Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä maksaa joulun kustannukset?

Vierailija
23.12.2016 |

Itse huomasin sijoittaneeni n. 700e ja mies max 100e. Hänen vuositulonsa 45000e ja minun 28000e.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 30 vuotta meillä on ollut yhteinen tili. Eipä ole koskaan tarvinnut miettiä, kuka maksaa mitäkin.

Vierailija
22/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut yhteiset tulot ja menot jo 25 vuotta. Ei lasketa kumman rahaa on mihinkin käytetty.

t.mies

Sama meillä. Mutta 18 vuotta. Yhteiset tilitkin.

T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun ei mene rahaa. Oon äidin luona.

Vierailija
24/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omat asunnot, mies kuitenkin käytännössä asuu luonani. Miehellä ei lapsia, minulla on.

Lasten lahjat maksettiin puoliksi.

Minä maksoin jouluruuat, mies maksoi viinit, juustot, suklaat, kukat.

Vierailija
25/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saman suuruiset tulot puolisoni kanssa. Rahat menevät yhteiselle tilille josta maksetaan vuokra, puhelimet, sähkö yms. Jäljelle jääneet käytetään kuun ruokiin ja osa säästötilille että saadaan jonain päivänä muutettua omaan kotiin ja olisi käsiraha kasassa. Tuolta käyttötililtä ostettiin kaikki jouluruuat ja vanhempiemme joululahjat sekä joulukortit ja postimerkit niihin. Toisillemme ostettiin pienet paketit :)

Vierailija
26/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaks osaksi mä.

Vierailija
27/27 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eli vaimo maksoin kaiken, koska mies työtön ja rahaton. Lahjoinensa kaikkinensa meni 300€ koko jouluun tänä vuonna. Lapselle yksi lahja, toisillemme ei mitään. Ruokaan meni suurin osa, koska jouluna halutaan herkutella. Hyvää joulua kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi