Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus tuntuu erityisen pahalta näin jouluna :(

Vierailija
25.12.2016 |

Normaaleja miehiä ei näköjään vain enää ole.

n38

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n38

Miten niin ei ole? Miten niin ENÄÄ, oliko ennen?

Vierailija
2/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti ehkä sitä, että niitä ei ole enää vapaan? Ja kyllä, etenkin jouluna on karsea olla sinkku. Some pullistelee kuvia toisten perhejouluista jne. Mutta ap, vuoden muina päivinä on ihan ok olla sinkku. Tsemppiä, joulu on jo ohi 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitti ehkä sitä, että niitä ei ole enää vapaan? Ja kyllä, etenkin jouluna on karsea olla sinkku. Some pullistelee kuvia toisten perhejouluista jne. Mutta ap, vuoden muina päivinä on ihan ok olla sinkku. Tsemppiä, joulu on jo ohi 😀

Niin, ne normaalit miehet on varattuja. Perhejoulut ja somehehkutus oikein alleviivaa sen, mitä minulla ei ole. Mutta ei se mitään, näillä on mentävä mitä on annettu. Seuraava etappi olis sitten uusi vuosi. Kaikki kaverit on pariutuneet enkä viitsi kenenkään seuraan tuppautua, joten olen varmaan yksin. 

-ap

Vierailija
4/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ap masentua.Sun pitää vaan alkaa harrastamaan kaikkea fiksua ja kohta huomaat ettei parisuhteessa eläviä kannata kadehtia.Vähintään puolet eroaa ja suurimmalla osalla pyörii sellaiset kulissit että oksat pois.Taloudellinen riippumattomuus olisi ihana asia, joten pyri järjestämään sellainen.Seksiä sinkku saa nykyään tosi hyvin johtuen nettideiteistä ja tinderistä.On harvoja pariskuntia joita voisi oikeasti kadehtia.Näe sinne kulissin taakse ja opi arvostamaan omaa elämääsi.

Vierailija
5/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n38

Onpahan. Älä vello itsesäälissä. Mä aloin käyttää tinderiä kun joulumasennus meinasi iskeä! Tosi hauskaa. Edustavat kuvat esiin ja tykkäilemään sinne. Pelkäy matchit piristää tosi paljon ja miehet antaa helposti matcheja!

Vierailija
6/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on vapaana. Mutta naiset ovat niin nirsoja ettei kelvata. Jos haluaa nelikymppisenä akateemisen malliposken six-packillä, niin joo, silloin ei ole vapaana.

Vierailija
7/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskierroksella on vaikka kuinka paljon. Kaikki ei ole ehkä virallisesti sinkkuja, mutta kuule ei kai ne parhaat koskaan olekaan. Kokeile olisiko joku huonosti kiinni. Sähän olet vielä lapsentekoiässäkin. Kaikkea hyvää sulle! :)

Vierailija
8/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sinkku kuin huonon miehen kanssa.

Vierailija
9/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n38

Yritä oppia nauttimaan sinkkuuden hyvistä puolista. Mä kävin piiitkästä aikaa treffeillä, ja niiden jälkeen taas muistan entistä paremmin miksi nautin sinkkuudesta. Arkea ei tarvitse aikatauluttaa pakkomielteisesti toisen tarpeiden mukaan, työnarkomaania ei tarvitse odottaa kotiin, joulupöytään voi laittaa mitä haluaa. Nuo fiilikset siis yksien treffien jälkeen - taisi olla vähän pakkomielteinen tapaus :)

Vierailija
10/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n38

Tarkoitatko normaalilla miehellä henkisesti tasapainoista vai jonkun yleisesti hyväksytyn keskinormin mukaan elävää miestä?

Kyllähän heitä on itseni ja kaverini mukaanlukien, mutta liikut ilmeisesti itse vääränlaisessa seurassa.

Ja sitten vinkiksi että Baarista tai Tinderistä ei kannata etsiä. Yleensä normaali mies käyttää aikansa paremmin. Onnea matkaan.

Vierailija
11/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä et ole sellainen ihana ja normaali nainen mitä miehet haluavat? Ehkä vika onkin sinussa? Luultavasti asia on juuri näin. Mukavat naiset kyllä löytävät miehet itselleen, mutta sinäpä et. Voi voi.

Vierailija
12/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Tarkoitatko normaalilla miehellä henkisesti tasapainoista vai jonkun yleisesti hyväksytyn keskinormin mukaan elävää miestä?

Kyllähän heitä on itseni ja kaverini mukaanlukien, mutta liikut ilmeisesti itse vääränlaisessa seurassa.

Ja sitten vinkiksi että Baarista tai Tinderistä ei kannata etsiä. Yleensä normaali mies käyttää aikansa paremmin. Onnea matkaan.

Mistä hyviä miehiä sitten muka löytää? Baareissa en ole käynyt vuosiin ja tinderiin en aio mennä. Työpaikka naisvaltainen ja harrastukset yksilölajeja. Ystäväpiireissä kaikki kaverien miesten kaverit varattuja. Ei ap.

Vierailija
13/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jouluhan on kamalinta aikaa olla perheellinen. jatkuvaa riitelyä ja pettymyksiä. Jos sinkulla on paikka jonne mennä syömään ja antamaan ja vastaanottamaan lahjoja niin sinkkujouluhan on parasta

Vierailija
14/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, siihen tottuu.

M49

Vierailija
15/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Mistä hyviä miehiä sitten muka löytää? Baareissa en ole käynyt vuosiin ja tinderiin en aio mennä. Työpaikka naisvaltainen ja harrastukset yksilölajeja. Ystäväpiireissä kaikki kaverien miesten kaverit varattuja. Ei ap.

Et sinä baareista löydäkään kuin niitä, jotka käyvät baareissa. Käy lavatansseissa. Aloita, joku harrastus, joka ei ole yksilölaji. Vaikkapa kansalaisopistossa joku sellainen kurssi, jonka voisi olettaa kiinnostavan miehiä (älä siis aloita espanjan tai italian opiskelua, tai olet vahvassa vähemmistössä...).

M49

Vierailija
16/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

No mene baariin ja harrasta joukkue tms. Lintujentiirausta. Aina voi muuttaa tapojansa.

Vierailija
17/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisikkona AP mikä sinusta on normaali mies?

Minä on 39v, 177cm, 126kg, työtön mies. Mielestäni olen normaali, mutta sinulle se voi olla jotain muuta. Oliskohan aika höllentää niitä kriteerejä?

Vierailija
18/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Et sinä baareista löydäkään kuin niitä, jotka käyvät baareissa. Käy lavatansseissa. Aloita, joku harrastus, joka ei ole yksilölaji. Vaikkapa kansalaisopistossa joku sellainen kurssi, jonka voisi olettaa kiinnostavan miehiä (älä siis aloita espanjan tai italian opiskelua, tai olet vahvassa vähemmistössä...).

M49

Minä löysin mukavan miehen baarista. Eikä hän enää käy siellä, kuten en minäkään. Mistä sinä tiedät millaista porukkaa siellä käy?

Vierailija
19/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä sinkku saa nykyään tosi hyvin johtuen nettideiteistä ja tinderistä

HAHAHAHAHA :DDDD joo jos tinderissä tulisi matcheja

Vierailija
20/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas iloitsen jokaisesta joulusta jonka saan viettää rauhassa sinkkuna. Ex-anopin joulut olivat kidutusta.