Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olet humalassa?

Vierailija
24.12.2016 |

Olet iloinen juoppo vai pahapäinen? Vai jotain muuta?
Ikä? Sukupuoli? Päihteidenkäyttötottumukset?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa kertoa kun en ole koskaan juonut alkoholia tämän 60 vuoden aikana.

No onpa hyvä, että pääsit tämän tänne meille kertomaan! Vau!

Itse olen 33, nykyään juon silloin tällöin lasillisen punaviiniä. "Joskus kauan sitten" kun vielä enemmän riekuin menoissa, olin se iloinen höpöttäjä ja väsymätön tanssija. Hyviä aikoja, nekin. :)

Niin, hän vastasi kun kysyttiin.

Ottipa taas koville viinin tissuttelijalle. En vihaa mitään niin paljon, kuin näitä " lasillinen punaviiniä" tyyppejä..

Ei vastannut kysymykseen, vaan täysin sen vierestä.

Vierailija
22/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä join, niin humalluin nopeasti ja kovaa. Hetken sössötin yleensä jotain, ja sitten nukahdin... :o Tylsä ryyppääjä olin. Iltamat oli mun kohdalta ohi jo viimeistään kahden tunnin päästä. Muistukatkokset olivat aika tavallisia. Päätin sitten lopettaa juomisen, kun ei siinä ollut mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee täysin holtiton ja yritän iskeä kaiken mikä liikkuu ja olla kaikkien kaveri lisäksi keksin kaikkea esim. olen laulaja bändissä ,lääkäri tms yhtä älytöntä .Pystyn juomaan muut pöydän alle enkä sammu koskaan. Tässä muutama syy miksi en ole 5 vuoteen koskenut alkoholiin.

Vierailija
24/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulemma huomaa lainkaan, että olen humalassa vaikka olisi reippaastikin otettu. Kavereiden mukaan tajuavat vasta sitten, että olen todella kännissä, kun hiippailen jonnekin oksentamaan. Olen aina jotenkin tolkuissani, en hoipertele, juttele sekavia tai haasta riitaa. Vitsiä heitän tavallista enemmän. Ja opiskeluaikoina tuli kuppia otettua, nyt ei enää krapulat houkuta.

Vierailija
25/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurotan itsekseni nurkassa.

N45 käytän alkoholia harvoin = 1 krt/kk 1viinilasi

Vierailija
26/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jurotan itsekseni nurkassa.

N45 käytän alkoholia harvoin = 1 krt/kk 1viinilasi

Ai säkin olet tommoinen tissuttelija! Kauheaa! Tervetuloa joukkoon, tosin mä olen pahempi, saatan juoda kaksikin lasillista kuukaudessa! Mutta varaudu siihen, että meitä vihataan ;)

Vierailija
27/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaampi, tunteellisempi (itken vielä helpommin kuin selvin päin, olen just niitä, joilla ensireaktio kaikkiin tunteisiin on itku)

N20

Vierailija
28/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias ensin, sitten jo nukuttaa. Olen introvertti enkä nauti ihmisten seurasta, mutta humalassa päästän sisäisen maailmani valloilleen. Tarkemmin sanottuna olen siis kaiketi rasittava. Onneksi en kuitenkaan aggressiivinen.

Vierailija
29/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitun nössö

Päinvastoin, herättää jopa ihailua, kun jotkut uskaltavat kohdata kaiken selvinpäin.

Vierailija
30/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 33, nykyään juon silloin tällöin lasillisen punaviiniä. "Joskus kauan sitten" kun vielä enemmän riekuin menoissa, olin se iloinen höpöttäjä ja väsymätön tanssija. Hyviä aikoja, nekin. :)

Ottipa taas koville viinin tissuttelijalle. En vihaa mitään niin paljon, kuin näitä " lasillinen punaviiniä" tyyppejä..

Kysymys oli millainen olet kännissä. Siihen hän ei vastannut.

Vierailija
31/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitun nössö

Päinvastoin, herättää jopa ihailua, kun jotkut uskaltavat kohdata kaiken selvinpäin.

Alkoholi ei vaikuta siihen kohtaamiseen mitenkään.Joillakin.

Vierailija
32/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu lentää. Miehen kanssa jatkuva kisa, kumpi saa olla äänessä 😄

Vierailija
33/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena semmonen kunnon drama-queen, loukkaannuin suht helposti ja join bläkärikännejä. hrrr yök, vieläkin paha mieli siitä.. No onneksi heräsin ja päätin lopettaa, eikä mun kännit oo menny enää moniin vuosiin "yli".

Vierailija
34/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen ja iloinen.

Loppuillasta saatan tehdä jotain typerää. Senkin tosin hyvässä hengessä. :)

Vierailija
35/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän turpaan.

Anniina

Vierailija
36/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm olen hieman ylienerginen ja jostain syystä tunnen itseni todella seksikkääksi. En juo usein enkä kovin paljon, mutta näin siinä käy. Tekee mieli flirttailla, muttei muuta.

Vierailija
37/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli millainen olet kännissä. Siihen hän ei vastannut.

Ja sinä olet humalassa rasittava jankkaaja. Olet nyt vastannut samaan viestiin jo kolmesti about samoilla sanoilla.

Mene nukkumaan.

Vierailija
38/38 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhde alkoholiin on hyvin ongelmallinen. En osaa käyttää sitä kohtuudella. Joskus silloin kun vielä otin alkoholia, olin ensin ihan ok seuraa, muutama lisää ja halusin vetäytyä syrjempään yksin, vielä vähän lisää ja ärsytettynä kävin päälle. Ärsyttämiseksi riitti ihan mikä tahansa sillä hetkellä hermoon ottava asia; liian lähelle tuleva ihminen, jonkun ärsyttävä ääni, joku jankuttaja, portsari kysymässä jotain, tupakan pummaaja. Koskaan ei voinut tietää mikä alkaa ärsyttämään ja missä vaiheessa.

Osa tuttavistani ja sukulaiset tietävät ongelmani eivätkä tyrkytä missään tilaisuudessa alkoholia minulle, mutta sitten välillä tulee näitä, että "ota nyt hei, kyllä sä vähän voit ottaa, ota ees onnittelumalja, oot kyllä kumma kun ei kelpaa juotava". En voi siis ottaa tippaakaan kun en osaa lopettaa ajoissa. Joku yksi lasi viiniä aterialla tai yksi saunaolut on mulle ihan mahdoton käsite.