Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon naiset nostatte penkistä ja jalkakyykystä?

Vierailija
26.12.2016 |

Itse miehenä penkkipunnerran 130 kiloa ja jalkakyykystä otan 180 kiloa (ilman vyötä). Aloittaessani nousi penkiltä 80 kiloa ja jalkakyykystä 100 kiloa.

Mites teillä naisilla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ap! Sä jaksaisit nostaa mut! Mä painan just 130kg!

Täytyy myöntää että mun mies ei kyllä jaksais nostaa selkäänsä katkasematta, sillä on tullut reuma eikä ole muutenkaan enää niin hyväs kunnos ku vielä 15 vuotta sitte.

Kyllä minäki oon kuntosalilla käyny, mutta en oo laittanu muistiin minkälaisilla painoilla oon tehny milläki laitteella. Mä en sillai tee sillä tiedolla mitään että paljonko jaksaisin nostaa missäkin asennossa, yleensä jos mun pitää jotain nostaa, pyydän miestä nostamaan jos oletan että varmaan on tosi painava juttu, mulle riittää se että saan kauppakassit ja kissanhiekkasäkit kaupasta raahattua kotia.

Vierailija
22/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sieltä pari kiloa nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkistä 60 ja kyykystä 80.

Vierailija
24/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä penkkipunnerran 130 kiloa ja jalkakyykystä otan 180 kiloa (ilman vyötä). Aloittaessani nousi penkiltä 80 kiloa ja jalkakyykystä 100 kiloa.

Mites teillä naisilla?

Kuinka monen luulet edes kokeilleen?

Ketä naista oikeasti kiinnosta jokun huomionkipeän salipellen nostot.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että lähes kaikkia.

Kunhan unta näet, oikeasti voimat mitataan ruumiillisessa työssä jossa painetaan tuntikausia, tommonen muutaman sekunnin pieraisulla ei ole mitää arvoa.

Vertaa vaikka entisiin metsureihin jotka nosteli ja kantoi kasalle isoja pöllejä 8 tuntia päivässä, taitaisi salipullistelija nääntyä jo ensimmäisen puolentunnin aikana, ja millaisia nämä miehet oli ruumiinrakenteeltaan.

Metsurin vaimo

Ihanko oikeasti? Onhan näitä metsureita nähty salillakin ja eivät kummoisiin tuloksiin siellä ole päässyt. Nykyään kone tekee työt ellet tiedä. Sinänsä kyllä ihan kunnioitettava ammatti

Vierailija
25/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130 kiloa miehelle on aika heikko esitys. Ekalla salikäynnillä ok tulos. Jani Murtomäen eka kuntosalipenkkitulos oli 145 kiloa.

Ei heikko muttei hyväkään. Jani murtomäki oli hieman treenannut aikaisemmin mm. painia.

Vierailija
26/34 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90/110. Nainen 46v.

Vierailija
27/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Murtomäki veti jo pentuna aineita eli siitä ei kannata paljoa mittaa ottaa.. Ja kaikkea muutakin veti ja teki pahaa monille ihmiselle🙄😒

Mutta naisena pääasia että sinne salille menee ja v*tut mistään ennätyksistä.. Eikun salille vaan👍

Vierailija
28/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites teillä naisilla?

Wow, olet vahvempi kuin moni nainen. Naiset sarjassa 60 kiloa kyykkävät ( syvälle) helposti 200 kiloa. Tuntemani Suomalainen naislääkäri ottaa penkiltä helposti 160 kiloa ja painaa alle 80 kiloa.

Voimanostossa tuskin pärjäisit edes höyhensarjan naisille ja tuloksesi ovat vielä jotain kuntosalisettiä joista voi vähentää puolet pois kun mennään lavalle kilpailemaan.

Tämä lääkäri "nainen" ei ihan ole tavanomainen mimmi. Hänen azeri miehensä vielä vähemmän.

Vierailija
29/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130 kiloa miehelle on aika heikko esitys. Ekalla salikäynnillä ok tulos. Jani Murtomäen eka kuntosalipenkkitulos oli 145 kiloa.

Ei heikko muttei hyväkään. Jani murtomäki oli hieman treenannut aikaisemmin mm. painia.

No murtomäki oli treenannut aiemmin. kukaan ei nosta penkistä ensimmäisellä kerralla 145kg. Ei kukaan. Superhurri sai muistaakseni 105kg ensi yrittämällä. Minä sain 90kg ja nyt 190kg

mies50v

Vierailija
30/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites teillä naisilla?

Wow, olet vahvempi kuin moni nainen. Naiset sarjassa 60 kiloa kyykkävät ( syvälle) helposti 200 kiloa. Tuntemani Suomalainen naislääkäri ottaa penkiltä helposti 160 kiloa ja painaa alle 80 kiloa.

Voimanostossa tuskin pärjäisit edes höyhensarjan naisille ja tuloksesi ovat vielä jotain kuntosalisettiä joista voi vähentää puolet pois kun mennään lavalle kilpailemaan.

Tämä lääkäri "nainen" ei ihan ole tavanomainen mimmi. Hänen azeri miehensä vielä vähemmän.

https://www.ruutu.fi/video/3225316

Vierailija
31/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkistä nousee tanko. :)

Kyykkyä en tee, pelkään loukkaantumista ja keskityn siksi lantionnostoihin ja askelkyykkyihin.

Vierailija
32/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi verrata oman suorituksen naisten suorituksiin?..

Vierailija
33/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

56kg penkki, 98kg kyykky, 135kg mave, N31

Vierailija
34/34 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penkistä nousee tanko. :)

Kyykkyä en tee, pelkään loukkaantumista ja keskityn siksi lantionnostoihin ja askelkyykkyihin.

Tanko painaa 20 kg. Lihaskuntosi on niin heikko että kannattaa jo huolestua ja tehdä jotain. Kyykyissä ei sinun voimillasi ole mitään vaaraa loukkaantua jos et tee liian syviä kyykkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme