Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri täysi-ikäinen mutta mieleni tekee vanhempaa naista. Mitä minun pitäisi tehdä :((( ??

Hämmentynyt
26.12.2016 |

Olen huomannut kokevani vetoa huomattavasti minua vanhempiin naisiin vaikka olen vasta 18. Mitä minun tulisi tehdä? Onko tämä aivan normaalia... Tavallaan hävettää kysyäkkin tätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vanhemman naisen?

Vierailija
2/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä hävetäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaneen kysyä, että miksi vanhat kurpat kiehtovat ? Kannattaa keskittyä omanikäisiin naisiin (18-25v) sillä ne vasta parhaita ovat ja sitten kun menee yli 30v niin sen jälkeen on jo liian myöhäistä

t.22v kolli

Vierailija
4/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile suomalaisia swingerisivuja. Vaikka toi kolli 22 "valtavalla" 😂 elämänkokemuksellaan yrittääkin latistaa sua, niin älä masennu. On niitä myös sellaisia Milfejä, joista nuori mies on kivaa vaihtelua.

Ja jokaisessa iässä on puolensa. Tuollainen 18-30 -vuotiaitten ikäryhmä on toki keholtaan kiintein ja hedelmällisin, mutta myös kokematon, epävarma, estoinen ja itsetunto-ongelmainen seksin suhteen useammin kuin vanhemmat naiset. Jossain 30-40 -välissä alkaa seksuaalinen täyteen kukkaan puhkeaminen. Nainen tietää mitä haluaa eikä pelkää sitä pyytää. Ei pelkää omaa eikä toisen nautintoa. Ja kukoistuskausi on 40-50, kun nainen on tajunnut ettei hänen tarvitse teeskennellä, ei piitata ihmisten arvoista, vaan hän omaa viisautta, jonka tukemana hän on intohimoinen ja halukas rakastaja. Vaikka kehonsa on ennemmin pehmeä kuin kiinteä. Siispä nainen on kaunis ja haluttava monessa iässä. Toki suurin osa ihmisistä haluaa oman ikäluokan ihmisiä, mutta ei ole olemassa yhtä ainoaa hyvä ikää. Seksissäkään.

T:37v. nainen, jolla on rakastajia ikähaarukalla 21-50v.

Vierailija
5/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile suomalaisia swingerisivuja. Vaikka toi kolli 22 "valtavalla" 😂 elämänkokemuksellaan yrittääkin latistaa sua, niin älä masennu. On niitä myös sellaisia Milfejä, joista nuori mies on kivaa vaihtelua.

Ja jokaisessa iässä on puolensa. Tuollainen 18-30 -vuotiaitten ikäryhmä on toki keholtaan kiintein ja hedelmällisin, mutta myös kokematon, epävarma, estoinen ja itsetunto-ongelmainen seksin suhteen useammin kuin vanhemmat naiset. Jossain 30-40 -välissä alkaa seksuaalinen täyteen kukkaan puhkeaminen. Nainen tietää mitä haluaa eikä pelkää sitä pyytää. Ei pelkää omaa eikä toisen nautintoa. Ja kukoistuskausi on 40-50, kun nainen on tajunnut ettei hänen tarvitse teeskennellä, ei piitata ihmisten arvoista, vaan hän omaa viisautta, jonka tukemana hän on intohimoinen ja halukas rakastaja. Vaikka kehonsa on ennemmin pehmeä kuin kiinteä. Siispä nainen on kaunis ja haluttava monessa iässä. Toki suurin osa ihmisistä haluaa oman ikäluokan ihmisiä, mutta ei ole olemassa yhtä ainoaa hyvä ikää. Seksissäkään.

T:37v. nainen, jolla on rakastajia ikähaarukalla 21-50v.

Hieno selostus. Sain erektion T: m30v 

Vierailija
6/7 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin hurjan kivaa 18-kesäisen miehenalun kanssa. Ei kannata liikaa ujostella, itsevarmuutta kehiin ja jotain kivaa naista iskemään! Äläkä liikaa tartu ikään tai jutustele siitä. Se on vaan numero muiden joukossa. Tsemppii!

-N28

Vierailija
7/7 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä asenne sulla ap. Itse harrastin seksiä ekaa kertaa 22 vuotiaan naisen kanssa kun olin 16 vuotias ja nyt oon 19 =) Jostain syystä itseäni muutaman vuoden vanhemmat naiset kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä