Naisettomuus ja joulu
Miten te muut miehet jotka ette naisia saa, olette ratkaisseet yksinäisyyden ongelman joulunpyhien aikaan? Menettekö suosiolla vanhempienne luokse, vai oletteko yksin?
Itselleni ei ole mahdollisuutta koskaan saada naista, joten ongelmaani ei ole ratkaisua :( todennäköisesti jossain vaiheessa alkoholisoidun lopullisesti
Kommentit (18)
Jaa tähän ilmeisesti ei saa vastata jos on miehettömäksi jäänyt nainen. Lopeta tuo ruikutus on tässä muillakin vaikeaa.
Älä heittäydy uhriksi. Olet vapaa ja voit tehdä mitä haluat. Joulua ei kukaan pakota viettämään. Naisen saat, jos näet sen eteen vaivaa.
Ei kukaan nainen halua tuollaista sääliä kerjäävää valittajaa.
Mikä vika omissa vanhemmissa, eikö sinnekään voi ilman naista mennä? Varmastikin on naisten syytä, jos et saa tarpeeksi joululahjoja ja jos saadaan vielä valkea joulu, sinun kämppäsi kohdalla sataa taatusti vain räntää ja sekin on naisten vika.
Miksi ihmeessä et voi koskaan saada naista?? Miten vanha olet?
Silläkin uhalla ettei tähän kaivata naisten kommentteja: itse miehettömänä naisena en halua mennä vanhempieni luokse vaan olen mieluummin yksin. Joskus on löytynyt kaveriseuraa, mutta jos ei löydy niin lapsuudenkotiin meneminen on minusta masentavampaa kuin yksin kotona oleminen.
Menen lapsuudenkotiin käymään välipäivinä, aattona aion nauttia viikonlopusta rauhassa, syödä herkkuja ja juoda viiniä katsellen leffoja.
Tänä vuonna ei edes ole kuin yksi ylimääräinen lomapäivä tavalliseen viikonloppuun verrattuna, joten ei tässä ehdi yksinäisyyteen kuolla.
hyödyttääkö se domaakimne nsun onnelissuuttas? on maailamssa muutakin kuin naiset vaikka paljo inspiroivatkin ja onhan se kiva et se oma rakas kainalossa olis mut sillä välin voi ottaa vaik tän asenteen ja kokeilla uusia juttui jotain pientä .7
itte meen kyl perhejouluu viettään hyvää ruokaa ja on oma skidikin mukana ja exä messissä tullaan hyvin toimeen eron jälkeenkin oltiin vaan kemiosissa vääränlaiset.
tää biisi https://www.youtube.com/watch?v=vlcM_7ANHmM
poor lonsome cowboy
esim itte meen harrastaa eikkailuu ja jos joskus joku kolahtaa livenä niin mikspä ei.
sillä rahalla mikä menee dokaukseen pääsis heteken päästä kunnon ulkomaan matkalle ja jos ei oo mitään hävittävääkään niin voi aina kysella ja oppii uusia juttuia mennä avoiminen mielin pikkusin askelin.
itte jos toipumas sydän surusta kun saakelin tunari en uskonut ihmeeseen ja pitää saada ittensä henkisesti taas kokoon hyvällä tiellä oon.
jakaminen on kivaa mut sillä aikaa tehdä niit juttui jokka tekee vaan sut onnelliseksi via onko sinun onnesi naisesta vaan kii? sit se on kyl paha homma jos se vaan tuo sulle iloo mullekin tuo nainen sydämmen iloo ja rakkautta mut kyl meitsi rakastaa niin montaa muutakin juttuu et sydän oikeen roihuaa sitten
No itse kun en kans naista saa niin käyn varmaan vanhemmilla syömässä, maksullisella ja poltan bongia ja syön suklaata illalla. Ei tässä nyt paremmasta kannata haaveillakkaan :(
Baariin. "Vaiva vs saanti"-suhde parempi kuin mihinkään muuhun aikaan vuodessa, paikalla perusnättiä yksinäistä naista joka lähtee aika helpolla mukaan verrattuna normaaliin viikonloppuun.
Etkä ihan varmasti tulevaisuudessakaan naista saa, jos asenne on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Silläkin uhalla ettei tähän kaivata naisten kommentteja: itse miehettömänä naisena en halua mennä vanhempieni luokse vaan olen mieluummin yksin. Joskus on löytynyt kaveriseuraa, mutta jos ei löydy niin lapsuudenkotiin meneminen on minusta masentavampaa kuin yksin kotona oleminen.
Menen lapsuudenkotiin käymään välipäivinä, aattona aion nauttia viikonlopusta rauhassa, syödä herkkuja ja juoda viiniä katsellen leffoja.
Tänä vuonna ei edes ole kuin yksi ylimääräinen lomapäivä tavalliseen viikonloppuun verrattuna, joten ei tässä ehdi yksinäisyyteen kuolla.
Tässä toinen miehetön nainen ja edessä 5. joulu yksin. Tissuttelen, katselen laavalamppua ja rapsuttelen koiraa. Parempi näin kuin vanhempien luona, etenkin kun sisaruksilla on jo puolisot ja olen katraasta ainoa joka ei kellekään kelvannut.
Sinä taidat olla se sama kaveri, joka tasaisin väliajoin ilmoittaa palstalla "haluavansa reikää".
Reikähän on tyhjä tila. Etköhän sinä sellaisen löydä. Joulunakin.
Kyllähän nämä perhejuhlat ovat ikisinkkumiehen kannalta todella masentavia. Nuorempana sitä ei tajunnut, että oli aina se jolla ei koskaan ollut ketään seuralaista mukana missään. Nyt sitä sitten on hyväksynyt tilanteen ja elää jouluviikonlopun kuten minkä tahansa muunkin.
Ajattelin käydä huomenna joulukirkossa ja pikaisesti vanhempien luona.
Minäkään en voi koskaan saada naista. Koska kalu on pieni enkä sille mitään voi. Eli jonkun tuolla ehdotettama vaivannäkö ei auta minun tapauksessani.
Ehkä seuraavassa elämässä on sitten parempi tuuri ja synnyn Dannyksi tms. kauheaksi panomieheksi. Toisaalta emmehän me kristityt uudelleensynny, joten se siitäkin naisensaannista sitten.
Alkoholisoidut lopullisesti? Eli olet jo alkoholisti...?
Niin ja mitäs vikaa sinun vanhemmissa tai muissa sukulaisissa on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä perhejuhlat ovat ikisinkkumiehen kannalta todella masentavia. Nuorempana sitä ei tajunnut, että oli aina se jolla ei koskaan ollut ketään seuralaista mukana missään. Nyt sitä sitten on hyväksynyt tilanteen ja elää jouluviikonlopun kuten minkä tahansa muunkin.
Kyllähän joulua kannattaa viettää vanhempien kanssa. Käyttää vaikka syömässä niin kuin minäkin teen. Tietty on paskaa jos vanhempiakaan ei olisi. Kauhulla odotan sitä kun ei ole enää vanhempiakaan kenen kanssa viettäisin joulua. 10-20 vuoden päästä varmaan jouluni tulee olemaan todella yksinäistä vähäisten ystävien ja ikisinkkuna olon takia. Pitää varmaan hankkia koira seuraksi.
Eli omille vanhemmille ei voi mennä, koska siellä voi olla sisaruksia, jotka on saanut ja jos ei, niin sitten ainakin omat vanhemmat on saaneet. Selvä.
up