Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Röökaavalla anopillani todettiin haimasyöpä

Vierailija
23.12.2016 |

Anoppi on vetänyt röökiä 40 vuoden ajan kolme askia päivässä. Nyt on loppu lähellä, lääkäri antoi kaksi kuukautta elinaikaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menoa sitten. Ja vielä yks kivuliaimpia syöpiä mitä löytyy. Eikä välttämättä ole kahdessa kuukaudessa ohi. Saattaa kitua letkuissa puoli vuottakin.

Noh, netistä löytyy loput ikävät yksityiskohdat jos haluat varautua.

Vierailija
2/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Röökaan jäljellä olevan ajan tauotta.

T: Anoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun  urheilevalla vegaaniapella todettiin sama sairaus.

Vierailija
4/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivämääristä ja homeesta piittaamattomalla anopilla todettiin mahan alueen syöpä. Koko ikänsä syönyt rasvaa tirisevää ruokaa, suolaa mättää kaksin käsin. Aina pilkkasi mua, kun en itse syönyt enkä antanut lasten syödä liharuokia, joiden päiväys jo tekovaiheessa oli ohittunut useammalla päivällä (jauheliha) . Mehuja keitteli itse, pullot haisivat ihan homeelle, samoin hillonsa. Mies vetää kotonaan käydessään tuota mättöä ja valittelee mahaansa.

Vierailija
5/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Röökaan jäljellä olevan ajan tauotta.

T: Anoppi

Smoke on the Water...

Vierailija
6/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päivämääristä ja homeesta piittaamattomalla anopilla todettiin mahan alueen syöpä. Koko ikänsä syönyt rasvaa tirisevää ruokaa, suolaa mättää kaksin käsin. Aina pilkkasi mua, kun en itse syönyt enkä antanut lasten syödä liharuokia, joiden päiväys jo tekovaiheessa oli ohittunut useammalla päivällä (jauheliha) . Mehuja keitteli itse, pullot haisivat ihan homeelle, samoin hillonsa. Mies vetää kotonaan käydessään tuota mättöä ja valittelee mahaansa.

Ja meinaat, että sun anoppi ois muuten elänyt ikuisesti?

Vierailija
7/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En söisi itsekään vanhentunutta jauhelihaa, mutta meinaatko tosissasi, että sen syöminen voi aiheuttaa vatsasyövän? Minä kyllä pitäisin ruokamyrkytystä selvästi todennäköisempänä seurauksena.

Vierailija
8/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kannattaa röökata ja juoda ja nauttia hyvästä epäterveellisestä ruuasta niin pitkään kuin jaksaa, ja ehkä hommata kannabista vaikka se onkin laitonta. Miksi kitua loppuelämä turhaan?

Vierailija
9/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äiti oli terveellisyyden perikuva. Liikkui paljon söi hyvin. Ei tupakkaa tai alkoholia.

Haimasyöpä löytyi kun valitteli mahakipuja. Kuoli 1kk ekasta lääkärikäynnistä. Loppu oli todella ruma ja kivulias. Ikää 52v

Vierailija
10/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummoni oli huutolaislapsi, jota kohdeltiin kaltoin ja se sai syödä vain isäntäperheen homeista ruokaa ja kuoli juurikin vatsasyöpään ja lääkäri sanoi että se johtui juuri homeisesta ruuasta. Näin 80 vuotta sitte Suomessa!

Vierailija
11/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En söisi itsekään vanhentunutta jauhelihaa, mutta meinaatko tosissasi, että sen syöminen voi aiheuttaa vatsasyövän? Minä kyllä pitäisin ruokamyrkytystä selvästi todennäköisempänä seurauksena.

En tiedä, mutta tuollainen pilaantuneen syöminen kymmenien vuosien ajan ei ainakaan terveyttä paranna. Heillä oli aina vatsaflunssia, jotka eivät tietenkään liittyneet ruokiin.

Vierailija
12/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän isäni kuoli jo isän lapsuudessa, alle nelikymppisenä, samaan tautiin. Koskaan ei juonut viinaa tai polttanut tupakkaa. 

Vierailija
13/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun äiti oli terveellisyyden perikuva. Liikkui paljon söi hyvin. Ei tupakkaa tai alkoholia.

Haimasyöpä löytyi kun valitteli mahakipuja. Kuoli 1kk ekasta lääkärikäynnistä. Loppu oli todella ruma ja kivulias. Ikää 52v

Sama homma mun sedällä. Oli veljessarjan ainoa, joka ei ryypännyt ja rellestänyt vaan piti huolta itsestään. Kuitenkin noutaja tuli ensimmäisenä

Vierailija
14/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimasyöpä on karmea tauti, minun ihana anoppini meni 2 kuukaudessa. Ei ollut polttanut yhtään savuketta koskaan. Tiedän myös kaksi ihmistä, jotka olivat ikäluokkaa 30 - 40 v, mutta haimasyöpä vei nopeasti. Kuka saa sen seuraavaksi, ei kannata uskoa olevansa turvassa.

Vierailija
15/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on vetänyt röökiä 40 vuoden ajan kolme askia päivässä. Nyt on loppu lähellä, lääkäri antoi kaksi kuukautta elinaikaa.

Tupakoimattomalla alkottomalla tuttavalla myös haimasyöpä.

Vierailija
16/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih osanottoni suruunne.

Hänen heikko kohtansa sitten oli se haima.

On niin helppo syyttää yhtä myrkyllistä ainetta mutta varmastikkin osuutta on ollut monella muullakin asialla.

Vierailija
17/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummoni oli huutolaislapsi, jota kohdeltiin kaltoin ja se sai syödä vain isäntäperheen homeista ruokaa ja kuoli juurikin vatsasyöpään ja lääkäri sanoi että se johtui juuri homeisesta ruuasta. Näin 80 vuotta sitte Suomessa!

Mun isän isoisä oli suutarin apulaisen oppipoika ja söi vaan kaarnaa ja sammalta pulavuosina. Se kuoli henkien aiheuttamaan tilaan lääkärin mukaan.

Vierailija
18/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isän isoisä oli suutarin apulaisen oppipoika ja söi vaan kaarnaa ja sammalta pulavuosina. Se kuoli henkien aiheuttamaan tilaan lääkärin mukaan.

Eli nääntyi nälkään. Voi raukkaa.

Vierailija
19/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla myös haimasyöpä. Tupakan tupakkaa ei ole polttanut elässään, alkoholia ei varmaan ole koskaan edes maistanut. Diagnoosista 3kk, ensimmäisistä mahdollisista oireista 6kk. Vahvat on kipulääkkeet mutta tolpillaan vielä. Lähtö varmaan kuitenkin aika lähellä..

Vierailija
20/22 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei nyt oikein kuulosta uskottavalta että lapsuudessa syöty homeinen ruoka aiheuttaa mummoikäisen syövän.