Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kanava rakkaudelle eräälle miehelle, mutta rakastuin häneen itse :(

Vierailija
25.12.2016 |

mutta en saa häntä, koska minun haluillani ei ole tässä väliä. Mies tarvitsee minun rakkauttani enemmän, kuin minun tarpeeni ei-olla yksin tarvitsee häntä. Ja rakkaus mieheen kulkee minun kauttani häneen. Mutta minulla ei ole mahdollisuutta olla kuin kanavana, en pysty saamaan mieheen yhteyttä ominpäin, vaan kaikki on maailmankaikkeuden kädessä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää hölynpölyä. Mutta tiedätkö, ap, mitä? Minä kuitenkin ymmärrän mistä sinä puhut!

Itse en ole noin universumimaisesti miettinyt. Mutta itse olen rakkauden osoittajana ja opettajana sellaiselle ihmiselle, jolla vaan ei yksinkertaisesti ole ketään muuta. En tiedä miksi se tehtävä on minulle langennut. Mutta minulla on hyvin vahva näkemys siitä, että minun on se tehtävä hoidettava.

Minä koen itseni siksi kanavaksi, koska en osaa varsinaisesti rakastaa. Tätä henkilöä kohtaan se vain tapahtui. Oli helppoa. Ainoa vaan, että koko ajan ois pitänyt olla varuillaan, ettei kuvittele itselleen saavansa mitään, se oli selvää, mutta en halunnut tajuta tai täysin hyväksyä sitä itse, kai. Koen, ettei mulla muutoin edes ole rakkautta itsellenikään. Jostain mun kauttani tuo ikään kuin tulee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän