Naurettavimmat ja säälittävimmät ylennykset OFFICIAL
Mitä naurettavia tai säälittäviä ylennyksiä työtehtävissä tiedätte?
Naurettavin ja myös säälittävin jonka minä tiedän on ylennys vartijasta some vartijaksi eli henkilöksi jonka on tarkoitus ottaa kuvia ja tuoda itseään vartijana esille somessa.
Kommentit (12)
Eräässä yrityksessä tarvittiin päällikköä pienen noin viiden ihmisen osastolle. Kukaan muu ei halunnut tähän hommaan paitsi yksi jolla oli kaikista vähiten osaamista ja kompetenssia tähän hommaan.
Hänestä sitten tietenkin ylemmät esimiehet tekivät tämän osaston päällikön ja osasto onkin mennyt työviihtyvyydessä yms. jyrkkää alamäkeä siitä lähtien.
Kaikkia muita osastoja tämä naurattaa mutta ei tätä osaston jonka päälliköksi hänet valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavin ja myös säälittävin jonka minä tiedän on ylennys vartijasta some vartijaksi eli henkilöksi jonka on tarkoitus ottaa kuvia ja tuoda itseään vartijana esille somessa.
Ei kai kukaan ole kehdannut tuollaista ylennykseksi väittää?
Tai jos on niin ei ristus :-D
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi oo ylennys. Joko toimenkuvan tai työnimikkeen muutos. Vanhassa työpaikassa mun työnkuvan nimikettä vaihdettiin, mutta työ ja palkka pysy samana.
Ap, tehtäväkuvan tai työn sisällön muutos ei ole ylennys.
Vierailija kirjoitti:
Ylennyksenä tämä henkilö sitä itse on mainostanut facebookissa joten älä itke :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylennyksenä tämä henkilö sitä itse on mainostanut facebookissa joten älä itke :-D
Anna hänen tehdä niin, jos haluaa, mutta miksi sinä pidät sitä ylennyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänen tehdä niin, jos haluaa, mutta miksi sinä pidät sitä ylennyksenä?
Oletko mahdollisesti tämä henkilö vai miksi sinä yrität asiaa niin kovasti vääntää sivuraiteille?
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää tyypin :-D Esittääkö myös valokuvaajaa?
Ohis, mutta voisko ton "official" jo heivata helvettiin otsikoista. Jossain tuhansia kommentteja saavassa tiettyyn tv-ohjelmaan liittyvissä sen vielä tajuaa, että halutaan pitää vaan yksi ketju. Mutta näin muuten tollanen otsikointi on ihan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta voisko ton "official" jo heivata helvettiin otsikoista. Jossain tuhansia kommentteja saavassa tiettyyn tv-ohjelmaan liittyvissä sen vielä tajuaa, että halutaan pitää vaan yksi ketju. Mutta näin muuten tollanen otsikointi on ihan naurettavaa.
Sitä ei ymmärrä yhtään missään sillä se ei tee yhdestäkään ketjusta virallista vaikka sen käyttäjät niin kuvittelevatkin. Sen käyttäminen on aivan yhtä naurettavaa tv-ohjelmiakin koskevissa ketjuissa, kuin muissakin.
Voiko tuota edes kutsua ylennykseksi? Eikös tuossa vain siirrytä pohjalta pohjalle?