Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukortit, jossa on teidän taaperoiden kuvia tai "askarteluja" on ihan hirveitä :D

Vierailija
24.12.2016 |

Koettakaa nyt jo tajuta, että teidän 2-vuotias mässyttämättä kakkua kuola valuen tonttulakki päässään ei ole söpö kenenkään muun kuin ehkä sen oman mummon mielestä. Puistattaisi katsella sitä jääkaapin ovessa, joten lentää suoraan roskiin.

Samoin se vauvan sormilla sormivärillä sutattu kuva ei ole hieno eikä kiva. Eihän se lapsi edes tajua mitä on tekemässä.

Ottakaa mieluummin kuva vaikka kissastanne ja lähettäkää se, jos välttämättä haluatte tehdä itse kortteja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta kuka tykkää ja mistä kortista. Me lähetetään jos lähetetään sama kortti ja yleensä se on kuva lapsista kortti koska ainoat jotka tiedän kortteja säilyttävän on isovanhemmat. Muut nakkaa joka tapauksessa sen joulun jälkeen roskiin joten ihan sama nakkaako muut sen heti.

Vierailija
2/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos suurin osa heittää kortit joka tapauksessa joulun jälkeen pois? Mitä väliä, jos suurin osa heittää kortit yhteen kasaan heti luettuaan, eikä toista kertaa vilkaise kuvaa oli se mikä tahansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä taas kummina ja tietysti muutenkin tykkään lasten askarteluista. Joitain on hyvässä tallessa. Kiva sitten esitellä niitä teoksia lapsille, kun ovat jo aikuisia ja ehkä heillä omiakin lapsia siinä vaiheessa.

Vierailija
4/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia ja minusta he ovat suloisia ja haluan säilyttää kuvia heistä itselläni kotona. En kuitenkaan oleta, että tutut ja sukulaiset ajattelevat samoin ja haluavat erityisemmin jouluna lastemme kuvia kortteihin, vaikka lapsistamme pitäisivätkin. En myöskään itse välttämättä halua vastaanottaa puolituttujen sukulaisten lapsista ja lemmikeistä otettuja joulukortteja. Isovanhemmaterv haluavat kuvia ja annamme ne heille erikseen. Ei toisten lapset vaan yleensä ketään kiinnosta kortissa eikä ne jouluhatut heistä yhtään sen ihanampia tee.

Vierailija
5/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuvakortit on ihan parhaita! Ainoita jotka säästän. Myös askarrellut ovat ihania.

Tympeimpiä opn alelaarin 5 kpl/1 € kortit, joihin on parhaimmillaan tulostettu osoitetarrat. Nimi on sentään jaksettu kirjoittaa siihen painetun tekstin alle.

6/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on kivoja. Itse ratkaisin joulukorttiasian tänä vuonna siten, että ostin jotain halpiskortteja ja lapsi (4v) sai piirtää tekstipuolelle kuvan ja kirjoitti nimensä. Lähetin kortit vain parille sukulaiselle, ja heiltä tuli kiitosta että olipa hieno kortti. En varmaan lähettäisi sellaiselle, joka ei arvostaisi lapsen kädenjälkeä.

Mä kyllä tykkään lasten kuvista joulukorteissa. Kivempia ne on kuin ne tusinakortit, mitä nyt itsekin ostin. Tosin sukulaisperheeltä tulee edelleen lapsikortti vainka kyseinen lapsi on jo 19v...

Vierailija
7/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haukkua toisten tekemiä kortteja?

Hyvää Joulua.

Vierailija
8/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava kehuskeli lähettäneensä 80 joulukorttia, joihin oli kuvannut kersansa. Rouvan tuntien voin vain kuvitella, mikä puleeraus edelsi kuvien ottamista!

Vierailija
9/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kortti teitä kortti-ihmisiä oikeen sykähdyttää? Jos lapsikuvat ja lemmikkikuvat oksettaa ja askartelut yrjöttää.

Meillä on tapana laittaa kaikki saamamme kortit eteiseen yhden kaapin oveen, eli kortit ovat meillä ehkä keskimääräistä isommassa roolissa, kun niitä katsellaan siinä seinällä koko joulun aika. 

