateollisuus ei ole lähtenyt käyntiin, sisäisen selänpesun avulla ei pysyvää talouskasvua saada aikaan, meidän on jollain maksettava ulkomailta ostetut tuotteet ja palvelut. Kaivosteollisuus, raaka-aineet ja matkailu tuovat rahaa vain muutaman prosentin loput tulee teknologiateollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin heillä on se 4 vuotta aikaa. Mikä siinä on sinulle vaikeaa ymmärtää?
Sipilän ja Sipilän hallituksen aika ja kannatus alkaa näköjään käydä vähiin..?!
...Ja vielä kun Soini alkaa "oppositio- politikoimaan" kunnallisvaalien ja myöhemmin eduskuntavaalien alla...?!
Sipilän hallitus upottanut Terrafameen jo puoli miljardia. Sipilä, valtion kaivostoiminnan ohjauksesta vastaava ministeri Olli Rehn eikä hallitus ole edelleenkään avoimesti ja uskottavasti kertoneet, miksi hallitus uskoo, että tähän asti pelkästään tappiota tuottanut kaivostoiminta alkaisi kannattaa taloudellisesti tulevaisuudessa.
Terrafamen ylösajo tuottaa tappiota joka päivä. Yhtiön tappiot vuodelta 2015 kohoavat noin 180 miljoonaan, mikäli viimeisen vuosineljänneksen tappiokehitys jatkuu loivasti alentuen kolmen ensimmäisen vuosineljänneksen tahtiin. Kaivos tuottaa tappiota keskimäärin 15 miljoonaa euroa kuukaudessa.
Onneksi tuli KiKy, huh. Suomi nousee kyllä kun teen 6 minuuttia joka päivä lisää duunia. Onneksi työttömiä kyykytetään lisää, on se kumma jos eivät ala mennä töihin.
Sipilä sopii yritysmaailmaan mutta on politiikassa täysin kykenemätön. Hyvä veli/sisko järjestelmä kukoistaa, hyvinä esimerkkeinä Finnavian juttu, Suomen Pankin johtajan nimitys, Talvivaaran tekohengitys ja kaikenlainen suhmurointi tyyliin sulle, mulle, suvulle -en jaksa luetella enempää sillä lista on järkyttävän pitkä.
Hallitus kokonaisuudessaan täysi fiasko.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan alkaa mennä jakkupukupikkutakkikansalle perille, että kokoomuksen tai kepun äänestäminen ei tee ihmisestä parempaa. Sen sijaan autoon napsahtaa gps kuin koiralle panta, jotta isäntä tietää missä alamainen on ja voi rahastaa siitä. Mutta siitä suomalainen äänestäjä on hyvä, että hän ei pure kurittavaa kättä vaan alistuu päättäjien kaikkein hölmöimpiinkin suunnitelmiin. Pankaas nyt kapulaa bernereiden rattaisiin, hyvät ihmiset. Kohta se on muuten myöhäistä.
Sehän oli VASEMMISTOLIITON liikenneministeri Merja Kyllönen joka käynnisti tämän Jokaisen autoilijan toiveuni -projektin, eli auton gps-seurannan ystävänsä Jorma Ollilan kanssa. Nykyinen liikenneministeri jatkaa projektia, mutta ei suinkaan keksinyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä sopii yritysmaailmaan mutta on politiikassa täysin kykenemätön. Hyvä veli/sisko järjestelmä kukoistaa, hyvinä esimerkkeinä Finnavian juttu, Suomen Pankin johtajan nimitys, Talvivaaran tekohengitys ja kaikenlainen suhmurointi tyyliin sulle, mulle, suvulle -en jaksa luetella enempää sillä lista on järkyttävän pitkä.
Osaatko nimetä hallituksen jota toppatakkikansa ei olisi syyttänyt kaikesta siitä mistä sinä istuvaa hallitusta syytät? Siis hyvät veljet ja siskot, suhmuroinnit, varmaan myös köyhien kyykyttäminen ja rikkaiden suosiminen jne ?
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallituksen aika ei riitä eikä yritysmaailman opit, keinot ja otteet pure eikä onnistu politiikassa ja demokratiassa.
Valtio eikä kunnat eivät ole yrityksiä vaan kansalaisten ja kuntalaisten demokraattisesti toimivia yhdistyksiä.
Talouskasvun käynnistäminen oli Sipilän ykköstavoite vaaleissa, ja nythän puolitoista vuotta myöhemmin, Suomen talous on vakaalla kasvu-uralla. Sipilästä voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä hänen hallituksensa otteet ovat purreet juuri aiotulla tavalla.
Pelkkää hakuammuntaahan Sipilän hallituksen yritykset ovat olleet. Velanottohan ei ole miksikään muuttunut eikä muutukkaan ilman talouden elpymistä, ei taskusta toiseen siirtely auta mitään. Tämä maakuntahimmeli on se katalin Kepun saavutus, toivottavasti kaatuisi vielä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sipilä on arvomaailmansa näyttänyt. Köyhiltä, työttömiltä, lapsiperheiltä, opiskelijoilta, eläkeläisiltä ja muilta viedään kerta toisensa jälkeen ja hyvin pärjääville annetaan helpotuksia. Sipilä on yrittäjätaustainen, ei poliitikko, joka osaisi ajatella kaikkia tasapuolisesti. Yrittäjä pyrkii aina tulonsa maksimointiin. Yhteinen hyvinvointivaltio tulee romahtamaan Sipilän opein.