Montako kertaa oli seksiä 2016?
Suurinpiirtein? Kumppaneiden määrä? Ikä? Sukupuoli? Suuntautuminen.
Omat: Laskin, että 250+ kertaa, orgasmien määrää en osaa sanoa.
Kumppaneita: 5.
Ikä: 23-v.
Sukupuoli: Nainen.
Suuntautuminen: hetero.
Kommentit (88)
21v, heteronainen, sinkku, ehkä 5-6 seksikumppania, yli 50krt maybe
Saldo on pyöreät nolla, poikuuskin vielä menettämättä, kyllikki ainoana kumppanina.😂
En ole kertoja laskenut, mutta pystyn sanomaan että naisia oli 6 viime vuonna.
Sama kuin yllä. 6 kumppania, joista kolmen kanssa vakisäätö jatkuu edelleen.
Heitän arvioksi 50 kertaa.
M25
Sama ikä ja kerran viikossa noin keskimäärin, ei koskaan enempää ja taitaa kymmenisen viikonloppua jäädä väliin viime vuonna. Joka päivä tekee mieli ja omin käsin +1000 kertaa oli täällä. Urheilen ja teen kaiken kotona ja hemmottelen sen kun kerkiän. Vaimolle se riittää, minulle ei. Hän on monesti sanonut, että vehkeet ei käytössä kulu ja olen päättänyt aloittaa maksullisisssa käynnin. Hän ei käy koskaan missään ja on kiltisti kotona työpäivän jälkeen varsin tyytyväisenä. Lapset vielä kotona ja teini-ikäisiä. Kärsin puutteesta valtavasti, keskustelut eivät auta. Minullakin on oikeus omaan kehooni ja elettävänä tämä kertaluontoinen elämä. Miksi kärsisin ? Vaimolla on ollut vilkkaampi seksielämä nuoruudessa kuin minulla. Mitä väliä sillä on, että onko kastanut vehkeensä muualla vaikka viikko sitten kuin 20 vuotta sitten ?
0 kertaa, 0 kumppania :( sinkku N23
Olen (hetero?) nainen 17v
Saman poikaystäväni (20v, hetero) kanssa n. 300 kertaa viime vuonna. Sain orgasmin n. 10 kertaa hänen kanssaan.
Hyvää uutta (seksi-) vuotta 2017 teille kaikille! :)
Omat: 1 kerta
Kumppaneita: 1, ei vaimo
Ikä: 54
Sukupuoli: mies, aviossa
Suuntautuminen: hetero
Tästä on hyvä parantaa tahtia vuonna 2017!