Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisen pätkätyöläisen akateeminen vaimo

Vierailija
27.12.2016 |

Hesarissa joku muija valittaa, että ei saa yhteiskunnan tukia, vaikka miten on akateeminen koulutus, oikein korkein mahdollinen. Oho! Siinä ilmeisesti kanssa perhe joka ei asioitaan osaa hoitaa vaan pitäisi yhteiskunnan auttaa kehdosta hautaan, kun ei edes korkeimmalla mahdollisella akteemisella tutkinnolla osaa hallita omaa elämäänsä.
On tehty kakaroita, ei ole saatu vakinaista työtä eikä edes opiskelut ole vielä tehty. Ja sitten ihmetellään, kun ei ookkaan rahaa eikä kukaan halua töihin, vaikka on miten akateeminen. Jeesus näitä...
Tuleva Alepan kassahan se tuolla kitisee. Tommosta muijaa kukaan palkkaa mihinkään muuhun hommaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kitinään niin ihmettelen, että molemmilla oli akateeminen tutkinto ja silti toinen viimeisteli tutkintoaan. Siis teki mitä? Vai yritti kertoa, että oli vasta kandi, joka jatkoi maisteriksi.

Vierailija
2/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa kitinään niin ihmettelen, että molemmilla oli akateeminen tutkinto ja silti toinen viimeisteli tutkintoaan. Siis teki mitä? Vai yritti kertoa, että oli vasta kandi, joka jatkoi maisteriksi.

Samaa ihmettelin minä. Ulosanti tuolla tasolla ja on niin akateemista. Mitä alaa se on opiskellut ettei ole suuta tarvinnut avata tai kirjoittaa mitään tekstiä? Telepatiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiset ei jaksa tehdä paskatöitä vaika itse olen joskus tehnytkin tehtaalla duunia ja ajanut pesuriautoa öisin ja pessyt parkkihalleja, ne oli muuten elämäni jännimmät työpaikat, koki itsensä mieheksi ja sai tehdä fyysistä duunia, sen sikaan akateemiset työt kuten 2 vuoden ala asteen opettajan oleminen 5 luokalla oli ihan ppaskaa, naisten hommaa jossa ei ollut mitään haastetta älyllisesti eikä fyysisesti

Vierailija
4/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla on kokemuspohjaa akateemisena hakea Alepan yms kassaksi? Ei siinä paljoa ovet aukene.

Vierailija
5/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LonelyRider71 kirjoitti:

akateemiset ei jaksa tehdä paskatöitä vaika itse olen joskus tehnytkin tehtaalla duunia ja ajanut pesuriautoa öisin ja pessyt parkkihalleja, ne oli muuten elämäni jännimmät työpaikat, koki itsensä mieheksi ja sai tehdä fyysistä duunia, sen sikaan akateemiset työt kuten 2 vuoden ala asteen opettajan oleminen 5 luokalla oli ihan ppaskaa, naisten hommaa jossa ei ollut mitään haastetta älyllisesti eikä fyysisesti

Ei jaksa? Milläs jaksat kun et saa edes tilaisuutta.

Vierailija
6/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mielipidekirjoitus on niin sanotusti hirveää paskaa (akateemisuudella ei ole mitään merkitystä sen kannalta), niin asiassa on toki pointtinsa: naurettavia kannustinloukkuja on olemassa, joiden vuoksi ei kannata ottaa töitä vastaan.

Mutta tokihan oikeasti akateeminen (hyi helvetti, mikä sana: DI:nä en ikumaailmassa sanoisi olevani akateeminen) tajuaa, että työkokemuksella on merkitystä myöhemmän työllistymisen kannalta...

Vierailija
7/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LonelyRider71 kirjoitti:

Ei jaksa? Milläs jaksat kun et saa edes tilaisuutta.

No jos on niin repsukka, ettei sua otettaisi edes puhelinmyyjäksi, niin sitten sua ei todellakaan voi auttaa...

Vierailija
8/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulla on kokemuspohjaa akateemisena hakea Alepan yms kassaksi? Ei siinä paljoa ovet aukene.

Alepan kassa ei ole mikään varsinainen paskaduuni.

Vierailija
9/9 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä, jotka on ollu opintojen ohella kassalla, voisi ehkä ollakin saumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi