Mies tykännyt Susanna Penttilän lateksi"mekko" tissikuvasta
Kommentit (17)
Yhyy, mies ei saa tykätä tisseistä, koska mä olen lauta.
Eli ihan tavallinen mies. Ei pidä huolestua muusta kuin sinun mustasukkaisuudestasi. Luuletko, että Susanna odottaa miehesi tapaamista?
Nuo on kyllä kaikista noloinpia miehiä jotka käy kommentoimassa noiden huomiohuorien levittelyjä ja vielä omalla nimellä?!
Niin ja olen itsekkin mies enkä koskaan alentuisi vastaavaan.
Jätä se sika! Tuollaista kohtelua ei ansaitse kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kyllä kaikista noloinpia miehiä jotka käy kommentoimassa noiden huomiohuorien levittelyjä ja vielä omalla nimellä?!
Katsot kuitenkin kuvia ja luet tekstit, joten kiinnostaa sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun klikkauksien vuoksi se Susanna niissä kuvissa on.
Saa tykätä kuvasta, mutta ei tarvitse muiden naisten tissikuviin klikata tykkäystä niin että se vaimollekin näkyy, se nyt vaan on tyhmää ja ilkeääkin. Varsinkin kerran jos vaimolla on pienet tissit.
Itse kysymykseen, vaikea sanoa että pitääkö huolestua. Yleisesti ottaen ei, mies on varmaan ihan itse sinut valinnut, tissiesi vuoksi tai niistä huolimatta. Jos taas on tissit erittäin tärkeät ja pettävää tyyppiä oleva, niin saattaahan joskus kiusaus käydä ylivoimaiseksi jos sattuisi joku isotissinen tilaisuus eteen.
Huolestuisin lähinnä miehen naismausta ja älykkyydestä.
Kuka oikeasti katselee nurkissaan jotakin tissikuvien kommentoijaa,ota itteäs niskasta kiinni ja heitä sika menemään.
Justiin samat tyypit on prostituoitujen vakiasiakkaita.
Muovisia ja todella kovalla kädellä käsiteltyjä kuvia, hoh hoijaa.
Hyvä että naamasta tunnistaa tuota nuorta siloposkea. :D
Minusta on tyhmää suuttua moisesta klikkauksesta. Jos mies klikkaisi tykkäävänsä natseista, sitten tulisi kiire.
Siinä on KumiPenttilä verhonnut joulupallonsa mukavaan asuun. Varmasti monen palstamamman mies kulli vähintäänkin puoliheijarissa selailee naisen antavaisia kuvia. Kodin jättimammalle kiinnijäämisen riski varmaan vain lisää kiihotusta.
Minkä sille voi, että Suskilla on hyvät lollot ;)
No hyii