Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu 2016 alkaa olemaan paketissa. Paluuliikenne alkaa tänään ja arki huomenna. Mitä jäi joulusta käteen?

Vierailija
26.12.2016 |

Kaikinpuolin tyytyväinen olo?Täällä jo odotetaan innolla vuodenvaihdetta ja valmistelut alkakoot pöperöiden osalta. Isot juhlat tiedossa :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikinpuolin hyvä fiilis. Tosin tuntuu kamalan lyhyelle pyhät kun osui viikonloppu.

Vierailija
2/38 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli ja järkyttävä turvotus sekä ilmavaivat. Kroppa kaipaa tuoretta ja nesteenpoistoa. Miksi minä en ikinä opi, että anoppilan joulu on yhtä kuin rasvaa, suolaa, nopeita hiilareita, tuoreen virkaa toimittaa pakasteherneet. Ensi vuonna omat sellerit sun muut mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha että joulukuusi roskiin ja ruuhkavuosi-arjenpyöritys-oravanpyörään juoksemaan. No valinta se on sekin.

Vierailija
4/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut vähän pidempi joulu...

Hyvä, että tästäkin on taas päästy.

Vierailija
5/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ! ONKO JOULU 2016 LOPPUNUT!? Miksi kukaan ei kertonut minulle mitään?!

Vierailija
6/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie romahan! Nytkö tuo joulu 2016 jo loppuu? Onko nykyajan joulut jotenkin  lyhyempiä kuin ennen? Kyllä kaikki oli entiseen aikaan paremmin. Aina kaikki hauska loppuu kesken. 

Vierailija
7/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunaika kestää loppiaiseen asti, paitsi kaupallista luottokorttijoulua viettävällä stressiporukalla.

Vierailija
8/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua nytkö se loppui, töihin takaisin 2 vuoden jälkeen 😂

Vierailija
9/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ei tiedoitettu mitenkään?! Miten joulu 2016 voi olla loppunut kun eilen se oli tässä!? Mitä minä teen kinkulle laatikoille!? 

Vierailija
10/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän järkeä oli nostaa 2 vuotta vanha ketju?

Vierailija
11/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi touhottaa joulua koko joulukuu, jos sitten jo joulupäivänä alkaa pesukoneen pyörittäminen olla tärkeämpää? Joulupäivä on vasta TÄNÄÄN!

Vierailija
12/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vietän joulua loppiaiseen asti. En tiedä sitten onko kulutusjuhlijoilla ihan eri kalenterit.

Vierailija
13/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joulupäivänä on paluuliikennepäivä ja huomenna alkaakin arki.

Vierailija
14/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään joulupäivänä on paluuliikennepäivä ja huomenna alkaakin arki.

Itse ajattelin kääntää kylkeä ja aloittaa arjen vasta 2.1.2019

Vierailija
15/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vietän joulua loppiaiseen asti. En tiedä sitten onko kulutusjuhlijoilla ihan eri kalenterit.

Minä vietän joulua nuutinpäivään asti eli 13.1.

Vierailija
16/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiiruhdan huomenna alennusmyynteihin. Kyllä kelpaa -70%l:lla ale-tavaraa, kun muuten ollaan nuukailtu koko vuosi. Täällä valmiina jo lähtökuopissa ...

Vierailija
17/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiiruhdan huomenna alennusmyynteihin. Kyllä kelpaa -70%l:lla ale-tavaraa, kun muuten ollaan nuukailtu koko vuosi. Täällä valmiina jo lähtökuopissa ...

Onko oikeesti tarpeellista vai ostatko vain, koska halpaa?

Vierailija
18/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu loppuu Nuutin päivään 13.1. siinä välissä juhlistetaan uutta vuotta ! Jouluhan on vasta alkanut !

Vierailija
19/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikinpuolin tyytyväinen olo?Täällä jo odotetaan innolla vuodenvaihdetta ja valmistelut alkakoot pöperöiden osalta. Isot juhlat tiedossa :)

Mahtaa olla tiedossa suuret uudenvuoden kemut. Alottaja juhli jouluakin kaksi vuotta.

Vierailija
20/38 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla tiedossa suuret uudenvuoden kemut. Alottaja juhli jouluakin kaksi vuotta.

Sisälukutaito hukassa?

Joku nostaa kaksi vuotta vanhan ketjun ja sinä luulet, että aloittaja juhli joulua 2 vuotta vaikka 2 päivää on lähempänä totuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan