Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluni on pilalla. Lasteni äiti ilmoitti, ettei aio mennä kanssani naimisiin.

jaakko34
23.12.2016 |

Yhteistä eloa reilu seitsemän vuotta, löytyy lapset 4v ja 1,5v ja tämän vuoden alussa ostettiin yhteinen talokin. Alusta asti ollaan puhuttu, että mennään naimisiin mutta nyt hän kertoi minulle ettei halua mennä naimisiin minun kanssani. Avioliitto on minulle erittäin tärkeä asia ja nainen tietää sen, mutta koska hän ei tahdo naimisiin kanssani se tietää perheemme hajoamista. En nimittäin voi enää olla tekemisissä lasteni äidin kanssa. Mutta miten selitän tämän lapsilleni kun minua hirvittää jo valmiksi joutua rikkomaan meidän perhe?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa siis tämä.

Vierailija
2/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakkaus loppui kuin taikaiskusta, kun ei tuukaan papin aamenta. Selvä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo tehty, naisella on pallo valmiina jalassa. Naimisiinmeno täysin tyhjä ele tässä vaiheessa.

Vierailija
4/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten haluaa jatkaa yhdessäoloa, niin turhaan kitiset.

Vierailija
5/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen selvästikkään rakasta minua tarpeeksi, kun ei minun kanssani tahdo mennä naimisiin. Minulle naimisiinmeno kun on tärkeä rakkaudenosoitus joka myös turvaisi perheemme aseman juridistekin.

klo 14:24 | 23.12.2016

Lapset jo tehty, naisella on pallo valmiina jalassa. Naimisiinmeno täysin tyhjä ele tässä vaiheessa.

Ei todellakaan ole tyhjä ele vaan naimisiinmeno olisi myös järjellä ajateltuna hyväksi meidän perheellemme. Ja minä myös haluan ehdottomasti naimisiin rakastamani naisen kanssa.Nainen on tiennyt tämän suhteemme alusta asti.

Vierailija
6/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tämä nyt ei enää hyödytä, mutta itse päätin, että yhtään lasta ei synny, ennen kuin on vihillä käyty - nimenomaan perheen turvaamisen takia. Kun isäntä kysyi sormusten ostoon, heitin vastakysymykseksi, tarkoittaako se hänelle myöhempää naimisiinmenoa vai ei. Alle puolen vuoden kihlauksen jälkeen menimme naimisiin. Yhdessäolon kokonaisaika ennen vihkimistä oli 1 vuosi.

Vierailija
7/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää Joulu aivan kaikessa rauhassa perhejuhlana ja miettikää lasten äidin kanssa asiaa tarkemmin ensi vuonna.

Vierailija
8/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa siis tämä.

Muttakun ei, ei ole. Tänä aamuna sen kuulin hänen suustaan, hänen mietittyä asiaa parin kuukauden ajan. Hän vain väittää ettei naimisiin menossa ole mitään järkeä eikä muuttaisi mitään. Ja suhteemme alussa hän vielä halusi naimisiin joskus. Olen oikeasti ihan kuollut sisältäni, enkä tiedä miten selvitä. Olen tuhlannut seitsemän vuotta elämääni naiseen, jonka kanssa minulla lapset ja yhteinen asuntolaina ja jonka kanssa luulin pääseväni naimisiin.

Vierailija
9/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on

Lasten tekeminen yhdessä on suurempi sitoumus kuin avioliitto.

Vierailija
10/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen rikas? Etkä suostu avioehtoon?

Vierailija
11/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään kovin periaatteen mies ole, kun ehdit tehdä kaksi lasta ja asuntolainen ennen kuin muistit kosia.

Mites jos nyt vaan halaisit ja vakuuttaisit, että karskina miehenä kestät tämänkin pettymyksen? Tärkeintä kai kuitenkin on elää yhdessä hänen kanssaan. 

Vierailija
12/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on toisinpäin, niin ekana sanotaan, että sopikaa avioehdosta. Ehkä nainen pelkää, että kuppaat hänen rahansa? Tai onko swksi niin hyvää, että haluaa sitä lopun ikäö. Tai onko kotityöt jaettu tasan? Onko väkivaltaa tai kontrollointia taholtasi tms?

Vierailija
13/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on eri asia kuin avioliitto. Rakkautta, yhteisiä lapsia ja yhteistä elämää tärkeämpää näyttää sulle olevan se, että saat tahtosi läpi. Aiot rikkoa hyvän suhteen, lastesi kodin ja kaiken vain siksi ettet saa omaa tahtoasi läpi?

Sitten kehtaat perustella avioliiton solmimisen tärkeyttä "järkisyillä"?  Kuulostaa siltä, että olet tekemässä elämäsi pahimman virheen.

Vierailija
14/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Jos avioliitto ois tärkeä asia miehelle, mies ei odottais 7 vuotta.

Vierailija
15/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus, nyt vaan on lisätty vanhaan otsikon eteen teksti "Jouluni on pilalla". Mene muualle näitä provojesi kanssa, ei näitä jaksa lukea.

Vierailija
16/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaimosi työnantajalle, sukulaisille ja ystäville ja kerro avoimesti mitä on tapahtunut. Samalla voit kysellä kuka on hänen uusi rakkaansa. Sen selvitettyäsi pakkaat lapset autoon ja menet huoripukin pihalle huutamaan jouluyönä minkälainen avionrikkoja sika hän on. Näin lapsetkin saavat oikean kuvan tilanteesta. Hänen hankkimansa joululahjat poltat itkien pihalla.

Vierailija
17/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin naiset ennen vanhaan kettuili, että naimisiin pitäisi mennä. Kävin sitten sen 2 vuotta avioliittoa suorittamassa ja kärsimässä, niin on ollut hyvät argumentit olla menemättä siitä lähtien. Nuorille miehille vinkiksi - nuorena siitä saattaa vielä selvitä kuten minä eli ilman lapsia.

terveisin Setämies.

Vierailija
18/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen perään ei kannata itkeä,ämmiä tulee ja menee.

Lähdet vaan radalle pokaamaan uutta muijaa,entiselle voit sitten sanoa ettei rakastanut ja käsket suksia vittuun.

Vierailija
19/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule niin naisetkin lopettaa suhteen jos mies ei halua lapsia tai naimisiin ja nainen haluaa. Miksi elää jonkun kanssa joka ei halua samoja asioita kuin sinä?

Jos mies haluaa naimisiin ja nainen ei niin heillä ei ole tulevaisuutta

Vierailija
20/34 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat, kun esiaviollinen seksi on näyttänyt kelpaavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan