Jos ohjeessa käsketään "voidella" piirakkavuoka, pktääkö käyttää oikeaa voita vai tarkoittaako se rasvausta esim. öljyllä?
Kommentit (13)
Ja siis ei sitä voita kökkäreeksi jätetä reunoille vaan sormilla hierotaan sen verran että jää ohut kerros.
Jos se on tuolleen lainausmerkeissä, suosittelisin sievoista pinkkaa satasen seteleitä.
Ei sen tarvitse nimenomaan voita olla. Mitenköhän vegaaneilta onnistuu leipominen, kun eivät sitä Voita käytä? ;)
Käytättekö autonkin voiteluaineena voita?
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö autonkin voiteluaineena voita?
Ei, kun rypsäriä.
Rakenne on kovin erilainen noilla ja MAKU. Siksi aina voi.
Minä voitelen leivontamargariinilla. Laitan talouspaperiin palasen margariinia ja sillä voitelen niin pysyy kädet puhtaina.
Vierailija kirjoitti:
Minä voitelen leivontamargariinilla. Laitan talouspaperiin palasen margariinia ja sillä voitelen niin pysyy kädet puhtaina.
Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Ei sen tarvitse nimenomaan voita olla. Mitenköhän vegaaneilta onnistuu leipominen, kun eivät sitä Voita käytä? ;)
Vegaanit nyt syö muutenkin keinotekoista ruokaa ettei se margariini enää tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Työnnän käteni pakastepussiin, kun voitelen voilla :)
Mitä tahansa rasvaa, joka estää ruoan tarttumisen pintaan. Itse käytän kyllä useimmiten voita.