Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on seksikkäimmillään 39-vuotiaana ja mies 47-vuotiaana

Vierailija
22.12.2016 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201612212200043979_lz.shtml

Itse (N) olin omasta mielestäni (ja flaksista päätellen) seksikkäin ja myös kaunein 36-37 -vuotiaana. Koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ei ole ollut samanlaista vientiä ja huomiota miesten taholta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa kyselyyn vastanneista oli 45-64-vuotiaita."

Tämän lisäksi suurin osa valehteli.

Vierailija
2/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa kyselyyn vastanneista oli 45-64-vuotiaita."

Tämän lisäksi suurin osa valehteli.

Repesin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku julkinen kysely vai miksi miehet valehtelivat.

Vierailija
4/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 39v ja tunnen juuri näin,mieheni 43v ja minusta hänkin on parhaimmillaan ja komeimmillaan juuri nyt,molemmat ollaan hyvä kroppaisia ja viihdytään omissa kehoissamme ja seksi on ihan mieletöntä,lähes kaikkea kokeiltu.

Vierailija
5/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 v tynnyrimahainen mies seksikäs?

Vierailija
6/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47 v tynnyrimahainen mies seksikäs?

Miehen seksikkyys ei muodostu puhtaasti ulkonäöstä vaan karismasta, tulotasosta -ja sosiaalisista taidoista. Naisen taso taas koostuu pääosin ulkonäöstä eli nainen on parhaimmillaan 18-25 vuotiaana.

Vierailija
7/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys on korvien välissä. Tyhmä ilkeä tai pinnallinen ihminen ei ole seksikäs. Voi näyttää hyvältä mutta se jokin puuttuu. Seksikäs voi olla vaikkei kroppa olekaan täydellinen. Nuoruus ei takaa seksikkyyttä. Pitää olla oikea asenne ja pilkettä silmäkulmassa.

Väsyttää ainainen iästä ja ulkonäöstä jauhaminen.

Moni tosi täydellinen ja nuori ja kaunis nainen on todella epäseksikäs ja persoonaton. Kuin täydellinen designtuoli. Joka kohta hiottu loppuun mutta kun samanlaisia löytyy satoja. Kukaan ei erota mikä on just se tietty tuoli.

Vierailija
8/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä väitän, että sekä nainen että mies on komeimmillaan ja kauneimmiillaan 35-vuotiaana. Ei ole vielä rupsahtanut, mutta on tullut iän myötä itsevarmuutta.

Vierailija
9/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus luo varmuutta ja on opittu tuomaan parhaat piirteet esille. Myös tyyli on jo hallussa.

Vierailija
10/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä onko kauneimmillaan, mutta voi olla tuostaki vanhempi nainen vielä todella kiihottava. Tärkeintä että uskaltaa vielä panostaa itseensä (ei siis tarkoita että pitää olla super timmi, vaan että tekee parhaansa sillä mitä on), ja että asenne on sen mukainen että arvostaa itseään.

Vierailija
11/11 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni seksikkyys siirtyy sitä vanhemmaksi, mitä vanhempi itse olen.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän