Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutta Gustafsbergin törkeä mainos

Vierailija
24.12.2016 |

Oli hyvä päivä ja tulin ystävieni kanssa kotiin, kun postiluukusta oli tipahtanut lappu jossa luki: Olen saanut vinkin, että tarvitset apua painon pudottamiseen. T: jutta gustafsberg. En ikinä osaisi kuvailla, kuinka tuo lappu, jonka ystäväni näkivät ja lukivat, tuntui iskulta suoraan palleaan. Menin varmasti aivan punaiseksi ja tunsin häpeää. Onko kukaan muu saanut tuollaista lappua? Onko joku ystävistäni todellakin antanut jonkun vinkin, että olen lihava? Jos minulla olisikin pari liikakiloa, se ei todellakaan kenellekään Jutalle kuulu. Tuntui kiusaamiselta ja nyt pohdin onko joku kavereistani tämän takana. Ei varmasti pitäisi välittää, mutta inhottavalta tuntuu silti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta asialliselta. En tiedä onko joku kaverisi oikeasti voinut antaa Jutalle vinkin vai onko tuo vain joku epäonnistunut mainostempaus, mutta ymmärrän harmistukseksi. Jos joku kaverisi on vinkannut Jutalle tuosta, niin voihan sitä ajatella, että hän on vain ajatellut sinun parastasi, mutta eihän se hänelle kuulu ollenkaan.

Tuon sanottuani yritin googlettaa tällaista vinkkauspalvelua enkä löytänyt mitään.

Vierailija
2/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmette ton naisen päässä liikkuu jos edes omistaa tuollaisen vinkkauspalvelun tai tehtailee tollasia mainoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ehdottomasti aaton tähänastisista hauskin! 😂

Vierailija
4/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen saanut vinkin, että pääsi on kasvanut.

Vierailija
5/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tarvitsetko apua vai et? Mitä sitä turhia punastelemaan!

Vierailija
6/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Jutta turhaan sano sua lihavaksi, ei muuta kun ulos reippailemaan niin joskus saatat näyttää ihmiseltä

Vierailija
7/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä Jutalle kirje:

Olen saanut vinkin että botoxilla pelleilysi on mennyt överiksi, puheesi kuulostaa sössötykseltä niiden turbohuulien välistä. Pientä summaa vastaan voin antaa henkistä valmennusta luonnollisen kauneuden ja itsensä hyväksymisen puolesta. 

Vierailija
8/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Ylipaino on ylivoimaa!

Vierailija
9/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais : D

Vierailija
10/11 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vittu av-läski sai kerrankin sitä mitä ei tilannut :D

Vierailija
11/11 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lähetä tälle horolle viesti, että olen saanut kuulla että liiallinen hormonien käyttö on saanut äänesi kuulostamaan uroskarhulta ja tukkasi on lähtenyt puolen pään alueelta.

Suosittelen ottamaan yhteyttä vieroitusklinikkaan, jotta pääsisit kaikesta tästä irti. Olet selkeästi lääkeriippuvainen ja tarvitset hoitoa.