Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voisin lahjoittaa ruokaa Helsingissä?

Joulumieli
25.12.2016 |

Minulla olisi avaamattomia ruokia, jotka eivät tule syödyksi. Ja eräpäiviä on runsaasti jäljellä. Haluaisin lahjoittaa ne sellaisille jotka tarvitsevat. Mihin voin viedä ne Helsingissä? Tänään 25.12. tai huomenna. Ja olen saanut itse ruokia mm. lahjaksi, joten siksi ruokaa on ihan liikaa. En halua pakastaa niitä, vaan haluan lahjoittaa ruuat pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin saada jonnekin lähelle. Oman alueen FB-kirppari/kierrätyssivu voisi toimia. Tai vielä parempi jos teidän taloyhtiöllä on FB-sivu, tarjoa siellä.

Vierailija
2/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa lahjoittaaa omalla nimelläni FB:ssä ruokaa. (Muun muassa siksi että kaikki sukulaisetkin näkisi että heidän antamiaan ruokia annetaan eteenpäin... )  Onko olemasssa mitään SPR:n pistettä, tai vastaavaa enää nyt joulunjälkeen, johon voisin käydä viemässä nimettömänä ruuat lahjoituksena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandidos kerholle voi viedä sinne sörkkään.

Vierailija
4/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keltään tule infoa mistään järkevistä paikoista, missä menisi tarpeeseen??? :( Annanko sitten jollekin romanikerjäläisille kadunkulmassa?

Vierailija
5/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa mutta vasta keskiviikkona.

Vierailija
6/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Pelastusarmeijalle.

Vierailija
7/7 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ottaisko VVA ruokalahjoituksia vastaan. Siellä vois ainakin olla tarvetta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän