Yksinäisen joulu
Eilinen meni yksin sohvalla istuen, kukaan ei soittanut, ei pyytänyt joulunviettoon, ei toivottanut hyvää joulua. Niinkuin joka joulu. Uusivuosi, juhannus. Olen viimeksi jutellut kaupan kassalle torstaina, hänelläkin tuntui olevan kiire päästä eroon minusta.
Milloinhan sitä älyäisi vetää itsensä kaulakiikkuun niin ei tarvitsisi enää miettiä.
-yksinäinen n25
Kommentit (7)
Minä olisin myös kutsunut sinut luokseni jos olisin tiennyt sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Eilinen meni yksin sohvalla istuen, kukaan ei soittanut, ei pyytänyt joulunviettoon, ei toivottanut hyvää joulua. Niinkuin joka joulu. Uusivuosi, juhannus. Olen viimeksi jutellut kaupan kassalle torstaina, hänelläkin tuntui olevan kiire päästä eroon minusta.
Milloinhan sitä älyäisi vetää itsensä kaulakiikkuun niin ei tarvitsisi enää miettiä.
-yksinäinen n25
Toivotitko Sinä kenellekään hyvää joulua, tai lähetitkö joulukorttia kenellekään?
Ei ihmiset tajua että joku kaipaa tai muistaa ellei anna kuulua itsestään, tai tee itseään näkyväksi.
Missä päin asut? Voisin kutsua sinut tänään meille jouluaterialle :)
n26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-yksinäinen n25
Toivotitko Sinä kenellekään hyvää joulua, tai lähetitkö joulukorttia kenellekään?
Ei ihmiset tajua että joku kaipaa tai muistaa ellei anna kuulua itsestään, tai tee itseään näkyväksi.
Toivotin kahdelle ainoalle tutulleni (sisko) ja yksi entinen ystävä mutta kumpikaan ei vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Ja asun hangossa.
Ja me lähes 400 kilometrin päässä... Entä jos ensi vuonna osallistuisit puurojuhliin, joulukonsertteihin tai muihin jouluisiin tapahtumiin? Sillä välillä et murehtisi kotona yksinäisyyttä, vaan saattaisit jopa löytää kohtalotoverin.
Itsellänikin on vähän erakkomainen luonne, mutta muutama ystävä on sattumalta elämääni löytänyt. Et siis ole yksin yksinäisyytesi kanssa, se tuntuu olevan meidän suomalaisten kansantauti... Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta! <3
n26
Voi ei. Nyt saat ne toivotukset: Hyvää joulua! 💕🎄✨
Kai sentään jotain jouluista olet itsellesi ostanut ja yrität nauttia vapaapäivistä? :)
Mä niin haluaisin pelastaa jonkun kaltaisesi yksinäisen joulun! Itsekin kun vähän yksinäinen olen. Vauvapalsta taitaa vaan olla huono foorumi treffien sopimiseen.