Olen nainen ja en saanut jouluna mieheltä
Niin turhauttavaa kerjätä mieheltä seksiä! Olen kauniiksi kehuttu 35v nainen joka joutuu puutteessa elämään kun miestä ei kiinnosta.. itse haluaisin kerran pari päivässä ja oma käsi ei vaan korvaa toisen kosketusta. Tiedän että on miehiä, jotka ovat samassa tilanteessa ja joutuvat puutteessa elämään, mitenhän tiemme kohtaisivat? Parille seuranhakusivustolle olen kirjautunut, mutta naimisissa kun olen en voi kuvaani niihin laittaa, eikä ketään kiinnosta kuvaton ilmoitus.. oikeasti miehet, miten jaksatte seksitöntä elämää vuodesta toiseen?
Kommentit (33)
Enkä minä saanut vaimolta.
En aattona, en joulupäivänä, enkä Tapanina.
Kyllä on torjutuksi tuleminen vaan raskasta. En ollut vähään aikaan yrittänyt ja nyt voi mennä taas tovi, että seuraava yritys tapahtuu.
Mä otin suihin muutaman minuutin sit sanoin et haluan kullia,mieheni veteli takaapäin ja sanoi et sori et ehdi mukaan millään,kesti puoli minuuttia ja laulesi,minä 39v ja naidaan joka päivä,silti runkkaan päivittäin,laukean tosi nopeasti,kaksi kolme kertaa nussiessa ja alle minuutin runkatessa.on niitä pahempiakin riippuvaisuuksia olemassa eikä mua edes häiritse.pettää en voisi ikinä,vaikka haluisinkin kahdesti päivässä.
Sain mieheltä viimeksi juhannuksena. Kadotan elämäniloni.
Minä en ole saanut vaimoltani neljään kuukauteen. Ei tykkää koskettelemisesta eikä läheisyydestä ylipäänsä. Mitä tässä tekisi? En viitsi lähteä kokeilemaan seuranhakupalstoja, koska haluaisin tuntea ns. vanhanajan perinteistä rakkautta. Minua inhottaa yhdenyön jutut ja muutenkin nykyinen moraaliton meno, jossa päänupin toimivuudella ja yhteensopivuudella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Niin turhauttavaa kerjätä mieheltä seksiä! Olen kauniiksi kehuttu 35v nainen joka joutuu puutteessa elämään kun miestä ei kiinnosta.. itse haluaisin kerran pari päivässä ja oma käsi ei vaan korvaa toisen kosketusta. Tiedän että on miehiä, jotka ovat samassa tilanteessa ja joutuvat puutteessa elämään, mitenhän tiemme kohtaisivat? Parille seuranhakusivustolle olen kirjautunut, mutta naimisissa kun olen en voi kuvaani niihin laittaa, eikä ketään kiinnosta kuvaton ilmoitus.. oikeasti miehet, miten jaksatte seksitöntä elämää vuodesta toiseen?
Mahtaisko miehesi haluihin vaikuttaa sinun huoruilu pitkin tinder-palstoja.
Sen verran että nainen ei "saa" vaan "antaa ". Mies "saa ", JOS "saa".
Minä en ole saanut 2 vuoteen naisilta kaljuuntumiseni jälkeen. Surullista että tämä ei tästä taida enää paremmaksi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole saanut 2 vuoteen naisilta kaljuuntumiseni jälkeen. Surullista että tämä ei tästä taida enää paremmaksi muuttua.
Hanki peruukki. Se auttaa.
Eipä se mun seikkailuista palstoilla tiedä, joten ei siihen voi vaikuttaa. Kauhea kaipuu tuntea itsensä haluttavaksi!! Haaveissa mukava mies jonka kans vois pitempään pitää salaista kivaa :)
Ap
Aika monella sama ongelma. Eikö olisi viisasta ottaa härkää sarvista ja korjata ongelma. Täällä olis ainakin yks perheellinen mies Joensuusta, joka olis valmis lähtemään ongelman ratkaisu talkoisiin.
[Цитат = Guest] Така разочароващо да моли за един мъж да прави секс! Аз съм красива жена похвали 35V които е изправен, поради липса на живота, когато човек не се интересува .. Бих искал да веднъж или два пъти на ден и ръката ви не е на мястото на друг контакт. Знам, че има мъже, които са в същото положение и са поради липса на живот, аз се чудя как нашите народи ще трябва да се изправят? сайт Двойка запознанства Записах се, но когато съм омъжена аз не мога да си сложа картинка към тях, и никой интерес без обявление снимки .. за истински мъже, как ти продължавай seksitöntä живот, година след година? [/ цитат]
minä haluan panna sinulle minä haluan myös että on joku nainen kun halaa panna soitaa ja me teemme :)
Vierailija kirjoitti:
Hän käy vieraissa?
Tvtv kirjoitti:
Aika monella sama ongelma. Eikö olisi viisasta ottaa härkää sarvista ja korjata ongelma. Täällä olis ainakin yks perheellinen mies Joensuusta, joka olis valmis lähtemään ongelman ratkaisu talkoisiin.
Hän halua mitään lerppumunaa.
En jaksa uskoa että käy vieraissa kun ei liiku kotoa mihinkään muualle kuin töihin. Todella harvoin illalla käy missään ja koskaan ei ilman mua baareissa käy.
Mutta voi luoja minkälainen kaipuu toisen kosketusta ja hyväileviä käsiä mulla on!
Ap
onko tällä vapaa naiset että halavat panna miehen kanssa tervetuola olen sinkku :)
Tuttu tunne vaik en nainen olekkaan. Sitä kun on lapsia niin kuitenkin toivoo tilanteen muuttuvan....saa nähdä tapahtuuko niin ja kauan jaksaa odottaa...mut toisen kosketus ja se että tuntee itsensä halutuksi olis kyllä kovaa valuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne vaik en nainen olekkaan. Sitä kun on lapsia niin kuitenkin toivoo tilanteen muuttuvan....saa nähdä tapahtuuko niin ja kauan jaksaa odottaa...mut toisen kosketus ja se että tuntee itsensä halutuksi olis kyllä kovaa valuuttaa.
no, täällä mies, 50v. Lapset on niin isoja ettei ne enää parisuhdetta haittaa. Silti meilläkin on hiljaista. Ehkä olis pitänyt hakea ammattiapu jo 15 vuotta sitten - nyt uskon että se on myöhäistä. uskon että tunteeseen olevansa haluttu on vain yksi tie - vaimon vaihto. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole saanut vaimoltani neljään kuukauteen. Ei tykkää koskettelemisesta eikä läheisyydestä ylipäänsä. Mitä tässä tekisi? En viitsi lähteä kokeilemaan seuranhakupalstoja, koska haluaisin tuntea ns. vanhanajan perinteistä rakkautta. Minua inhottaa yhdenyön jutut ja muutenkin nykyinen moraaliton meno, jossa päänupin toimivuudella ja yhteensopivuudella ei ole merkitystä.
sanovat puhumisen ja keskustelun kahden kesken olevan lähes terapian (3hlöä) veeroinen ja lisäks ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa että käy vieraissa kun ei liiku kotoa mihinkään muualle kuin töihin. Todella harvoin illalla käy missään ja koskaan ei ilman mua baareissa käy.
Mutta voi luoja minkälainen kaipuu toisen kosketusta ja hyväileviä käsiä mulla on!
Ap
käy hierojalla se voittaa seksinkin
En mäkään saanut mieheltä.