Mikä työkavereissasi pännii?
Huomenna paluu arkeen. Itseäni ärsyttää, kun oma työpari ei millään viitsi tehdä töitään, jäävät sitten mulle (en kerro ammattia mutta kuvittele esim. että olet siivoaja ja siivoat työparin kanssa, eikä parisi tee osuuttaan kunnolla/tarpeeksi ripeästi, joten sinä jatkuvasti twet enemmän töitä. Et voi todistaa tätä ja pomosi on tossukka).
Kommentit (23)
Mulla on työkaverina mm. elämäänsä ja työhönsä kyllästynyt katkera ja muita kiusaava henkilö. Oikeastaan joka keskustelussa jossain kohti hän iskee ilkeän piikin keskustelukumppanin heikkoon kohtaan. Lisäksi hän yrittää itse luistaa töistään ja vaatii erityishuomiota/erityiskohtelua/erityisohjausta ym. ja valittaa kaikesta mitä joutuu tekemään. Itse hän kuitenkin kyttää muita ja vetää herneet nenään jo siitä että KUVITTELEE jonkun lusmuavan tms. Hyökkää viivyttämään muita, kun näillä olisi kiirettä... silloin jaarittelee ja jaarittelee ja kyselee ja kyselee ja ei millään ymmärrä. Kiero pieni hymy paljastaa miten paljon hän nauttii näistä tilanteista.
Ollaankohan me samassa paikassa töissä? Mullakin on yksi juuri tuollainen työ"työkaveri".
yksi on omasta mielestään parempi työntekijä kuin muut ja huokailee aina "tällaistako tämä suomalainen työn jälki nykyisin on", viilaa pilkkua ihan loputtomiin, istuu aina ylitöissä "koska ei täältä pääse koskaan ajoissa lähtemään" jne. Toinen äryttävä on sellainen, joka kyllä supisee kahvipöydissä ja käytävillä kaikkea, mutta kun olisi sitten palaverissa aika sanoa jotain, niin istuu tuppisuuna ja katselee seiniä. rasitavaa.