Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikkolahjaisuus, kouluttamattomuus, huonot kotiolot ja huumeiden käyttö vasemmistoanarkistien yhdistävä tekijä.

Vierailija
27.12.2016 |

Oli sitten Jimi tai Jari, samat tekijät taustalla.

Mistä vasemmistoanarkistien viha Suomea ja suomalaisuutta vastaan kumpuaa, todennäköisesti mainitsemistani asioista.

Itse ei viitsitä tehdä mitään, sitten vaaditaan muilta sitä sun tätä ja ilmainen elatus päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole huumeita käyttänyt vaikka olen köyhä ja kouluttamaton. En myöskään ole tehnyt rikoksia enkä ole istunut vankilassa eikä ole edes rikosrekisteriä.

Vierailija
2/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei taida tutkimustieto tätä tukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ennenkin, kuvaus sopii täydellisesti Björn Wahlroosiin eikä jää kauas nykysistä vasemmistoliiton vaikuttajistakaan?

Vierailija
4/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole huumeita käyttänyt vaikka olen köyhä ja kouluttamaton. En myöskään ole tehnyt rikoksia enkä ole istunut vankilassa eikä ole edes rikosrekisteriä.

Ilmeisesti et sitten ole vasemmistoanarkisti vai ymmärsitkö tahallasi väärin?

Vierailija
5/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä sanalla se yhdistävä tekijä on tyhmyys, pohjaton tyhmyys. Sitä ei mikään mahti voi muuttaa, turha edes yrittää. Evoluutio tekee tehtävänsä.

Vierailija
6/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ennenkin, kuvaus sopii täydellisesti Björn Wahlroosiin eikä jää kauas nykysistä vasemmistoliiton vaikuttajistakaan?

Jaa että BW on/oli anarkisti? Taistolaiset olivat vain todella naiiveja, eivät anarkisteja.

Vierailija
7/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ei taida tutkimustieto tätä tukea...

Linkkaapa tänne pätevä tutkimus joka kertoo anarkistien tulevan koulutetuista ja hyvätuloisista perheistä.

Vierailija
8/8 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kykene elättämään itseään, laukaisee primitiivisen vihan elättäjää kohtaan. Se on psykologiaa. Psyyke ei kestä sitä, että tietää elävänsä muiden siiveellä ja se kehittää siksi defenssimekanismin, että minulla on oikeastaan jokin kuviteltu syy vihata auttajaani/elättäjääni.

Sen takia mikään summa rahaa ei tule koskaan tyydyttämään tukien varassa eläviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan