Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joka ei saanut yhtään joululahjaa?

Vierailija
25.12.2016 |

Täällä yksi....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Millaisessa elämäntilanteessa olet?

Vierailija
2/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on täälläkin. Ei ole tullut lahjoja varmaan kymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lahjaa itse annoitte?

Vierailija
4/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
5/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaikille painottanut vakavaan sävyyn, etten missään tapauksessa halua yhtäkään lahjaa. En symbolisestikaan. 

Silti tuli kolme. 

Suklaarasia, villasukat ja kirja. Mutta ei se mitään.... Syön suklaat, annan villasukat eteenpäin ja luen kirjan ja sitten ongelmajätteeseen, jos kukaan ei huoli. 

Minusta hienoa, jos ei tule mitään joululahjoja. Mutta onko tilanne se, että olit toivonut lahjoja?

Vierailija
6/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut yhtään lahjaa 11-21-vuotiaana. Ensin oltiin monta vuotta etelässä, mikä oli huippuhienoa. Sitten muutin pois lapsuudenkodistani ja päätimme avovaimoni kanssa, ettemme lahjo toisiamme. En muista edes ajatelleeni lahjoja.

Vierailija
7/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun laittaa, sä just sitä mitä haluaa... Nyt nautiskelen belgialaisista konvehdeistani :)

Lapsen vuoksi kuusen alla oli mulle suklaata ja isälleen salmiakkia...ettei luule meidän olleen tuhmia.

Vierailija
8/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä aloituksen perusteella tilanteesta. 

Jos istuit porukassa, jossa kaikki muut saivat lahjoja ja annoit toisille, ymmärrän mielipahan. Mutta jos yksin viettää joulua, niin kukapa aikuiselle ihmiselle rupeaa lahjoja rustamaan varsinkaan, jos ei itse anna. 

Vierailija
9/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos et halunnutkaan lahjoja. Jos oisit halunnut, niin ikävää, annoitko kuitenkin muille lahjoja? Miksi et saanut itse? Itselleni lahjat ovat top 5 parhaiden jouluasioiden joukossa, ja sainkin useamman tosi mieluisan.

Vierailija
10/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikan kaikille antama lahja lasketaan niin sitten sain yhden. Itse itselleni ostin kaksi. Mutta muuten ei ole lahjan ostajia kun ei ole perhettä kuin vanhemmat, miesystävää ei ole ja tavallisia ystäviä on pari kappaletta etänä somessa.

Vierailija
11/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain palasaippuan ja pyyhkeen mun mieheltä. Huoh, olen aina puhunut, että meillä pyyhkeitä hirveesti ja palasaippua? Eli voisin sanoa etten saanut mitään.

Vierailija
12/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tänä vuonna tein testin, eli kun en niille someystäville ottanut itse puheeksi ennen joulua kuinkas saataisiin lahjat tänä vuonna vaihdettua, niin eipä kukaan muu puhahtanutkaan lahjoista.

-10

Vierailija
13/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa lahja jonka sain tuli mun ex-mieheltä josta otin eron kun valehteli jatkuvasti ja petti...  (ollaan tekemisissä koska yhteinen lapsi)

Vierailija
14/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä yhtään tekstarii tai faceviestii tai korttii, tosin en saanu täyttäessäni tasavuosiakaan kesällä, niin ei enää niin paljoo hetkauttanut tää....

Vierailija
15/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko lahjahössötystä... 

Turhaa jätettä paketteineen ja papereineen. Ainakin aikuinen ihminen ostaa itse sen mitä tarvitsee. Kortti riittää muistamiseksi, jos tällaista kaipaa. 

Yltäkylläisyydessä elävät lapsetkin ovat lahjaröykkiön keskellä joka kodissa. Miksi? 

Vierailija
16/17 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Ostin kouluikäisille lapsille, he ei vielä osta aikuisille eikä tarttekaan. Vanhemmat ostivat lapsilleni lahjoja, mutta ei aikuisille. Itse ostin miehelle, mies ei ostanut minulle. Eli en saanut yhtään lahjaa. Sovittiin miehen kanssa ettei osteta aikuisille, mutta silti menin ja ostin ja salaa kai aattelin että itsekin jotain saan..:(

Vierailija
17/17 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä kauppaan, moni on nykyään 24/7 auki ja itselle paketti kuusen alle!