Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole miniän mukaan kuulemma enää ensi vuonna tervetullut joulun viettoon heidän luo

Vierailija
26.12.2016 |

Kaikki lähti siis eilen tilanteesta, kun olimme poikani luona porukalla joulupäivällisellä. Siinä sitten jutustelimme niitä näitä, kun jossain vaiheessa puheeksi tuli heidän 8v tyttärelleen syksyllä suoritettu terveystarkastus, jossa oli todettu että tytöllä on lievää ylipainoa. Jutustelun lomassa tyttö pyysi minua ojentamaan kinkkulautasta, jotta saisi paremmin otettua siitä itselleen siivuja. Ojensin sitten lautasta ja totesin leikilläni, että otapa tuosta reunasta noita läskittömiä siivuja, kun sinulla on jo tuota ihraa omasta takaa. Ja tästäkös miniä hermostui, hieman pyöreä kun on itsekin. Kuulemma syyllistän lapsenlastani ja aiheutan kohta "ties minkä syömishäiriön". Yritin siinä selittää, että vitsillähän minä tarkoitin, mutta miniä tuppaa olemaan sellainen paksukallo että kun saa jonkun ajatuksen päähänsä, niin hänen päätään ei käännä mikään. Aikani tiiliseinälle jankattuani katsoin parhaaksi antaa asian olla. Ruokailun jälkeen miniä sitten ykskaks ilmoitti, että me voisimmekin lähteä kotiimme eikä ensi jouluna tarvitse tulla uudestaan. No me teimme mieheni kanssa työtä käskettyä. En minä aio tuhlata jouluani moisen pirttihirmun meuhkaamista kuunnellessa. Ja pojalta on turha tukea odottaa, kun on ihan tossun alla ja muutenkin saamaton lurjus. Mutta harmittaa lapsen puolesta, kun hän jäi sinne huuli höpläten ihmettelemään että mihin ne mummu ja pappa menivät.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten huono provo taas.

Vierailija
2/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Hullu miniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsi ei ota sitä vitsillä. Olisin itsekin äitinä suuttunut.

Nimimerkillä syömishäiriöistä siskoa sivusta seurannut

Vierailija
4/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut 8v tyttöä läskiksi ja sun mielestä miniällä on ongelma? kato haahka peiliin. Miks nykyään vanhukset ei osaa käyttäytyä? Sanovat mitä sylki suuhun tuo yhtään ajattelematta. Vaikka onkin ikivanha elämää kokenut kurttunaama se ei tarkota sitä että muita saa haukkua miten lystää.

Vierailija
5/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin provoksi, jos en tietäisi omasta mummistani että tuollaisia isovanhempia on oikeasti olemassa. Tuollaiset kommentit jäävät kaivertamaan vielä pitkäksi aikaa, vuosiksi. Edelleen yli kaksikymppisenä muistan mummini arvostelleen minua kun olin lapsi, eikä jostain syystä kiinnosta kyläillä nyt kotikaupungissa käydessäni. 

Vierailija
6/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se kumma että vitsiä ei saa enää vääntää mistään.

Vierailija
7/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: Mitä vittua puhut lapselle tuollaista? Juuri tuollaiset "vitsit" aiheuttaa lapselle huonon itsetunnon ja syömishäirön tai vähintäänkin masennuksen.

B: Itse olet kasvattanut pojastasi saamattoman lurjuksen (Miksi se on vielä lurjuskin? Onko joku ilkeä rikollinen?)

Vierailija
8/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!!! Miniän puolella ollaan!

Vierailija
9/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas mummu vitsikkäällä päällä joulupöydässä. Pisteet miniälle.

Vierailija
10/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän oikeasti sanonut noin, ethän? Pliis?

Vierailija
11/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup.

Vierailija
12/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista asioista ei saisi mainita LAPSELLE edes vitsillä. Jos et sitä ymmärrä, onkin parempi, että pysyt poissa tytön luota.

Moni syömishäiriö on syntynyt nimenomaan yhdestä tokaisusta.

Miniäsi ei ole paksukalloinen vaan sinä, jonka mielestä sanomasi oli vitsi. Vitsi on hyvä, jos se naurattaa kaikkia, ja tällä kertaa se nauratti vain sinua. Eli sinä ole syyllinen, ei miniäsi.

Vierailija
13/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä palsta täynnä jotain mielensäpahoittajaminiöitä vai mistä moinen vastareaktio?

Vierailija
14/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin läppässy turpaan tuosta hyvästä. Pääsit helpolla akka.

Vierailija
15/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perspektiiviä. Kun olin 14v äitini kommentoi saunassa, että "onpa sulle tullut mahamakkaroita!" Tänä jouluna oli ensimmäinen kerta kun olin tämän episodin jälkeen äitini kanssa saunassa. Olen nyt 48-vuotias.

Vierailija
16/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lapsi ei ota sitä vitsillä. Olisin itsekin äitinä suuttunut.

Nimimerkillä syömishäiriöistä siskoa sivusta seurannut

No kaikki pennut ei oo samanlaisia kuin se sun herkkähipiäinen ja heikolla itsetunnolla varustettu ipanas.

Vierailija
17/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kirjoitti:

Tuollaisista asioista ei saisi mainita LAPSELLE edes vitsillä. Jos et sitä ymmärrä, onkin parempi, että pysyt poissa tytön luota.

Moni syömishäiriö on syntynyt nimenomaan yhdestä tokaisusta.

Miniäsi ei ole paksukalloinen vaan sinä, jonka mielestä sanomasi oli vitsi. Vitsi on hyvä, jos se naurattaa kaikkia, ja tällä kertaa se nauratti vain sinua. Eli sinä ole syyllinen, ei miniäsi.

Aivan,syömishäiriö voi tulla noista kommenteista.

Vierailija
18/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni sai samanlaisesta meille porttikiellon. 20 vuotta sitten. Nyt makaa muistisairaana yksinään, kun suututti kaikki vähitellen noilla vitseillään.

Vierailija
19/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet sille pojallesi murjaissut, että siitäkin kasvoi lurjus? Poikasi tehtävä on olla vaimonsa rinnalla tai sitten selkeästi ilmoittaa, ettei asetu kummankaan puolelle, jos riitatilanne on aivan naurettava.

Vierailija
20/40 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin provoksi, jos en tietäisi omasta mummistani että tuollaisia isovanhempia on oikeasti olemassa. Tuollaiset kommentit jäävät kaivertamaan vielä pitkäksi aikaa, vuosiksi. Edelleen yli kaksikymppisenä muistan mummini arvostelleen minua kun olin lapsi, eikä jostain syystä kiinnosta kyläillä nyt kotikaupungissa käydessäni. 

Kyllä teillä naisilla on sitten heikko itsetunto. Vai oletteko koskaan kuulleet miehistä, jotka ovat vatvoneet päässään lapsena kuulemiaan kommentteja iät ja ajat?

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi