Joulu 2016 alkaa olemaan paketissa. Paluuliikenne alkaa tänään ja arki huomenna. Mitä jäi joulusta käteen?
Kaikinpuolin tyytyväinen olo?Täällä jo odotetaan innolla vuodenvaihdetta ja valmistelut alkakoot pöperöiden osalta. Isot juhlat tiedossa :)
Kommentit (38)
Paha mieli ja järkyttävä turvotus sekä ilmavaivat. Kroppa kaipaa tuoretta ja nesteenpoistoa. Miksi minä en ikinä opi, että anoppilan joulu on yhtä kuin rasvaa, suolaa, nopeita hiilareita, tuoreen virkaa toimittaa pakasteherneet. Ensi vuonna omat sellerit sun muut mukaan.
Jaaha että joulukuusi roskiin ja ruuhkavuosi-arjenpyöritys-oravanpyörään juoksemaan. No valinta se on sekin.
Sulla on ollut vähän pidempi joulu...
Hyvä, että tästäkin on taas päästy.
MITÄ! ONKO JOULU 2016 LOPPUNUT!? Miksi kukaan ei kertonut minulle mitään?!
Mie romahan! Nytkö tuo joulu 2016 jo loppuu? Onko nykyajan joulut jotenkin lyhyempiä kuin ennen? Kyllä kaikki oli entiseen aikaan paremmin. Aina kaikki hauska loppuu kesken.
Joulunaika kestää loppiaiseen asti, paitsi kaupallista luottokorttijoulua viettävällä stressiporukalla.
Apua nytkö se loppui, töihin takaisin 2 vuoden jälkeen 😂
Miksi tästä ei tiedoitettu mitenkään?! Miten joulu 2016 voi olla loppunut kun eilen se oli tässä!? Mitä minä teen kinkulle laatikoille!?
Mitähän järkeä oli nostaa 2 vuotta vanha ketju?
Miksi touhottaa joulua koko joulukuu, jos sitten jo joulupäivänä alkaa pesukoneen pyörittäminen olla tärkeämpää? Joulupäivä on vasta TÄNÄÄN!
Minä ainakin vietän joulua loppiaiseen asti. En tiedä sitten onko kulutusjuhlijoilla ihan eri kalenterit.
Tänään joulupäivänä on paluuliikennepäivä ja huomenna alkaakin arki.
Vierailija kirjoitti:
Tänään joulupäivänä on paluuliikennepäivä ja huomenna alkaakin arki.
Itse ajattelin kääntää kylkeä ja aloittaa arjen vasta 2.1.2019
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vietän joulua loppiaiseen asti. En tiedä sitten onko kulutusjuhlijoilla ihan eri kalenterit.
Minä vietän joulua nuutinpäivään asti eli 13.1.
Vierailija kirjoitti:
Mä kiiruhdan huomenna alennusmyynteihin. Kyllä kelpaa -70%l:lla ale-tavaraa, kun muuten ollaan nuukailtu koko vuosi. Täällä valmiina jo lähtökuopissa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kiiruhdan huomenna alennusmyynteihin. Kyllä kelpaa -70%l:lla ale-tavaraa, kun muuten ollaan nuukailtu koko vuosi. Täällä valmiina jo lähtökuopissa ...
Onko oikeesti tarpeellista vai ostatko vain, koska halpaa?
Joulu loppuu Nuutin päivään 13.1. siinä välissä juhlistetaan uutta vuotta ! Jouluhan on vasta alkanut !
Vierailija kirjoitti:
Kaikinpuolin tyytyväinen olo?Täällä jo odotetaan innolla vuodenvaihdetta ja valmistelut alkakoot pöperöiden osalta. Isot juhlat tiedossa :)
Mahtaa olla tiedossa suuret uudenvuoden kemut. Alottaja juhli jouluakin kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla tiedossa suuret uudenvuoden kemut. Alottaja juhli jouluakin kaksi vuotta.
Sisälukutaito hukassa?
Joku nostaa kaksi vuotta vanhan ketjun ja sinä luulet, että aloittaja juhli joulua 2 vuotta vaikka 2 päivää on lähempänä totuutta?
Kaikinpuolin hyvä fiilis. Tosin tuntuu kamalan lyhyelle pyhät kun osui viikonloppu.