Ikäsi ja kuinka monta joululahjaa sait?
Minä olen 35v ja sain 18 lahjaa. Niiden määrä totisesti yllätti minut, koska en ole lapsenakaan taatusti saanut koskaan juurikaan yli kymmentä lahjaa ja nyt aikuisena olen saanut yleensä jotain 7-9 lahjaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v, neljä lahjaa joista yksi itse ostettu :D
Vanhalta isäkullalta tuli CD josta jutellaan hänen kanssaan pitkään, tämä on ihanin asia isukin lahjoissa- huolella mietittyjä joista pitää jutella. Useimmiten lahjana on kirja, puolihn ja toisin, annamme toisillemme noin viikon lukuaikaa ennenkuin alamme pommittaa toisiamme kysymyksillä ja keskusteluilla aiheesta. :)
Mieheltä sain kaksi kirjaa.
Yllärinä kaukaiselta ystävältäni kortin ja suklaata, todella mieltä lämmittävä yllätys vuosien ja kilometrien takaa.
Itselleni ostin Agatha Christien omaelämänkerran, toivon , että Christiefani- teinini löytävät sen jossain vaiheessa kun Tommyjatuppencet on luettu.
Tuo Christien omaelämäkerta on mun suosikkeja, siinä on niin kiva tunnelma! Erityisesti viktoriaanisen ajan muisteluihin palaan yhä uudelleen. Haluaisin meille keittäjä-Janen. Eikä se talokaan olisi pahitteeksi.
Viime jouluna sain (itseltäni) Christien muistelmat kaivausvuosilta Syyriasta (Tell me how you live), kirja oli julmetun hauska alkaen Agathan yrityksestä löytää hänen "rouvamaiseen" vartaloonsa mahtuvia hellevaatteita tammikuisesta Lontoosta. :) Ihastuttavaa ajankuvaa hyvin kirjoitettuna, ja nykyperspektiivistä voi myös lukea rivien välistä ne asiat, joista ei voinut kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisille joululahjoja?!
Jep, aikuisetkin saavat ilahduttaa toisiaan. :)
16 lahjaa. Yhteisiä koko perheen/sisarusten yhteisiä lahjoja lisäksi 2.
25v. Lahjoja tuli perinteiseen tapaan parhailta ystäviltä, vanhemmilta, sisaruksilta ja tätien/enon perheiltä.
37 ja 2 lahjaa + yhden yhteisen mieheni kanssa. Ihan riittävä määrä itselleni, en ole enää tässä iässä lahjoja vailla vaan yhteiset jouluherkut ja yhdessäolo ylipäätään riittävät enemmän kuin hyvin. (Tosin ollaan menossa huomenna vielä anoppilaan, jossa saattaa jotain tulla vaikka ollaan monet vuodet jo sovittu, että me aikuiset emme kaipaa lahjoja ja muistaa voi halutessaan ainoastaan lastamme.)
34v. Työkaverilta ja asiakkailta sain suklaita, äidiltä kirjan ja ripsivärin, mieheltä pörrösukat, veljeltä muutaman rivin Eurojackpotia ja tädiltä arvan, isältä en mitään. No joo, ihan tyytyväinen. Parhaat lahjat ostin kuitenkin itse itselleni.
Lasketaanko arpa"lahjat"? Kaksi kirjekuorta niitä + 5 muuta lahjaa, kaikki tarpeeseen tulevaa tavaraa, joita toivoinkin. 23v
Arvoista ei penniäkään voittoa...
36v ja 1 lahja. Tällä kertaa oli järkevä lahja ja meni heti käyttöön. Normaalisti laukasen roskikseen lahjat. Ihmiset alkaa oppia, että turha niitä on roskikseen ostella:)
Ainiin ja lisäksi jonkun verran rahaa. Haloo!!! Aikuiselle ihmiselle rahaa lahjaksi. Kysyn vaan, että miksi? En rahaa nyt pois heittänyt, mutta en olisi kyllä tarvinnut mitään.
Tuo Christien omaelämäkerta on mun suosikkeja, siinä on niin kiva tunnelma! Erityisesti viktoriaanisen ajan muisteluihin palaan yhä uudelleen. Haluaisin meille keittäjä-Janen. Eikä se talokaan olisi pahitteeksi.