Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kovin vaarin puolesta, kukaan ei päässyt häntä jouluksi vanhainkotiin katsomaan, en ollut huomannut vastaajani viestiä

Vierailija
24.12.2016 |

Pääsen töiden takia vaaria katsomaan vasta ensi viikolla. Eilen heillä oli joulujuhlat ja vaari oli ainoa jota ei tullut tapaamaan kukaan. Vaarin ääni oli selvästi itkuinen ja hän sanoi viestissä että olisi halunnut jutella jonkun kanssa. Ääh, hirveän huono omatunto nyt, miten pääsen tästä eroon? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin itkeä :,(

Tuli mieleen pieni vaari joka on juhlan kunniaksi pukeutunut ruutupaitaansa ja rusettiin ja odottaa innoissaan vieraita. Sitten katsoo sivusta kun kaikkien muiden läheiset tulevat paikalle, menee yksin huoneeseensa soittamaan lapsenlapselleen ja tämäkään ei vastaa. (en siis syytä sinua, vahinkohan tuo oli)

Vierailija
2/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni on koko joulun yksin. On yli kahdeksankymppinen ei jaksa matkustaa ja sisareni ei halua häntä kylään vaikka asuu samalla paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän palvelutalossa ainakin oli kaksi pappaa, joilla ei ollut lapsia eikä sisaruksia. Toista kävin sisarenpoika harvakseltaan katsomassa, toisella ei ollut yhtään ketään. Eivät edes tienneet minne tavarat, kun joutui lopullisesti sairaalaan, kyselivät meiltä muiltakin tiedämmekö ketään, joka olisi edes vähän sukua ja jhaluaisi ottaa jotain, ennenkuin vievät kierrätykseen kaiken. Mutta kukaan ei tuntenut. Huone kun piti saada tyhjäksi. 

Vierailija
4/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isän palvelutalossa ainakin oli kaksi pappaa, joilla ei ollut lapsia eikä sisaruksia. Toista kävin sisarenpoika harvakseltaan katsomassa, toisella ei ollut yhtään ketään. Eivät edes tienneet minne tavarat, kun joutui lopullisesti sairaalaan, kyselivät meiltä muiltakin tiedämmekö ketään, joka olisi edes vähän sukua ja jhaluaisi ottaa jotain, ennenkuin vievät kierrätykseen kaiken. Mutta kukaan ei tuntenut. Huone kun piti saada tyhjäksi. 

Siis sillä toisella oli yksi sisar ollut, mutta kuollut. 

Vierailija
5/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat vielä tänään aattona ja pahoittelet että viesti jäi huomaamatta. Ja kerrot milloin pääset tulemaan.

Vierailija
6/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((

Vierailija
7/7 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittokin piristää kummasti vaikkei paikanpäälle pääsekkään ja lupaus, että on tulossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi