Montako kertaa oli seksiä 2016?
Suurinpiirtein? Kumppaneiden määrä? Ikä? Sukupuoli? Suuntautuminen.
Omat: Laskin, että 250+ kertaa, orgasmien määrää en osaa sanoa.
Kumppaneita: 5.
Ikä: 23-v.
Sukupuoli: Nainen.
Suuntautuminen: hetero.
Kommentit (88)
Ehkä 50-70 kertaa
1 kumppani
N22, hetero
0 kertaa tietääkseni, viime vuoden saldo myös 0. Erosin pitkästä suhteesta marraskuussa.
3 kertaa vaimon kanssa.
2017 tulee olemaan parempi. Ero ja uusi alku.
veikkaisin jotain 50 ja 100 väliltä. yleensä viikonloppuisin viinipullon jälkeen, mutta joskus yllättäen myös viikolla.
miehinen näkökulma tämä siis. harmi, ettei enempää, mutta ei toista voi pakottaakaan.
Yhdyntöjä 2016 oli tasan kaksi. Valitettavasti.
Suhteen alkuaikoina vaimo oli usein munissani kiinni, mutta nyt ei tunnu edes vilkaisevan.
Harmi, koska muuten suhde on hyvä.
Kun saisi tuntea edes yhden suihinoton...
M43
O kertaa.
Vaimo ei ole halanut kertaakaan ja hermostuu jos halaan.
Avoliitossa 16 v.
Eka puoli vuotta 2,krt vko,sit vika puoli vuotta arkisin krt pvä ja viikonloppuisin kahdesti,naimisissa yksi kumppani heteronainen 39v.
50-60 krt.
Mies 41, avoliitossa 15 vuotta.
Olen hieman, mutta vain hieman, tyytymätön tohon määrään. 100krt/v olisi ok.
Vaimo ei tee aloitteita, minun varassa on.
Aika huonossa jamassa näyttää monien parisuhde olevan kun seksimääriä lukee. Mä en suostuisi pelkän itsetyydytyksen varassa elämään.
Hei,
Noin 150 kertaa ja vain vaimon kanssa mutta haluaisin enemmän...
Kun tutustuttiin nuorina vaimon kanssa ensimmäiset kaksi vuotta meni noin keskiarvolla kerran päivässä :)
M50v
138 panoa + 3 peppupanoa. 25 suihinottoa.
M40, 1 kumppani, naimisissa n38 kanssa, n 5 vuotta suhdetta takana.
Taisi jäädä kuuteen kertaan. Kolme naista.
Ei sitä oikeaa nyt vaan löydy.
M39
vaimon kanssa ehkä 15 kertaa - ystävä yh: ehkä noin 5 kertaa
hyvin hiljaista ollut siis
Suhteessa ja keskimäärin varmaan 1.5 krt viikko eli ehkä 80 krt. 3 kertaa anaaliin ja pari kunnon suuhoitoa. Lisäksi vaimo lupasi viime viikolla yhdestä palveluksesta anaalia ja sovittiin, että tänä iltana hoidellaan tuo :)
M30
Varmaan ainakin 100-110 kertaa luulisin. Noin 2 kertaa viikossa keskimäärin edelleen...Naimisissa ollaan oltu yli 30 vuotta M50+
N.150-200 kertaa
36 v nainen, naimisissa yhdessä 15 v
3 lasta
Mies useimmiten tekee aloitteen, ja jos miehestä olisi kiinni niin joka pvä harrastettaisiin, itse en jaksa..
En oikeastaan koskaan ole saanut o pelkässä yhdynnässä, muuten kyllä mies huolehtii. Välillä v..aa kun ei onnistu, luulen että oisin innokkaampi muuten..
Kerran lipsahti ja sain mielettömän o:n, taisi jäädä siihen yhteen kertaan. Mutta kaiholla muistelen sitä tunnetta miltä tuntuu todella saada.
Vierailija kirjoitti:
N.150-200 kertaa
36 v nainen, naimisissa yhdessä 15 v
3 lasta
Mies useimmiten tekee aloitteen, ja jos miehestä olisi kiinni niin joka pvä harrastettaisiin, itse en jaksa..
En oikeastaan koskaan ole saanut o pelkässä yhdynnässä, muuten kyllä mies huolehtii. Välillä v..aa kun ei onnistu, luulen että oisin innokkaampi muuten..
Kerran lipsahti ja sain mielettömän o:n, taisi jäädä siihen yhteen kertaan. Mutta kaiholla muistelen sitä tunnetta miltä tuntuu todella saada.
Meillä oli nuorempana sama ongelma. Vaimo ei millään saanut yhdynnässä orgasmia, kielellä kyllä sai. Sitten aloimme yhden kirjan neuvojen mukaan tehdä niin, että nuolin hänet ihan orgasmin rajoille , lopetin..taas...ja sitä jonkin kerran, kun hän vain kesti sitä kiusoittelua....ja sitten sisään...Orkku alkoi onnistua niin sisällä ollessa ja hän nauttii siitä enemmän . Nyt hän saa yhden kielellä ja sitten toisen, ehkä kolmannenkin kun olen sisällä.Kannattaa ainakin yrittää....
Laskekaa nyt oikein. Jos vuodessa on 52 viikkoa, Jos jokapaivä niin sehän 365 kertaa. Mäillä on 100- 130 Varovasti laskettuaM50+.
Oman vaimon kanssa n 150 kertaa.
Muita naisia n 15 ja niiden kanssa seksiä.
Vaimo tietää kaikista muista naisista. Hänellä samoin vieraita.
Olemme olleet naimisissa 25 v.
Vierailija kirjoitti:
50-60 krt.
Mies 41, avoliitossa 15 vuotta.Olen hieman, mutta vain hieman, tyytymätön tohon määrään. 100krt/v olisi ok.
Vaimo ei tee aloitteita, minun varassa on.
Aika huonossa jamassa näyttää monien parisuhde olevan kun seksimääriä lukee. Mä en suostuisi pelkän itsetyydytyksen varassa elämään.
Samat:
n. 60 krt.
M40, yhdessä 14 vuotta, 100 krt vuodessa olis ideaali.
Teen lähes kaikki aloitteet.
Vaimon kanssa n 15 kertaa. Kahden rakastajattaren kanssa n 70 kertaa...