Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä, ihastuksella uusi tyttöystävä

Vierailija
23.12.2016 |

:( en jotenkin osaa olla edes onnellinen hänen puolestaan...

Luulin että meillä on jotain, että hän piti minusta. On siis sanonut suoraan että olen hänen mielestään kaunis ja haluttava jne. Tänään kuitenkin sain tietää, että oli jättänyt edellisen tyttöystävänsä ja aloittanut uuden kanssa...

Ei siinä, on se uusi tyttö paljon kauniimpi kuin minä, mutta harmittaa silti. Tekisi mieli laittaa välit kokonaan poikki, en kestä tätä tilannetta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, haluttava, kaunis

Tässä ainoat jektiivit joita käytit itseäsi ja uutta naista kuvaillessa.

Olet pinnallinen ihminen. Mies on antanut sinulle pinnallisen kehun. Pinnallisuudella ei kuitenkaan rakenneta parisuhdetta.

Vierailija
2/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedät miltä hyvin monesta kaverimiehestä tuntuu kun pääsee sinne "friend zonelle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, haluttava, kaunis

Tässä ainoat jektiivit joita käytit itseäsi ja uutta naista kuvaillessa.

Olet pinnallinen ihminen. Mies on antanut sinulle pinnallisen kehun. Pinnallisuudella ei kuitenkaan rakenneta parisuhdetta.

No nopeastipa teit analyysin minusta, hah! Ihan kuin tähän olisin avaamassa kaikkea hyvää mitä tämä mies on minusta sanonut, mutta ihan vinkkinä, kaikki ei liity ulkonäköön. Tästä uudesta tytöstä en tiedä kuin nimen ja naaman, hän on nätti. Ärsyttää. Ap

Vierailija
4/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt tiedät miltä hyvin monesta kaverimiehestä tuntuu kun pääsee sinne "friend zonelle".

Paitsi että tämä mies lupasi kertoa, kunhan hän vapautuu. Ei kertonut, vaan otti jonkun muun ja paremman. Olen oikeasti aika loukkaantunut. Ei ole kauaa kun nähtiin, ja oli mulle ihan mielinkielin. Sitten se menee ja alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa!

Vierailija
5/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tämä mies lupasi kertoa, kunhan hän vapautuu. Ei kertonut, vaan otti jonkun muun ja paremman. Olen oikeasti aika loukkaantunut. Ei ole kauaa kun nähtiin, ja oli mulle ihan mielinkielin. Sitten se menee ja alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa!

Tämä siis ap

Vierailija
6/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lohdukkeeksi aattosaunaasi mansikoita, kermavaahtoa ja Pommacia.

Vierailija
7/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tämä mies lupasi kertoa, kunhan hän vapautuu. Ei kertonut, vaan otti jonkun muun ja paremman.

Tuossahan sinä itse selität syyn hänen käytökselleen. Mitä kertomista hänellä olisi ollut sinulle?

Vierailija
8/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lohdukkeeksi aattosaunaasi mansikoita, kermavaahtoa ja Pommacia.

Ihan hyvä idea, tuntematon ystäväni. :( ehkä jätän kermavaahdon pois ja ostan mansikoita ja vaihdan pommacin oikeaan shamppanjaan. Kai tästä pääsee yli?

Vierailija
9/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teit, kun mies kehui sinua? Sinulla olisi ollut tilaisuus näyttää mielenkiintoa miestä kohtaan, et tehnyt sitä. Mies tapasi naisen, joka oli kiinnostunut hänestä ja alkoi seurustelemaan. Niin se vaan menee.

Vierailija
10/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tämä mies lupasi kertoa, kunhan hän vapautuu. Ei kertonut, vaan otti jonkun muun ja paremman.

Tuossahan sinä itse selität syyn hänen käytökselleen. Mitä kertomista hänellä olisi ollut sinulle?

No luulin että haluaisi olla minun kanssani kunhan eroaa entisestä tyttöystävästään. Ap

Vierailija
11/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en edes haluaisi miestä, joka on jollekulle "mielinkielin", vaikka seurustelee. Vaikka suhde vetäisi jo viimeisiä. Puhumattakaan miehestä, joka aloittaa uuden suhteen erosta seuraavana päivänä jonkun kolmannen kanssa.

Vierailija
12/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teit, kun mies kehui sinua? Sinulla olisi ollut tilaisuus näyttää mielenkiintoa miestä kohtaan, et tehnyt sitä. Mies tapasi naisen, joka oli kiinnostunut hänestä ja alkoi seurustelemaan. Niin se vaan menee.

Höpistä. Olen kehunut ihan yhtä lailla, kuinka on mielestäni komea, fiksu, hauska... Olemme käyneet yhdessä vaikka missä, aina ollut hauskaa ja olemme jutelleet vaikka mitä syvällisiä. Olen tehnyt hyvin selväksi, että hän on aivan erityinen minulle, ja haluan olla hänen kanssaan jos hän haluaa olla minun kanssani. Minusta meillä oli melkeinpä sanaton sopimus tästä asiasta, mutta hän kai löysi paremman. On niin riittämätön olo! Olen ruma ja kamala ja tylsä ihminen, kun hän valitsi jonkin muun! Ap

Vierailija
13/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en edes haluaisi miestä, joka on jollekulle "mielinkielin", vaikka seurustelee. Vaikka suhde vetäisi jo viimeisiä. Puhumattakaan miehestä, joka aloittaa uuden suhteen erosta seuraavana päivänä jonkun kolmannen kanssa.

No minulle olisi kelvannut. Ei edes voinut suudella minua sinä aikana kun seurusteli itse, koska ei halunnut tehdä mitään mikä lasketaan pettämiseksi. Hän on hyvä mies. Ap

Vierailija
14/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin 11, mitä tuollaisen keskenkasvuisen pojanklopin perään itkemään, joka ei osaa arvostaa muiden ihmisten tunteita. Jos oot täysikäinen, niin käyttäydy myös niin, toivotat hyvää loppuelämää ja hankit itsellesi herrasmiehen sitten kun olet valmis.

Vierailija
15/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menettänyt mitään, jos kerran jätti edellisen tyttöystävänsä heti kun löytyi jotain "parempaa". Ei kannata seurustella tuuliviirien kanssa, niin sanotusti väistit luodin.

Vierailija
16/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikea sanoa onko lukemassa demin vai vauvafin palstaa, kun keskustelun taso on samanlainen.

Vierailija
17/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi varallapitämiset toimi, se varallapidettävä ei ole tarpeeksi kiinnostava. Jos olisi ollut oikeasti sinusta kiinnostunut olisi laittanut poikki sen edellisen kanssa ja ruvennut olemaan sinun kanssasi, simple as that. Älä rupea samaan kakkosrooliin (vieläpä ilman seksiä) tämän toisen tyttöystävän ollessa kuvioissa.

Vierailija
18/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää etuilla jonossa tuolla lailla. :(

Vierailija
19/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihtasit. Mies yleensä valitsee sen, joka antaa ensiksi.

Vierailija
20/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla ne friendzonettavat naiset antavat ymmärtää, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi