Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko meni e-pillereiden lopettamisen jälkeen

13.03.2006 |

Hei vaan!

Olen juuri lopettanut Diane Nova pillerit ja vauvakuume on erittäin kova, sen takia kyselisin, kuinka kauan teillä on mennyt pillereiden lopettamisen jälkeen ennen kuin on onnistanut. Itse olen syönyt eri merkkisiä pillereitä lähes 10 vuotta tosi säännöllisesti ja kaverit on pelotellu, että pillereiden jälkiteho saattaa kestää hyvinkin kauan. Siis onko minkäänlaista toivoa pikaiseen onneen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki taitaa olla kuumeilijoita eikä vielä odottajia, mutta sit voi kertoa kuinka kauan tähän asti on menny.. tai onko vasta-alkajia niin kuin minä:)

Vierailija
2/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulin tosi nopsaan raskaaksi pillereiden lopettamisen jälkeen.lopetin pillerit 2004 joulukuussa ja olin raskaana 2005 tammikuussa eli tosi nopeesti.olen kyllä tullu raskaaks joka kerta yhtä nopeesti.meillä lapsia 4 ja viidettä yritetään pikkuhiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti muista enää merkkiä, mutta söin pillereitä about 14 vuotta. Ja sitten, minä *erittäin pitkäkiertoinen* vielä, tulin raskaaksi n. kuukausi pillereiden lopetuksen jälkeen.

Eli pillerit eivät kyllä millään lailla jääneet vaikuttamaan lopetuksen jälkeen.

Nyt lopettelin pillerit esikon jälkeen jo ajoissa, vaikka kakkosen yritys on tarkoitus aloittaa vasta kesällä.

Vierailija
4/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit tammikuussa 2005 ja helmikuussa näytti testi plussaa. Sanoivat neuvolassa, että monet luulee, ettei tuu heti raskaaksi pillereiden jälkeen. Asia on kuulemma päin vastoin.

Eli tsemppiä vaan!!! :)

Vierailija
5/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 6 v Marvelon -merkkisiä e-pillereitä. Toisesta yrityskierrosta tärppäsi! Tsemppiä yritykseen, toivottavasti teidänkään ei tarvitse kauan odotella plussaa!

Vierailija
6/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta popsin pillereitä, ja lopettamisen jälkeen toisesta kierrosta tärppäsi. Yksi terv.hoitoalalla oleva kaverini sanoikin, että välittömästi pillereiden jälkeen todennäköisyys/ mahikset on erittäin suuret. Oman tuttavapiirinkin suhteen tuntuu pitävän paikkaansa ;)

Vierailija
7/12 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustesti näytti plussaa, kun pillereitten lopetuksesta oli kulunut melkein vuosi...Pillereitä söin reilut neljä vuotta...

Vierailija
8/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä söin kahdeksan vuotta.

Vierailija
9/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk:tta ollaan yritetty pillereiden lopettamisen jälkeen, yksi keskenmeno lokakuussa!!!

Vierailija
10/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mennyt kuin yksi kierto ja sitten seuraavasta tärppäs!!!

..Söin Meliane pillereitä 3 vuotta putkeen ja sitten n. vuoden enne sitä jossain vaihees.eli melkein 4 vuotta.

Vierailija
11/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas toisenlainen tapaus.. Takana Diane Novaa ja Melianea monia vuosia. 4 kk ilman pillereitä, kierto meni aivan sekaisin, eikä plussaa vain kuulu..

Vierailija
12/12 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pillereitä 5 vuotta.