Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki klamydiatartunnat samanlaisia? Voiko olla kaksi klamydiaa päällekkäin?

Vierailija
25.12.2016 |

En tiedä mitään lääketieteellisiä termejä, mutta onko klamydia aina sama vai onko siitä eri "versioita"? Voiko niitä olla parikin erilaista päällekkäin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelu vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistelemme erään miehen kanssa, onko tartunnan alku puoli vuotta sitten tapahtuneesta (hänen) suhteen ulkopuolisesta panosta, jolloin mun oireet alkoi, vai pari viikkoa sitten tapahtunut, jolloin hänen oireensa kuulemma alkoivat.

Vierailija
4/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä voi eturauhanen oireilla samoin.

Vierailija
5/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) olin siis ensimmäinen oireilija, mutta mies väittää, että tartunta oli vasta toisesta tapauksesta. Joko mulla oli aluksi muuta ja hän on oikeassa, tai sitten miehen oireet olivat aluksi huomaamattomat. Ap

Vierailija
6/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän paneskeltu ympäriinsä

Vierailija
7/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies oli paneskellut ympäriinsä ja viitsi mainita tosta ekasta tapauksesta vasta melkein vuosi jälkeenpäin. Luulin että mulla on kohtutulehdus ym ja söin useita antibioottikuureja, vaivat tulivat vain aina takaisin. Ei ollut pari- eikä suljettu suhde, mutta ei kertonut suojaamattomasta yhdynnästä ja siis tautiriskistä toisen kanssa. Ap