Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**KOLIBRIEN VIIKKO 11**

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olen hätähousu ja tilasin jo ensiviikkoa silmälläpitäen netistä raskaustestejä..mies katto silmät pyöreenä että joko nyt olet raskaana? No kerroin että ei suinkaan, mutta tulevaisuutta varten valmiiksi, ei vara venettä kaada..vai miten se nyt menikään ;).

Tulehan siilivaimo kertomaan vahvistuiko viiva ja pääset siirtymään tuonne odotuspuolelle.

Peukkuja ja plussasäteitä kaikille kolibreille.

Vierailija
22/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se jännitys vain lisääntyy, eilisen työpäivän aikana oli se aamuinen apteekin oma -testin harmaa haamujen haamu muuttunut kunnon punaiseksi juovaksi. Yritän vielä ottaa iisisti ja toppuutella intoa, siinä ohjeessahan sanotaan, ettei testiä saa lukea 10 min jälkeen ja sinä aikana ei harmaaseen haamuun tosiaan väriä tullut. Toisaalta kyllä pieni ääni takaraivossa jyskyttää, että parissa aikaisemmassa apteekin negatestissä ei vielä seuraavana päivänäkään näkynyt yhtikäs mitään, ei edes sitä harmaata haamua. Tänään käyn ostamassa uuden testin ja huomenaamulla koittaa totuuden hetki, huh... Kuten arvata saattaa, täällä on työmotivaatio ihan hukassa. Vasta pääsin paikalle ja jo nyt lasken minuutteja lounastuntiin (silloin testin ostoon) ja sitten taas kotiinpääsyyn. Ilta kotosalla kuluukin vikkelään, on vanhemman muskaria ja muuta sählinkiä odotettavissa. Mutta tää päivä tulee olemaan yhtä tuskaa:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloa kaikki uudet!

Meillä on ollut ihan hirveät pari viikkoa. Miehen kanssa ollaan oltu kuumeessa ja flunssassa, esikko on ollut kuumeessa ja kuopuksella on ollut korvatulehdus. Lasten sairastamisen kanssa kyllä pärjäisi, mutta kun itsekin on ollut puolikuntoinen, niin on pinna kyllä ollut todella lyhkäinen. Nyt on kyllä ajatellut, että ehkä nämä kaksi lasta piisaa!

Silti elättelen toiveita kolmosesta, miehelle en ole taas uskaltanut sanoa mitään. Itse olen ajatellut odotella vielä yhdet menkat, ennen kuin MINÄ aloitan yrityksen (heh heh). Painoasia on sen verran hallinnassa, että on enää 2 kiloa jäljellä, ennen kuin olen esikoisen ensimmäisen neuvolan lukemissa.

Katastrofaalisen viikon jälkeen olen ajatellut mennä välillä töihin. Mutta nimenomaan välillä. En ole vielä valmis menemään loppuelämäkseni töihin, vaan haluaisin lähinnä mennä nostamaan äitiyspäivärahaani.

Vierailija
24/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä hiukan ylemmäs!

Vierailija
25/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin eilen Aconilla seka aamulla että illalla kaks tasavahvaa viivaa. No tänä aamuna, kun testasin tuli tosi vahva viiva. Pupuiltiin vasta tänä iltapäivänä ja kun sit äsken tein ovistestin uudestaan tuli enää haamu. Olikohan toi pupuilu jo myöhästä, oli nimittäin ainut kerta tässä kierrossa? Jotenkin tuntuu et ovis meni jo tai et oli ehkä eilen, kun enää ei tule mitään limojakaan. Sit mietin, et olikohan toi tän aamunen testitulos oikea kun tein sen aamupäivällä, en tosin aamuvirsasta vaan parin tunnin päästä. Kun aconillahan ei saa testata aamuvirtasta. Mut voiko ne lh:n arvot romahtaa noin äkkiä? Vai oliko toi iltapäivän virtsa vaan sit niin paljon laimeempaa?

Tulipa sekavaa tekstiä. Olis kuitenkin kiva, jos joku osais vastata noihin kysymyksiin.

Vierailija
26/29 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua oviksista ja limoista ym. ym.

Valaiskaa mua onnetonta sen verran, että mihin aikaan kierrosta kannattaa eniten panostaa pupuiluun, että olis parhaimmat mahikset tärppiin!

Mulla kun on noi kaks ensimmäistä saanu alkunsa ilman sen kummempia yrityksiä, niin ei oo tarvinnu perehtyä sen enempää noihin asioihin..

Mulla nyt kp2/30-34? ja ens kuun alusta siis kierukka pois..

Vierailija
27/29 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kanssa hyvin epäselviä nämä ovis jutut ja limat ym. Olen aina ajatellut, että kun minulla on hyvin selvät oviskivut, että silloin munasolu irtoaa ja silloin olisi otollisin aika..mikä on kyllä tosi ikävä juttu sinällänsä, että itse yhdyntä on aika kivulias juuri tuolloin.

Olen kyllä tässä miettinyt, että tilaisin ovistestejä, jotta saisin varmennuksen milloin ovis oikeasti tapahtuu, ne vain tuntuu aika vaivalloiselta, noh odottelen vielä muutaman kierron ja jos ei ala tärppään tilaan sitten niitä testejä.

Siinähän sitä oli taas omaa napaa...kirjoitelkaahan kuulumisia, minä palailen koneelle sitten taas maanataina, elikkäs hyvät viikonloput!

Vierailija
28/29 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut kerran aiemmin mut kertaukseksi; meillä 2 poikaa jotka syntyneet toukokuussa 02 ja 04. Mies ei oo kauheesti lämmennyt uudesta vauvasta mut ei kuitenkaan oo vaatinut mua hankkimaan pillereitä eikä oo ehdottanut kondomeja, joten kait se silti on asian kanssa ok.

No, todennäköisesti raskautuminen ei tapahdu kuitenkaan kovinkaan nopeasti. Edellisiä yritettiin n 1v ja kuukautiset ilmaantu vasta joulun tienoilla kun lopetin imettämisen (poika tuolloin 1v6kk) ja nekin on vielä kovin epäsäännölliset.

En enää muista noita ovis hommeleita kovinkaan hyvin, koska ne limat on, ennen tai jälkeen ovulaation? Mulla kun on sellainen pistelevä/nippaileva kipu munasarjan kohdalla, se vois ehkä olla merkki ovulaatiosta. Osaako ketään vastata tyhmemmälle :)

Hyvää perjantaita kaikille!

Vierailija
29/29 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on selviä oviksen merkkejä viikkoo tai kahta ennen kuukautisia, maha on tosi kipee pari päivää. Tuntuu ihan supistuksilta ne kivut, ja sitten päivää ennen kuukautisten alkua alkaa taas " supisteleen" .

Viikonloppuja kaikille!