Tutoris työnantajana?
Siinä se. Hyviä puolia? Huonoja?
Olen toimintaterapeutti.
Kommentit (16)
Saako kysyä, mitä kauhukuvia olet kuullut? Olisi tosi kiva, jos jaksaisit kertoa. Kiitos jo etukäteen, jos palaat kertomaan.
Ex oli tuossa lafkassa töissä,jäi pois uupumuksen /vähättelyn takia. Normi yksityinen palveluntarjoaja, tulos tärkeintä, sen jälkeen julkisuus. Työntekijä alimpana. Valittu parhaimpiin työpaikkoihin. Kovin ihmettelen miks?
Kiitos kun kerroit, mitä olet kuulut! Lisää kokemuksia otetaan vastaan mielellään. :-)
Saako vielä kysyä, missä toimipisteessä exäsi oli? Kiva, jos vielä näet tämän ja vastaat.
Mukava työpaikka, olen viihtynyt! Tutoriksen nettisivuilta löytyy videoita, joissa työntekijät kertovat heidän käytännön työstään. Videoista saa hyvän ja ihan realistisen käsityksen millaista työ Tutoriksessa on. Toimipisteitähän on ympäri Suomea ja eri toimipisteissä vaihtelee se, kuinka monta puhe- tai toimintaterapeuttia siellä työskentelee, mutta jos tiimissä ei ole esim. montaa toimintaterapeuttia, saa konsultaatioapua ainakin puhelimen päästä; etäyhteyksien avulla ollan myös pidetty kollegioita eri aiheista. :)
En suosittele. Työntekijöitä ei arvosteta, tulos tulos tulos on YKKÖNEN! Työntekijöiden jaksamisella ei mitään väliä. Palkat ovat huonot. Parempiakin alan yrityksiä on..
Yritys on kotimainen ja perustajana terapeutti, joka edelleen omistaa yrityksen ja työskentelee siellä. Olen kyllä viihtynyt toimintaterapeuttina kymmenisen vuotta. Toki on tulostavoitteet niinkuin kuntasektorillakin. Hyvin joustavasti omista ja perheen lähtökohdista on saanut työtänsö suunnitella.
Nyt harmittaa että kyseiseen yritykseen ajauduin töihin. Rahan himo on sokaissut johtoportaan!
Keikkalaisia ei arvosteta yhtään. Lätkästään valmis lista käteen keitä sun pitää laittaa aamukuntoon ja yksin pitää vääntää kahden hoidettavia asukkaita. Ja hyvä et sulle sanotaan edes huomenta. Karseeta.
Itken verisiä kyyneleitä, kun luen netistä jo useamman vuoden takaista Palvelutalosta X tehtyä juttua, missä mainostetaan, ja ylistetään, miten hyvin ikäihmisillä on siellä asiat. Miten on mahdollista, että Vantaan yhdestä hirveimmästä vanhusten "säilömispaikasta" X on jollakin ollut pokkaa kirjoittaa tuollainen oksettava, ja täysin perätön ylistys kirjoitus. Itse lähdin kyseisestä lafkasta pois vuonna 2015, ja sen jälkeen olen vuosien ajan kuullut tutuilta kauhu juttuja kyseisestä paikasta. En menisi töihin mistään hinnasta. Jatkuva henkilöstövaje, puutteelliset tilat ja välineet, ala-arvoinen ruoka, ylitöihin pakottaminen ja vanhukset makaavat p...ka vaipoissa. Ja mainostavat itseään sillä, että muka vanhukset saavat olla kuivissa vaipoissa. Ettäs kehtaavat!!! OKSETTAVAA!!!
Kauhu juttuja olen kuullut.