Vt-tulehdus! Koska helpottaa?
Sattuu ihan kamalasti ja pissaan verta. Tunti sitten aloitin antibioottikuurin ja otin Buranaa, koska on helpotusta luvassa? :'(
Kommentit (11)
Jep yön yli pitäis helpottaa, kun saa vaan nukuttua vt-tulehduksesta huolimatta.
Varmaan Burana auttaa jo vähän, ainakin kirvelystä on lähtenyt se kivuliain piikki. Istun vaan vessassa ja olo on järkyttävän epämukava. Pitikin sattua just jouluksi.
Ap
Voi ei, mullakin just oli ja tekee kyllä kauhean olon :( mulla antibiootit auttoi jo seuraavana päivänä, että toivottavasti ei mene sunkaan joulu pilalle :) koita saada nukuttua ja aamulla aikaisin antibiootti naamaan. Tsemppiä!
Mulla on vt-tulehdukseen antibiootit alkaneet purra melko nopeasti, joten varmasti huomenna sullakin jo helpottaa ja pääset nauttimaan Joulusta! :)
Ja niimpä, pitipä sattua juuri Jouluksi.. Itse sain tänään antibioottikuurin tulehtuneeseen hampaaseen. Hieman syö joulumieltä kun h*lvetinmoinen särky...
Otat buranaa vaan uusiksi aamulla jos vähänkään tuntuu pahalta niin pitäis pystyä nauttimaan katosta, niin ja juo paljon nestettä, karpalomehu parasta.
Autocorrect grr.. aatosta, ei katosta..
Yritä huuhtoa systeemiä runsaalla vedenjuonnilla ja hapokkaalla mehulla, karpalomehulla tms. Helpottaa oloa. C-vitamiini samoin. Jotkut saavat kuulemma helpotusta kuumottavaan tunteeseen lämpötyynystä/lämpimästä hauteesta alapäähän vaikka 10 minuutiksi.
Kiitos viesteistä! Tänään on jo miljoona kertaa parempi olo, joten oikeassa olitte<3 Hyvää joulua!
Minulla auttaa kuumavesipullo jalkojen välissä myös. Tsemppiä sulle, parin tunnin päästä voit jo paljon paremmin! Ota vain kunnolla sitä buranaa
wt-tulehdus? tiettävästi se ei helpota ikinä vaan voit varautua pukeutumaan nyloniin ja leopardikuvioon vielä eläkeikäisenäkin.
Itselläni ne lääkkeet ovat tehonneet nopeasti. Huomenna on jo helppoa.