Moniko on suunnitellut eroa joulun aikana?
Onko joulu saanut näkemään selvemmin, ettei suhteella ole enää hyvää tulevaisuutta?
(Ja mikä miehen teko oli viimeinen pisara?)
Kommentit (11)
No tässä on ero ollut mielessä jo pidemmän aikaa, ainoastaan lapset pitää minut vielä paikallani. Nyt kun tuli saakelin tyhmien akkojen tämän joulun uusi villitys eli "jouluseksi on pahasta" niin, eiköhän se ollut tässä. Kun ei edes sitä huonoa seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
No tässä on ero ollut mielessä jo pidemmän aikaa, ainoastaan lapset pitää minut vielä paikallani. Nyt kun tuli saakelin tyhmien akkojen tämän joulun uusi villitys eli "jouluseksi on pahasta" niin, eiköhän se ollut tässä. Kun ei edes sitä huonoa seksiä saa.
Pihtaavia miehiäkin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin trendi tänä nyt oikeasti on? Että seksiä ei saa enää haluta? Minä harkitsin eroa taas kerran kun mies ei innostu vaikka osti onnistuneen joululahjan ja ei kännää eikä riitele. En vain kestä seksittömässä suhteessa!
Suunnitellut ja tänä vuonna sen myös toteutan. Niin monet kerrat jo päättänyt ja sitten vaan yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt, uskonut muka että vaimo ja lapset pärjäisi koffin kolmoselle. Huomenna lähtee eropaperit postiin. Viimeksi marraskuun puolessa välissä vakavasti puhuin miehen kanssa, ja hän ei halua erota ja ei ota tosissaan, etten todellakaan enää yhtä ainutta vuotta lisää jaksa katsoa tuota juomista.
Lasten takia yrittänyt, mutta itse tässä näivettyy. Niin jouluseksiä saisi kyllä jos suostuisi humalaisen kanssa sitä harrastamaan, mieluummin olen ilman, niin kuin ihan liian pitkään jo muutenkin.
Mies lusmuaa työttömänä. Vihdoin 3 vuoden riitelyn jälkeen on hakenut töitä. Eilen totesi, että hän alkaakin urheilla ja panostaa siihen eli työssä käymiselle ei ole aikaa.
Olen tuota loista elättänyt koko yhdessä olon ajan. Jotenkin sekaisin se on päästään, kun aina löytyy joku hyvä selitys, miksi töitä ei voi tehdä. Ja minä olen sitten ylivaativa ja kauhean ilkeä, kun mielestäni urheileminen ei poissulje töissä käymistä.
Rahapulassa olen mennyt ottamaan omiin nimiini paljon kulutusluottoja. Sitten kun tämä meidän talous romahtaa, kaikki kaatuu minun niskaan.
Aikoinaan teimme eropäätöksen yhdessä juuri ennen joulua. Oli kyllä suuri helpotus. Sinä jouluna ei kiristänyt enää yhtä pahasti. Tästä on jo vuosia aikaa ja hyvissä väleissä ollaan exän kanssa.
Suosittelen, jos muu on jo kokeiltu.
OCD. Kun toinen ei pysty käymään vessassa muiden ollessa samassa talossa niin kolmen päivän pyhät ottavat aika koville.
Vaimo kommunikoi tiuskimalla ja kiroilemalla, saattaa myös paiskoa tavaroita. Kaikki mikä jotenkin liittyy minuun on väärin ja huonoa. Minä en puhu hänelle mitään, jos vain mahdollista. Seksistä ei puhettakaan (ei tuon pakastimen kanssa tosin tee edes mieli), oli sitten joulu tai arki. Lapset ja asuntolaina meidän pitää yhdessä, ei mikään muu. Nyt joulun jälkeen voisin tsempata ja ottaa eron. Ei tämä tästä mihinkään parane. Yrittänyt olen mutta yksin se on vaikeaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mies lusmuaa työttömänä. Vihdoin 3 vuoden riitelyn jälkeen on hakenut töitä. Eilen totesi, että hän alkaakin urheilla ja panostaa siihen eli työssä käymiselle ei ole aikaa.
Olen tuota loista elättänyt koko yhdessä olon ajan. Jotenkin sekaisin se on päästään, kun aina löytyy joku hyvä selitys, miksi töitä ei voi tehdä. Ja minä olen sitten ylivaativa ja kauhean ilkeä, kun mielestäni urheileminen ei poissulje töissä käymistä.
Rahapulassa olen mennyt ottamaan omiin nimiini paljon kulutusluottoja. Sitten kun tämä meidän talous romahtaa, kaikki kaatuu minun niskaan.
Pelastaudu nyt heti! Eroa jo tänään. Kertomasi kuulostaa erittäin huolestuttavalta.
Se on niin täydellinen. Ei sellaisen kanssa jaksa. Ei saa olla oma itsensä.