Itsekin pidän kaikkein eniten noista kuvakorteista, niissä on idea ja näkee kavereiden lasten kasvamisen. Jokainen kortti menee seinälle, niin se Citymarketin 0,10 € kortti kuin lasten kuvilla varustetutkin kortit. Kummilasten ja siskon lasten kuvakortit säilytän, muut menevät aikanaan kierrätykseen. Itse en jotenkin kauheasti edes katso sitä korttia, ellei siinä ole valokuvaa tai ellei se ole itse tehty. Katson keneltä se on ja lätkäisen seinälle ja aikanaan pois. Itse mietin, miksi vaivautua lähettämään kortti, joka on poimittu jostain alelaarista, kuvakin on ruma. Mutta tavan vuoksi pitää lähettää. 

Kuvakortit on ihania!

Vierailija
10/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan mikä tahansa on parempi kuin se kalju taapero tonttuhattu päässä. Lähettäkää vaikka kuva koko perheestä mieluummin. Muutoin kaikki kortit oikein kivoja, ja kyllä säästän kortit yleensä (paitsi ne kuolakuvat). -ap

Vierailija
11/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes odottaa taide elämystä joulukortista.

Vierailija
12/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä persoonalliset kortit on juuri parhaimpia :) oli se sitten kuva lapsista tai lemmikistä tai itse askarreltu niin just ihana tulee ainaki tunne että ollut oikeasti mielessä eikä kaupan alelaarista otettu eka mikä käteen sopi

Vierailija
13/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän taapero/lapsikorteista, yhdessäkään ei ole vielä kuola valunut.

Vierailija
14/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan ihan mikä tahansa on parempi kuin se kalju taapero tonttuhattu päässä. Lähettäkää vaikka kuva koko perheestä mieluummin. Muutoin kaikki kortit oikein kivoja, ja kyllä säästän kortit yleensä (paitsi ne kuolakuvat). -ap

Siis oikeasti ja rehellisesti säästät joka vuosi ne ns. Tiimarin "kortit" jossa on tsekkoslovakialaisen taiteilijan piirtämä kuva joulutontusta, mutta heität kummilapsen kuvan roskiin, koska se on joulukortissa? No, tuskin sulla nyt kummilapsia edes on. Ja ei, en lähetä kuvakortteja. 

Älä nyt jaksa valehdella. Tai laita ainakin kuva vuoden 2013 tusinajoulukortista, jonka olet säästänyt. 

Vierailija
15/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meille tuli kortteja missä kummipoika istui pienenä alasti taljalla. Nyt on 40v. Enää ei tule.

Vierailija
16/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil ei ole lapsia, mutta joulukortissa usein jokin talvinen kaunis maisema, jossa mukana myös mein koira, joten ei siitäkään ehkä kaikki tykkää, vaik osasta se on kiva :)

Minusta jouluiset lapsikuvat on ihan kivoja,  kun on tehty oma kortti, persoonallinen. Kaupan korttejakin tulee paljon niin kyllä meille lapsikuvatkin kelpaa ja lasten askartelemat joulukortit varsinkin. Kortteja tulee kymmenittäin, joten mukavahan se on, että seassa muutama erikoisempi. 

Hyvää joulua kaikille. 

Vierailija
17/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't worry, lapsen askartelemat kortit lähetetään vaan lapselle tärkeille henkilöille. Muut saa sen 10 snt pahviläpyskän.

Vierailija
18/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mulle on ihan sama onko siinä joulupukki, lintuja, hevonen, koira, lapsia vai kynttilä ja toivotetaanko iloista vai rauhallista vai hyvää joulua tai mitä tahansa. Ihan sama. 

Vierailija
19/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita et nyt kuitenkaan saa, joten siinähän sitten kestät.

Vierailija
20/23 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulun ilahduttavin kortti saapui miehen pikkuveljeltä, jolla ikää on 39 v. Hänellä on sekä downin syndrooma että autismi.

Kortti oli askarreltu uudessa hoivakodissa, johon hän äskettäin muutti. Ensimmäinen oma joulukortti pikkuveljeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi